jarek10 Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Witam Zastanawiałem się jak przy tej wadze i gabarytach, może zachowywać się Mega Cab w terenie. Chodziło mi oczywiście o wersje cywilne - nie przygotowywane do off road'u Poszperałem trochę po necie i wyniki nie są rewelacyjne (spodziewałem się tego :-( Nie wiem jakie miał buty - ale wg. mnie wynik słabawy, bez pomocy Wranglera i liny kinetycznej, pozostałby w tym błocie na zawsze :-? Osobiście, z wizualnie gorszego terenu wychodzę bez liny starym Pajero V6 (tylko na dobrych oponkach AT i czasami blokadzie) powyżej link do Mega Cab'a na 16 calowym lifcie, ale ten pokazuje się tylko na asfalcie i w błotko nie chciał wjechać :-) Jakie macie osiągnięcia w terenie swoimi Ram'ami ? pzdr.Jarek10 Quote Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 W US dużo ludzi jeździ w terenie baranami i jakoś nie ma z tym problemu . Najczęściej jednak 1500 2gen są używane jako baza pod zmotę, masa i długość megacaba mu nie pomoże , ale przy lifcie i 37calowych MTekach można sobie już poszaleć . Oczywiście nie wszędzie wjedziesz ale na pewno wysokość robi swoje , a długi patrol też nie wjedzie tam gdzie suzuka, a suzuka tam gdzie quad :). Poszukaj informacji na forum pavement sucks, tam kupa ludzi jeździ ramami w terenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek10 Posted December 11, 2008 Author Report Share Posted December 11, 2008 Zgadzam się z Tobą. Ale tzw. wersja cywilna, bez większej zmoty słabo sobie radzi, poprzez wysoką masę własną, rozstaw osi itp. Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. :-) pzdr.Jarek10 Quote Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. Ramik 1500 2gen nie potrzebuje wiele do upalania. Lift 3" budy i 4"-5" na zawieszeniu nie powodują dużych zmain w zawieszeniu , to kwestia sprężyn, podkładek, amorów, dluższych przewodów hamulcowych i kilku innych dupereli. Pod taki lift wchodzą kapcie ok37-38" , można wzmocnić fabryczne mosty albo wstawić i na przód i na tył Dana60. Seryjne Ramy Heavy Duty mają Dana60 z przodu i Dana 70/80 z tyłu. Można zmienić przełożenia , a silnik pociągnie na pewno takie gumy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 duuuzo jeszcze miejsca jest w tym ramie na wieksze kola bez zadnych dodatkochych przerobek..._________________ to właśnie jedna z zalet nowych Ramików...mają dużo więcej miejsca na duże kapcie niż nasze 2gen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.