Jump to content

Dodge Ram Mega Cab w terenie (nie jest wesoło :-)


jarek10
 Share

Recommended Posts

Witam

Zastanawiałem się jak przy tej wadze i gabarytach,

może zachowywać się Mega Cab w terenie.

Chodziło mi oczywiście o wersje cywilne - nie przygotowywane do off road'u

Poszperałem trochę po necie i wyniki nie są rewelacyjne

(spodziewałem się tego :-(

 

Nie wiem jakie miał buty - ale wg. mnie wynik słabawy,

bez pomocy Wranglera i liny kinetycznej, pozostałby w tym błocie na zawsze :-?

Osobiście, z wizualnie gorszego terenu wychodzę bez liny starym

Pajero V6 (tylko na dobrych oponkach AT i czasami blokadzie)

 

powyżej link do Mega Cab'a na 16 calowym lifcie, ale ten pokazuje się

tylko na asfalcie i w błotko nie chciał wjechać :-)

 

Jakie macie osiągnięcia w terenie swoimi Ram'ami ?

 

pzdr.Jarek10

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

W US dużo ludzi jeździ w terenie baranami i jakoś nie ma z tym problemu . Najczęściej jednak 1500 2gen są używane jako baza pod zmotę, masa i długość megacaba mu nie pomoże , ale przy lifcie i 37calowych MTekach można sobie już poszaleć . Oczywiście nie wszędzie wjedziesz ale na pewno wysokość robi swoje , a długi patrol też nie wjedzie tam gdzie suzuka, a suzuka tam gdzie quad :). Poszukaj informacji na forum pavement sucks, tam kupa ludzi jeździ ramami w terenie.

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się z Tobą.

Ale tzw. wersja cywilna, bez większej zmoty

słabo sobie radzi, poprzez wysoką masę własną, rozstaw osi itp.

 

Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale

te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego

to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. :-)

 

pzdr.Jarek10

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale

te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego

to chyba tylko śruby do felg są oryginalne.

Ramik 1500 2gen nie potrzebuje wiele do upalania. Lift 3" budy i 4"-5" na zawieszeniu nie powodują dużych zmain w zawieszeniu , to kwestia sprężyn, podkładek, amorów, dluższych przewodów hamulcowych i kilku innych dupereli. Pod taki lift wchodzą kapcie ok37-38" , można wzmocnić fabryczne mosty albo wstawić i na przód i na tył Dana60. Seryjne Ramy Heavy Duty mają Dana60 z przodu i Dana 70/80 z tyłu. Można zmienić przełożenia , a silnik pociągnie na pewno takie gumy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
duuuzo jeszcze miejsca jest w tym ramie na wieksze kola bez zadnych dodatkochych przerobek...

_________________

 

to właśnie jedna z zalet nowych Ramików...mają dużo więcej miejsca na duże kapcie niż nasze 2gen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.