jarek10 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 TEMAT BRZMI !!! Jaki maksymalny rozmiar opon do Rama 1500 - bez liftu ? Proszę o posty związane z tematem !!!! Czy moderator śpi !!! Nagminne na tym forum staje się kasztanienie :-( Jeżeli chcemy aby był tu w miarę porządek, starajmy się go utrzymywać sami. Założyłem temat dot. Waszych ostatnich postów: http://pickupklub.pl/viewtopic.php?p=1513#1513 pozdrawiam Jarek Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Moderator nie śpi!!! ale nie widziałem sensu w wydzielaniu osobnego wątku gdyż rozmowa jest w mojej ocenie w temacie. Rozmawiamy o liftowaniu i oponach w RAMach więc ma to związek z dzielnością w terenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Moderator nie śpi!!! ale nie widziałem sensu w wydzielaniu osobnego wątku gdyż rozmowa jest w mojej ocenie w temacie. Rozmawiamy o liftowaniu i oponach w RAMach więc ma to związek z dzielnością w terenie . eeeee tam Paweł - trochę naciągana ta Twoja argumentacja :-) Wątek jest o oponach a konkretnie pytanie brzmi: "jaki maksymalny rozmiar bez liftu" Poszliście trochę z kolegą po bandzie, spierając się o "dupowozy" :-( Trzymajcie się tematów przewodnich, jak rozmawiamy o silnikach to niech to będzie rozmowa o silnikach, jeżeli o tuningu to ma być tuning, a nie dywagacje o wyższości jednego "dupowozu" nad drugim w dziale o oponach....(oczywiście bez urazy :-) pozdawiam Jarek Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 eeeee tam Paweł - trochę naciągana ta Twoja argumentacja Dyskusja trzyma się głownego wątku! Koniec kropka. Nie rozmawiamy o lotach kosmicznych ani o silnikach tylko o zawieszeniu dodge Rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Moderator nie śpi!!! ale nie widziałem sensu w wydzielaniu osobnego wątku gdyż rozmowa jest w mojej ocenie w temacie. Rozmawiamy o liftowaniu i oponach w RAMach więc ma to związek z dzielnością w terenie . eeeee tam Paweł - trochę naciągana ta Twoja argumentacja :-) Wątek jest o oponach a konkretnie pytanie brzmi: "jaki maksymalny rozmiar bez liftu" Poszliście trochę z kolegą po bandzie, spierając się o "dupowozy" :-( Trzymajcie się tematów przewodnich, jak rozmawiamy o silnikach to niech to będzie rozmowa o silnikach, jeżeli o tuningu to ma być tuning, a nie dywagacje o wyższości jednego "dupowozu" nad drugim w dziale o oponach....(oczywiście bez urazy :-) pozdawiam Jarek To nie spór.. To wolna wymiana zdań i przekonań, bynajmniej ja nie odczuwam uczucia złości, ani gniewu jaki można odczuć przy sporze, bo wkońcu bez względu na koniec tej wymiany zdań łączy nas zadowolenie i uwielbienie Dodge'a Rama, tyle, że z innych powodów ... a ty Bullterrier? Mam nadzieje, że cisnienie Ci nie skacze... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mam nadzieje, że cisnienie Ci nie skacze... Nieee :-P . Bullterriery mają zawsze podwyższone ciśnienie :lol: hehehe.... żartowałem. Pewnie, że wsjo okej ! Jak będzie zlot i się spotkamy to pogadamy, moim zdaniem to dyskusja wymagająca oparcia o kontuar :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 a tak ogólnie, wiem że nie na temat :-) ale jakie buty max można założyć do RAMA III Generacji - bez liftu (fabryczne zawieszenie). - bo chyba troszeczkę odeszliście od tematu Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Wszyatkie ramy III generacji czy to będzie hemi druga ,\hemi sebka czy twój MC mają taki sam rozmiar nadkoli i błotników. Wchodzą tam 33"opony oraz niektóre nietypowa wymiarówki 34". Co do szerokości to juz inna sprawa. Najprościek kupić oponę, założyć i przymierzyć. Następnie wyliczyć dokładnie jakie odsadzenie trzeba dokupić i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Wszyatkie ramy III generacji czy to będzie hemi druga ,\hemi sebka czy twój MC mają taki sam rozmiar nadkoli i błotników. Wchodzą tam 33"opony oraz niektóre nietypowa wymiarówki 34". Co do szerokości to juz inna sprawa. Najprościek kupić oponę, założyć i przymierzyć. Następnie wyliczyć dokładnie jakie odsadzenie trzeba dokupić i po kłopocie Dzięki Paweł za konkretną odpowiedż. To jeszcze jedno pytanie, standardowe (fabryczne) felgi jakie mają ET, minusowe czy dodatnie ? Na oryginalnym zestawie, gumy idealnie chowają sie w nadkolach. pzdr.Jarek Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Jarek, może zapytam inaczej, ewentualnie wtedy będzie mi łatwiej coś znaleźć. Po pierwsze czy chcesz liftować samochód, jeśli tak to w jakim zakrecie mniej więcej a druga sprawa to jaki zakres średnicy i szerokości opon Cię inetresuje. Jeśli nie zamierzasz jeździć w terenie to uważam, że maksymalna szerokość to 12.5cala. Więcej nie ma sensu bo poza wyglądem nic to nie da a jedynie pogorszą się warunki trakcyjne na asfalcie i wzrasta spalanie co w przypadky HEMI w tak ciężkim aucie na pewno będzie znacznie odczuwalne, trzeba myśleć też o odsadzenie a to pociąga za sobą wiadomo co. Natomiast średnica opony 35" wymaga minimalnego liftu i małego nakładu finansowego w związku z tym. Prwadopodobnie wystarczy lift na podkładkach do 2 " zawieszenia i do 2" bodyliftu (na takim lifcie na pewno zmieści się 36" a może i ciut więcej). Powinieneś liczyć w granicach 250$-500$(maksymalnie). Praktycznie podniesiesz samochód a nie zwiększą się wykrzyże, skoki zawieszenia etc., zatem właściwości trakcyjne nie spadną, ewentualnie można dodać porządne stabilizatory przechyłu. Auto urośnie :twisted: , rozmiar opon i wiekszy prześwit zawsze pomogą trochę w lekkim terenie a na czarnym nie wiele stracisz. To moja propozycja. Jeśli masz inny pomysł to napisz jak to widzisz, podeślij jakieś fotki i będziemy debatować. Na samych podkładkach 2"body liftu można wsadzić 35x12,5 http://www.rockymountainsusp.com/dodge4_03diesel.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No i miałeś rację. Weszły 315/70/17 na standardowe felgi. Auto się podniosło - lepiej jeżdzi po mokrym i lekkim terenie, lekko kłamie na liczniku prędkości - zaniża...ale to standard. Nigdzie nie trze - ale już na innych felgach (minusowe ET) będzie problem - wtedy pewnie go lekko podniosę - 2/4" max. dzięki za poradę..... pzdr.Jarek Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Weszły 315/70/17 na standardowe felgi. To wychodzi jakieś 34" x 12.5 " . Słuszny rozmiar :twisted: . Jestem Ciekaw czy 35" by weszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.