Skocz do zawartości

Dodge Ram Mega Cab w terenie (nie jest wesoło :-)


jarek10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiałem się jak przy tej wadze i gabarytach,

może zachowywać się Mega Cab w terenie.

Chodziło mi oczywiście o wersje cywilne - nie przygotowywane do off road'u

Poszperałem trochę po necie i wyniki nie są rewelacyjne

(spodziewałem się tego :-(

 

Nie wiem jakie miał buty - ale wg. mnie wynik słabawy,

bez pomocy Wranglera i liny kinetycznej, pozostałby w tym błocie na zawsze :-?

Osobiście, z wizualnie gorszego terenu wychodzę bez liny starym

Pajero V6 (tylko na dobrych oponkach AT i czasami blokadzie)

 

powyżej link do Mega Cab'a na 16 calowym lifcie, ale ten pokazuje się

tylko na asfalcie i w błotko nie chciał wjechać :-)

 

Jakie macie osiągnięcia w terenie swoimi Ram'ami ?

 

pzdr.Jarek10

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W US dużo ludzi jeździ w terenie baranami i jakoś nie ma z tym problemu . Najczęściej jednak 1500 2gen są używane jako baza pod zmotę, masa i długość megacaba mu nie pomoże , ale przy lifcie i 37calowych MTekach można sobie już poszaleć . Oczywiście nie wszędzie wjedziesz ale na pewno wysokość robi swoje , a długi patrol też nie wjedzie tam gdzie suzuka, a suzuka tam gdzie quad :). Poszukaj informacji na forum pavement sucks, tam kupa ludzi jeździ ramami w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą.

Ale tzw. wersja cywilna, bez większej zmoty

słabo sobie radzi, poprzez wysoką masę własną, rozstaw osi itp.

 

Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale

te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego

to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. :-)

 

pzdr.Jarek10

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale

te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego

to chyba tylko śruby do felg są oryginalne.

Ramik 1500 2gen nie potrzebuje wiele do upalania. Lift 3" budy i 4"-5" na zawieszeniu nie powodują dużych zmain w zawieszeniu , to kwestia sprężyn, podkładek, amorów, dluższych przewodów hamulcowych i kilku innych dupereli. Pod taki lift wchodzą kapcie ok37-38" , można wzmocnić fabryczne mosty albo wstawić i na przód i na tył Dana60. Seryjne Ramy Heavy Duty mają Dana60 z przodu i Dana 70/80 z tyłu. Można zmienić przełożenia , a silnik pociągnie na pewno takie gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
duuuzo jeszcze miejsca jest w tym ramie na wieksze kola bez zadnych dodatkochych przerobek...

_________________

 

to właśnie jedna z zalet nowych Ramików...mają dużo więcej miejsca na duże kapcie niż nasze 2gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.