jarek10 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam Zastanawiałem się jak przy tej wadze i gabarytach, może zachowywać się Mega Cab w terenie. Chodziło mi oczywiście o wersje cywilne - nie przygotowywane do off road'u Poszperałem trochę po necie i wyniki nie są rewelacyjne (spodziewałem się tego :-( Nie wiem jakie miał buty - ale wg. mnie wynik słabawy, bez pomocy Wranglera i liny kinetycznej, pozostałby w tym błocie na zawsze :-? Osobiście, z wizualnie gorszego terenu wychodzę bez liny starym Pajero V6 (tylko na dobrych oponkach AT i czasami blokadzie) powyżej link do Mega Cab'a na 16 calowym lifcie, ale ten pokazuje się tylko na asfalcie i w błotko nie chciał wjechać :-) Jakie macie osiągnięcia w terenie swoimi Ram'ami ? pzdr.Jarek10 Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2008 W US dużo ludzi jeździ w terenie baranami i jakoś nie ma z tym problemu . Najczęściej jednak 1500 2gen są używane jako baza pod zmotę, masa i długość megacaba mu nie pomoże , ale przy lifcie i 37calowych MTekach można sobie już poszaleć . Oczywiście nie wszędzie wjedziesz ale na pewno wysokość robi swoje , a długi patrol też nie wjedzie tam gdzie suzuka, a suzuka tam gdzie quad :). Poszukaj informacji na forum pavement sucks, tam kupa ludzi jeździ ramami w terenie. Cytuj
jarek10 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgadzam się z Tobą. Ale tzw. wersja cywilna, bez większej zmoty słabo sobie radzi, poprzez wysoką masę własną, rozstaw osi itp. Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. :-) pzdr.Jarek10 Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select
Gość Anonymous Opublikowano 11 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2008 Wiem, że "Baranami" ostro śmigają w terenie, ale te pojazdy są tak przerobione, że z zawieszenia fabrycznego to chyba tylko śruby do felg są oryginalne. Ramik 1500 2gen nie potrzebuje wiele do upalania. Lift 3" budy i 4"-5" na zawieszeniu nie powodują dużych zmain w zawieszeniu , to kwestia sprężyn, podkładek, amorów, dluższych przewodów hamulcowych i kilku innych dupereli. Pod taki lift wchodzą kapcie ok37-38" , można wzmocnić fabryczne mosty albo wstawić i na przód i na tył Dana60. Seryjne Ramy Heavy Duty mają Dana60 z przodu i Dana 70/80 z tyłu. Można zmienić przełożenia , a silnik pociągnie na pewno takie gumy. Cytuj
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2008 duuuzo jeszcze miejsca jest w tym ramie na wieksze kola bez zadnych dodatkochych przerobek..._________________ to właśnie jedna z zalet nowych Ramików...mają dużo więcej miejsca na duże kapcie niż nasze 2gen. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.