Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Ostatnio zakończyłem prace przy budowie zderzaka . Zapraszam do oglądania fot . Czekam na oceny jak i ewentualne zapytania . Pozdrawiam

 

 

 

fordrangermontawycigark.jpg

fordrangermontawycigark.jpg

fordrangermontawycigark.jpg

fordrangermontawycigark.jpg

fordrangermontawycigark.jpg

fordrangermontawycigark.jpg

krzysiekass1.jpg

krzysiekass3.jpg

krzysiekass4.jpg

krzysiekass7.jpg

krzysiekass8.jpg

krzysiekass9.jpg

rangerzderzak1.jpg

rangerzderzak2.jpg

rangerzderzak3.jpg

rangerzderzak4.jpg

rangerzderzak5.jpg

rangerzderzak7.jpg

rangerzderzak8.jpg

rangerzderzak9.jpg

rangerzderzak10.jpg

rangerzderzak11.jpg

rangerzderzak12.jpg

rangerzderzak13.jpg

rangerzderzak14.jpg

rangerzderzak15.jpg

rangerzderzak16.jpg

rangerzderzak17.jpg

rangerzderzak18.jpg

rangerzderzak19.jpg

rangerzderzak20.jpg

rangerzderzak21.jpg

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Opublikowano
hmmmmm - czemu tak mocno wysunales go do przodu?

 

Wyciągarka o większej średnicy bębna niż zazwyczaj , poza tym , warunkiem był montaż bezinwazyjny dla samochodu . Zderzak kończy sie praktycznie wyciągarką .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Opublikowano
ja zazwyczaj upychalem wyciagarki tak by weszty w orygilnalny obrys auta i zawsze sie dziwilem, ze ktos wywala taki duzy zderzak bo mu sie nie miesci wyciagarka - nie siadl ci z przodu po dodaniu tyle dodatkowego materialu?

 

No wyciągarka jest przy samych chłodnicach , także o cofaniu jej nie ma mowy , chyba że przeróbka chłodnic. Ale tutaj mialo to być bezinwazyjnie , więc sam rozumiesz . Zderzak wygląda na masywny , ale nie jest ciężki . Wagę zrobiła płyta pod wyciągarkę , ale tego nie unikniemy . Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Opublikowano

Mam pytanie

czy z takim zderzakiem nie będziesz miał problemów przy kontroli policji..? :-D

 

Sam myślę o czymś podobnym ale nie jestem pewien czy to jest zgodne z przepisami..

www.tmtwentylacja.pl

Opublikowano
Witam .

Ostatnio zakończyłem prace przy budowie zderzaka . Zapraszam do oglądania fot . Czekam na oceny jak i ewentualne zapytania . Pozdrawiam

 

Super zrobione, bardzo mi się podoba. Gratuluję. Ja montowałem w moim zderzak ARB, wystaje jeszcze bardziej do przodu.

 

[ Dodano: 2011-03-15, 22:43 ]

a niby dlaczego ma miec ??

 

Bo zgodnie z prawem wszystkie zderzaki montowane w samochodach zarejestrowanych po raz pierwszy w RP po 01.11.2007 muszą mieć homologację. Nie dotyczy tylnych zderzaków.

Opublikowano
a niby dlaczego ma miec ??

Jest cała dyrektywa unijna poswięcona temu zagadnieniu i bedzie miał problemy, ale można to w Ramach zrobić tak samo jak w F150, bo miejsca jest baaaardzo dużo.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano
Przód siadł 15 mm po montażu zderzaka i wyciągarki .
koniecznie utwardz zawieszenie z przodu, inaczej bedzie ci przod dobijac i zniszczysz zawieszenie

 

Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ?

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Opublikowano
a niby dlaczego ma miec ??

Bo pojazd wyprodukowany po którymś roku bodaj 2000 nie może mieć metalowego zderzaka ani rur bez homologacji (nie wiem dokładnie od którego roku ale taki przepis jest) i niebiescy często wykorzystują zwłaszcza kiedy szpej rzuca się oczy.

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Opublikowano
Hmm , no właśnie zamierzam zawieszenie podnieść . Czy jest jakaś możliwość , poza zakupem gotowego zestawu ?
no podniesc i utwardzic - jak masz rozwiazany zawias z przodu - drazki czy sprezyny?

 

Drążki skrętne .

Aktualnie jeżdżę Samuraiem

Był Wrangler i Vitara

Opublikowano
no to wymieniasz drazki na sztywniejsze, tym samym pojdzie wyzej, z tylu klocki pod resor i dluzsze amortyzatory - nieduzym kosztem da sie to zrobic

Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
Być może się mylę ale myślę, że łatwiej u nas o aftermarketowy zestaw do Twojego eFa Mario, niż o drążki skrętne do nowego Rangera inne, niż stockowe. No chyba, że zamówisz w Tajlandii

 

Odszczekuję to co napisałem, bo zapomniałem o... bliźniaczce :mrgreen:

 

Jest duża szansa na zdobycie u nas drążków skrętnych do nowego Rangera. Produkują je dwie, dość znane... australijskie firmy - Ironman i Old Man Emu. Obie są dość popularne w Polsce i mają u nas swoich dystrybutorów, więc ze ściągnięciem nie powinno być problemu.

Jest tylko jeden mały drobiazg... Należy pytać o drążki do... Mazdy BT-50 :mrgreen:

 

Tutaj przykładowy szpej z Ironmana, a tutaj strona polskiego przedstawiciela. Old Man Emu handluje zdaje się firma Ekspedycja4x4.

 

Człowiek całe życie się uczy... ;-)

 

Ps. Mario - naprowadziłeś mnie tym "spróbuj coś dobrać od innego pickupa..." :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.