krzysiekass Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Witam . Ostatnio zakończyłem prace przy budowie zderzaka . Zapraszam do oglądania fot . Czekam na oceny jak i ewentualne zapytania . Pozdrawiam Cytuj Aktualnie jeżdżę Samuraiem Był Wrangler i Vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekass Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 hmmmmm - czemu tak mocno wysunales go do przodu? Wyciągarka o większej średnicy bębna niż zazwyczaj , poza tym , warunkiem był montaż bezinwazyjny dla samochodu . Zderzak kończy sie praktycznie wyciągarką . Cytuj Aktualnie jeżdżę Samuraiem Był Wrangler i Vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekass Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 ja zazwyczaj upychalem wyciagarki tak by weszty w orygilnalny obrys auta i zawsze sie dziwilem, ze ktos wywala taki duzy zderzak bo mu sie nie miesci wyciagarka - nie siadl ci z przodu po dodaniu tyle dodatkowego materialu? No wyciągarka jest przy samych chłodnicach , także o cofaniu jej nie ma mowy , chyba że przeróbka chłodnic. Ale tutaj mialo to być bezinwazyjnie , więc sam rozumiesz . Zderzak wygląda na masywny , ale nie jest ciężki . Wagę zrobiła płyta pod wyciągarkę , ale tego nie unikniemy . Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki . Cytuj Aktualnie jeżdżę Samuraiem Był Wrangler i Vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawy Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Mam pytanie czy z takim zderzakiem nie będziesz miał problemów przy kontroli policji..? :-D Sam myślę o czymś podobnym ale nie jestem pewien czy to jest zgodne z przepisami.. Cytuj www.tmtwentylacja.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigboy_kk Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 a niby dlaczego ma miec ?? Cytuj RAM 1500 `04 5,7 HEMI MAGNUM BLUE SKY :-) www.biderman.pl Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Witam . Ostatnio zakończyłem prace przy budowie zderzaka . Zapraszam do oglądania fot . Czekam na oceny jak i ewentualne zapytania . Pozdrawiam Super zrobione, bardzo mi się podoba. Gratuluję. Ja montowałem w moim zderzak ARB, wystaje jeszcze bardziej do przodu. [ Dodano: 2011-03-15, 22:43 ] a niby dlaczego ma miec ?? Bo zgodnie z prawem wszystkie zderzaki montowane w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy w RP po 01.11.2007 muszą mieć homologację. Nie dotyczy tylnych zderzaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 ładna robota , gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 a niby dlaczego ma miec ?? Jest cała dyrektywa unijna poswięcona temu zagadnieniu i bedzie miał problemy, ale można to w Ramach zrobić tak samo jak w F150, bo miejsca jest baaaardzo dużo. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekass Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki .koniecznie utwardz zawieszenie z przodu, inaczej bedzie ci przod dobijac i zniszczysz zawieszenie Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ? Cytuj Aktualnie jeżdżę Samuraiem Był Wrangler i Vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 a niby dlaczego ma miec ?? Bo pojazd wyprodukowany po którymś roku bodaj 2000 nie może mieć metalowego zderzaka ani rur bez homologacji (nie wiem dokładnie od którego roku ale taki przepis jest) i niebiescy często wykorzystują zwłaszcza kiedy szpej rzuca się oczy. Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawy Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Tak też myślałem ..stąd moje pytanie.. Cytuj www.tmtwentylacja.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekass Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ?no podniesc i utwardzic - jak masz rozwiazany zawias z przodu - drazki czy sprezyny? Drążki skrętne . Cytuj Aktualnie jeżdżę Samuraiem Był Wrangler i Vitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 no to wymieniasz drazki na sztywniejsze, tym samym pojdzie wyzej, z tylu klocki pod resor i dluzsze amortyzatory - nieduzym kosztem da sie to zrobic Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii Odszczekuję to co napisałem, bo zapomniałem o... bliźniaczce :mrgreen: Jest duża szansa na zdobycie u nas drążków skrętnych do nowego Rangera. Produkują je dwie, dość znane... australijskie firmy - Ironman i Old Man Emu. Obie są dość popularne w Polsce i mają u nas swoich dystrybutorów, więc ze ściągnięciem nie powinno być problemu. Jest tylko jeden mały drobiazg... Należy pytać o drążki do... Mazdy BT-50 :mrgreen: Tutaj przykładowy szpej z Ironmana, a tutaj strona polskiego przedstawiciela. Old Man Emu handluje zdaje się firma Ekspedycja4x4. Człowiek całe życie się uczy... ;-) Ps. Mario - naprowadziłeś mnie tym "spróbuj coś dobrać od innego pickupa..." :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.