jarek10 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam Zastanawiałem się jak przy tej wadze i gabarytach, może zachowywać się Mega Cab w terenie. Chodziło mi oczywiście o wersje cywilne - nie przygotowywane do off road'u Poszperałem trochę po necie i wyniki nie są rewelacyjne (spodziewałem się tego :-( Nie wiem jakie miał buty - ale wg. mnie wynik słabawy, bez pomocy Wranglera i liny kinetycznej, pozostałby w tym błocie na zawsze :-? Osobiście, z wizualnie gorszego terenu wychodzę bez liny starym Pajero V6 (tylko na dobrych oponkach AT i czasami blokadzie) powyżej link do Mega Cab'a na 16 calowym lifcie, ale ten pokazuje się tylko na asfalcie i w błotko nie chciał wjechać :-) Jakie macie osiągnięcia w terenie swoimi Ram'ami ? pzdr.Jarek10 Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 W US dużo ludzi jeździ w terenie baranami i jakoś nie ma z tym problemu . Najczęściej jednak 1500 2gen są używane jako baza pod zmotę, masa i długość megacaba mu nie pomoże , ale przy lifcie i 37calowych MTekach można sobie już poszaleć . Oczywiście nie wszędzie wjedziesz ale na pewno wysokość robi swoje , a długi patrol też nie wjedzie tam gdzie suzuka, a suzuka tam gdzie quad :). Poszukaj informacji na forum pavement sucks, tam kupa ludzi jeździ ramami w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgadzam się z Tobą. Ale tzw. wersja cywilna, bez większej zmoty słabo sobie radzi, poprzez wysoką masę własną, rozstaw osi itp. Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. :-) pzdr.Jarek10 Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. Ramik 1500 2gen nie potrzebuje wiele do upalania. Lift 3" budy i 4"-5" na zawieszeniu nie powodują dużych zmain w zawieszeniu , to kwestia sprężyn, podkładek, amorów, dluższych przewodów hamulcowych i kilku innych dupereli. Pod taki lift wchodzą kapcie ok37-38" , można wzmocnić fabryczne mosty albo wstawić i na przód i na tył Dana60. Seryjne Ramy Heavy Duty mają Dana60 z przodu i Dana 70/80 z tyłu. Można zmienić przełożenia , a silnik pociągnie na pewno takie gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 duuuzo jeszcze miejsca jest w tym ramie na wieksze kola bez zadnych dodatkochych przerobek..._________________ to właśnie jedna z zalet nowych Ramików...mają dużo więcej miejsca na duże kapcie niż nasze 2gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.