Jump to content

Ford Ranger. Budowa zderzaka i montaż wyciągarki


krzysiekass
 Share

Recommended Posts

hmmmmm - czemu tak mocno wysunales go do przodu?

 

Wyciągarka o większej średnicy bębna niż zazwyczaj , poza tym , warunkiem był montaż bezinwazyjny dla samochodu . Zderzak kończy sie praktycznie wyciągarką .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Link to comment
Share on other sites

ja zazwyczaj upychalem wyciagarki tak by weszty w orygilnalny obrys auta i zawsze sie dziwilem, ze ktos wywala taki duzy zderzak bo mu sie nie miesci wyciagarka - nie siadl ci z przodu po dodaniu tyle dodatkowego materialu?

 

No wyciągarka jest przy samych chłodnicach , także o cofaniu jej nie ma mowy , chyba że przeróbka chłodnic. Ale tutaj mialo to być bezinwazyjnie , więc sam rozumiesz . Zderzak wygląda na masywny , ale nie jest ciężki . Wagę zrobiła płyta pod wyciągarkę , ale tego nie unikniemy . Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Link to comment
Share on other sites

Witam .

Ostatnio zakończyłem prace przy budowie zderzaka . Zapraszam do oglądania fot . Czekam na oceny jak i ewentualne zapytania . Pozdrawiam

 

Super zrobione, bardzo mi się podoba. Gratuluję. Ja montowałem w moim zderzak ARB, wystaje jeszcze bardziej do przodu.

 

[ Dodano: 2011-03-15, 22:43 ]

a niby dlaczego ma miec ??

 

Bo zgodnie z prawem wszystkie zderzaki montowane w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy w RP po 01.11.2007 muszą mieć homologację. Nie dotyczy tylnych zderzaków.

Link to comment
Share on other sites

a niby dlaczego ma miec ??

Jest cała dyrektywa unijna poswięcona temu zagadnieniu i bedzie miał problemy, ale można to w Ramach zrobić tak samo jak w F150, bo miejsca jest baaaardzo dużo.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki .
koniecznie utwardz zawieszenie z przodu, inaczej bedzie ci przod dobijac i zniszczysz zawieszenie

 

Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ?

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Link to comment
Share on other sites

a niby dlaczego ma miec ??

Bo pojazd wyprodukowany po którymś roku bodaj 2000 nie może mieć metalowego zderzaka ani rur bez homologacji (nie wiem dokładnie od którego roku ale taki przepis jest) i niebiescy często wykorzystują zwłaszcza kiedy szpej rzuca się oczy.

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ?
no podniesc i utwardzic - jak masz rozwiazany zawias z przodu - drazki czy sprezyny?

 

Drążki skrętne .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Link to comment
Share on other sites

no to wymieniasz drazki na sztywniejsze, tym samym pojdzie wyzej, z tylu klocki pod resor i dluzsze amortyzatory - nieduzym kosztem da sie to zrobic

Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii

 

Odszczekuję to co napisałem, bo zapomniałem o... bliźniaczce :mrgreen:

 

Jest duża szansa na zdobycie u nas drążków skrętnych do nowego Rangera. Produkują je dwie, dość znane... australijskie firmy - Ironman i Old Man Emu. Obie są dość popularne w Polsce i mają u nas swoich dystrybutorów, więc ze ściągnięciem nie powinno być problemu.

Jest tylko jeden mały drobiazg... Należy pytać o drążki do... Mazdy BT-50 :mrgreen:

 

Tutaj przykładowy szpej z Ironmana, a tutaj strona polskiego przedstawiciela. Old Man Emu handluje zdaje się firma Ekspedycja4x4.

 

Człowiek całe życie się uczy... ;-)

 

Ps. Mario - naprowadziłeś mnie tym "spróbuj coś dobrać od innego pickupa..." :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.