Administrator Sebastian O. Opublikowano 25 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 moze mi ktos cos wylozyc po akademicku... przelozenia w mostach sa zapewne takie same, u mnie 3.73 - rozumiem, ze takie jest z przodu i z tylu? 9.75" - to co jest - srednica wienca? - z przodu bedzie ta sama? musze wyremontowac oba mosty bo zaczely gadac i mysle by przy okazji przelozenia zmienic - kolejne jakie znalazlem to 4.11 - rozumiem, ze musze znalezc atak i wieniec na przod i na tyl z takim przelozeniem? reszte wymieniam - lozyska, uszczelniacze - juz takie jak sa w serii? przełożenia muszą być te sam z przodu i tyłu .( chodzi o liczbe zębów na ataku i talerzu) 9.75" to może być oznaczenie Fordowskiego mostu , tak jak Dana 60 w Dodgu. musisz sprawdzić jaki masz mosty i zamówić odpowiednie. Są pakiety naprawcze w których w skład wchodzą łożyska, uszczelniacze i inne pierdoły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 tak, ale ja bym i tak wymienił łożyska, bedziesz miał pewność że wszytsko ok, zakup to jedno a montaż to drugie, znajdz dobry warsztat który robi takie rzeczy i da ci gwarancje na montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 wymieniałem na yukona w pierwszym moim Jeepie wranglerze w 2006 roku, do dziś śmiga choć nie robi setek tyś km. Podstawa to prawidłowy montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 ...(japacz help)... Już piszę co wiem ;-) Przełożenia oczywiście muszą być takie same (obojętne, czy będzie to Twoje seryjne 3.73, czy 4.11). 9.75 (czyli 9 i 3/4) i 8.8 to średnice zewnętrzne kół talerzowych - tym samym masz dowód, że przy takim samym przełożeniu dyfry - przedni i tylny - mogą być oczywiście różnej wielkości. Determinuje to wielkość mostu (obudowy dyferencjału). No i teraz, jeśli kupisz zestaw dedykowany do danego, swojego mostu to obudowy (pochwy) pozostają naturalnie bez zmian, natomiast oprócz nowych mechanizmów różnicowych (o takim samym rozmiarze czyli 8.8 i 9.75 ale ewentualnie innym przełożeniu, np. 4.11) wymieniasz komplet łożysk i uszczelniaczy. Przy zmianie przełożenia na większe można by jeszcze pokusić się o wymianę półosi na jakieś HD ale to oczywiście kwestia potrzeb no i kosztów. Generalnie, przynajmniej od strony teoretycznej wszystko jest proste i znormalizowane. Natomiast - tak jak wspomniał już Sebastian - podstawą jest dobry i zaufany warsztat, bo prawidłowa regulacja luzów w dyfrze to dla większości zwykłych mechaników wyższa szkoła VooDoo :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 dobrze myślisz ale warto skorzystać z tabeli np: Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Tak aczkolwiek niby lepsze są te zielone wartości albo i niebieskie żółte to graniczne sensowne ale w blazerze jak zmieniłem przełożenia właśnie tak że żółte wartości mi wychodziły to było bardzo dobrze . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 no to zamawiam - bedzie na ciebie jak cos nie bedzie pasic :twisted: Oczywiście wszystkiego się wtedy wyprę :mrgreen: aaa i dobrze myślę z tym przełożeniem - większe kola większe przełożenie by było seryjnie? Tabelka Jabera doskonale wszystko wyjaśnia. Dodam tylko, że po podpięciu do kompa serwisowego czasem jest możliwość ustawienia zarówno przełożenia przekładni głównych, jak i rozmiaru opon. Dzięki temu masz nadal prawidłowe wskazania prędkościomierza i przebiegu. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Mozesz natrafic na jeszcze jeden problem...bardzo mozliwe ze przelozenia 4:10 i numerycznie wyzsze nie beda pasowac do oryginalnego kosza dyferencjalu. W wielu mostach sa inne kosze do niskich i inne do wysokich przelozen a punkt przejscia jest wlasnie w okolicy 3.7-4.10. Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Mozesz natrafic na jeszcze jeden problem...bardzo mozliwe ze przelozenia 4:10 i numerycznie wyzsze nie beda pasowac do oryginalnego kosza dyferencjalu. W wielu mostach sa inne kosze do niskich i inne do wysokich przelozen a punkt przejscia jest wlasnie w okolicy 3.7-4.10. Racja. Ja założyłem, że Mario - zmieniając przełożenie na 4.11 - będzie zmieniał kompletny mechanizm różnicowy, a nie samo koło talerzowe i wałek atakujący. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 W przypadku mostów GM 8.5" 10bolt nie musiałem zmieniać kosza . Ale nie mam pojęcia jak jest w fordowskich mostach . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 27 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 W opisach kosza czy tam blokady jaką kupiłeś chyba powinno pisać do jakich przełożeń jest . Z tego co pamiętam to na blokadach Detroit Lockera jest taki info . A 4.11 to nie jeakies extremalne przełożenie wiec średnica talerza się nie zmienia . W każdym bądz razie w szpeju do mostó GM się nie zmieniała dopiero ileś tam powyżej chyba jest zmiana . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 jesli sprzedaja sam atak i talerz a kosza nie ma w ofercie to chyba bedzie pasowac? - kurcze troszke mnie zaklopotaliscie bo z tylu mam nowy kosz wraz z blokada i nie widze opcji by go zmieniac pod talerz z innym przelozeniem - bede zmuszony zostac przy seryjnym przelozeniu - najgorsze, ze juz zamowione wszystko i w drodze jest... Nie martw się na zapas ;-) Się wyjaśni jak paczka przyjdzie :-) Ja zakładam, że jak nie było dodatkowego info o potrzebie zmiany bebechów to powinno pasować to, co zamówiłeś. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Z tego co pamiętam to na blokadach Detroit Lockera jest taki info . A 4.11 to nie jeakies extremalne przełożenie wiec średnica talerza się nie zmienia . Zmienia sie grubosc...srednica zawsze jest taka sama dla danego mostu Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 No co racja o racja że grubość :) jakoś se uroiłem że tu w rozmowie poszło o obawy o średnice i dlatego jakoś tego nie widziałem żeby tak mogło być :):). Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Juz znalazlem...ani w przednim ani w tylnym moscie nie trzeba zmieniac kosza zmieniajac przelozenia. Swoja droga to 4.11 to troche malo dla 35 cali....ale to tylko moja opinia :lol: Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 a powiedzcie mi jeszcze jaki macie pomysl na wycie wygladajace jak wycie tylnego mostu a slyszane pod siedzeniem kierowcy... reduktor...warner 44-06 przy katowaniu w terenie lubia pasc lozyska. Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.