Jump to content

Potrzebny pickup:) - opinie o silniku 4.7 w Ramie


marcinast
 Share

Recommended Posts

Noszę się z zamiarem kupna rama 1500. Miał być 5,7 hemi 2006 import USA ale sytuacja sie zmieniła i potrzebuję auto na teraz, ale i tańsze. Rok 2003, 2004. Wymarzony musi trochę poczekać.

 

Wpadłem na coś takiego. Auto stoi w Warszawie, może ktoś zna?

http://otomoto.pl/dodge-ram-C17851348.html

 

Nie myślałem w ogóle o 4,7 ale za mniejszą kasę nie ma szans na porządne 5,7.

Chciałem zapytać właścicieli 4,7 czy są zadowoleni z tej jednostki, oraz jak sprawowała by się w niej instalacja LPG?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

marcinast, autko ladne ale wedlug mnie silnik zaslaby do Rama, a moze poszukasz cos ze stajni GMC ?? Jakas Sierra albo Silverado ???

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Link to comment
Share on other sites

marcinast, autko ladne ale wedlug mnie silnik zaslaby do Rama, a moze poszukasz cos ze stajni GMC ?? Jakas Sierra albo Silverado ???

Może nie jest demonem przyspieszeń, ale naprawde daje radę. Ja na zlotach miałem porównanie 5.7 i 4.7 i różnica jest rzeczywiscie zauważalna, ale nie powalająca na kolana. Silnik 4.7 to ostatni silnik w Ramie który można zaakceptować w przeciwieństwie do 3.7, który jest pomyłką. Sporo jest użytkowników z Ramami wyposażonymi w te silniki i jak na razie na brak mocy nie narzekają.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem nie jeździłem 4,7 ale w Hemiku rewelacji nie ma !!

Jak chcesz moc to kup Cumminsa albo V10 a jak chcesz RAMa do wożenia powietrza na pace to myślę, że 4,7 Ci w zupełności wystarczy.

 

Szczerze powiem, że żałuję, że nie przejechałem się przed kupnem jednym i drugim.

Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie.

Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D

http://kamar-tech.pl/

Link to comment
Share on other sites

Ja na brak mocy w swoim ramie nie narzekam,na swiatlach nie ma problemu zeby zostawic chmure dymu z opon a na autostradzie poleci prawie 190km/h..Tylko pali mi wiecej jak Hemi i nikt nie wie czemu..A jesli chodzi o LPG to zalozylem instalacje za 4tys i na prawde fajnie na tym jezdzi..

Dodge Ram 1500 4x4

Link to comment
Share on other sites

Tylko pali mi wiecej jak Hemi i nikt nie wie czemu.

 

bo jest za mały. gdyby wsadzić do rama silnik 1.6 i jeździć (a przynajmniej próbować) jak hemi to spali 30l/100.

 

co do gazu to mam 4,7 jeepa (te same silniki) i spoko daje radę. średnio pali 20-22l/100

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Link to comment
Share on other sites

Ja moim 4,7 (bez gazowni) wczoraj ciągnąłem lawetę z załadowanym sprinterem 4x4 z hds'em. Waga samego Sprintera to ok 3000kg do tego duża laweta. Powiem jedno, szedł jak burza :-) . Pod górkę w Górze Kalwarii nawet nie zredukował biegu. Najgorsze, że zapomniałem zrobić zdjęć, bo wstawiłbym na forum.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Tak tylko kolega chce RAMa i jeśli ma zamiar wozić powietrze to 4,7 w zupełności mu wystarczy

... a o czym ja mówię?

Starczy mu do wożenia tyłka, ale i do pracy się nadaje. Silniki benzynowe w Ramach mają inne zadanie niż diesle, tak samo jak 1500 jest do czego innego niż 2500 czy 3500. Kolega chce kupić Rama 1500, więc raczej nie przewiduje ekstremalnych prac dla tego auta, więc po co mu CTD czy V10 Magnum tymbardziej, że żadnego z tych silników nie uraczycie w 1500. Hemi w 1500 to super jednostka, ale 4.7 też daje radę, a do wożenia powietrza polecam 3.7. Nie rozumię czemu uważacie, że 4.7 jest za słaby do Rama 1500?

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

brutalna prawda - nie da się opisać jak się nie porówna własnych doświadczeń. nie masz wyboru - musisz przejechać się jednym i drugim. to co dla kogoś jest synonimem muła, dla kogoś innego jest symbolem zawrotnego przyspieszenia. no i istotne jest czy nowy wózek jest silniejszy czy słabszy od poprzedniego. Jak z 4.0 I6 Cherokee wsiadłem do 4.7 V8 Grand Cherokee to myślałem, że samolot pasażerski kupiłem :lol: jak z 4.7 wskoczę na 5.7 HEMI, pewnie uznam, że to odrzutowiec myśliwski. ale gdybym przeskakiwał z SRT na 3.7 to raczej odwrotne zapewne uczuci by mi towarzyszyły...

były trzy Jeepy (WG, XJ, YJ) - będzie RAM!

 

"A pick-up truck is about individuality and this is why everybody in US has a truck" (BBC) ;););)

 

www.MODERNPET.pl - Gwiazdy światowych rankingów karm dla psów i kotów

Link to comment
Share on other sites

Quarter, dokladnie. ja sie przesiadalem z XJ'a 4.0 do WJ 4.0 a teraz do Sierry 5.3 i za kazdym razem mi malo :kasztan:

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Link to comment
Share on other sites

a moja najbardziej szokujaca przesiadka to z megane coupe 2.0 16V 150 KM na F150 5.4 305 KM - jakie wrazenia - megane to eF 1 :D a eF150 to mul pasiasty :D

Pociągne ten OT. Moja najbardziej szokujaca przesiadka to z Volvo V70 T5 245KM w full opcji na VW Golf IIIgen 1.8 8V 75KM w standart opcji, co oznacza w przypadku tego auta, że nie miał nic oprócz szyberdachu. Powinienem dostać nagrodę jakąś za to, że się przeturlałem cały rok tym autem, bo do dziś nie wiem jak to się stało, że sam świadomie wsadziłem się na taki wypas. :kasztan:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Koledzy ja jeżdżę już prawie rok Ramem 4,7 z instalacja LPG, zrobiłem przez ten czas około 30 tys km, i jakoś nie narzekam na brak mocy. Nie jest to demon prędkości, ale czy ram ma takim być?? A jak trzeba to lawetę czy ciężką przyczępe też pociągnie.

Jedyny mankament to spalanie, bo niestety nie wiem jak reszty ale mój mimo że ma ponad 100 koni mniej to pali tak jak HEMI :-(

A pozatym pozdrawiam i witam po dłuższej nieobecności :-D :-D

BYŁ: DODGE RAM 1500

4,7 V8 2005

Link to comment
Share on other sites

mi w trasie 24 do 28 a miasto nawet do 37l/100 i to przy spokojnej jezdzie..zakladal mi mechanik strumiennice uzywajac migomatu i nie odlaczyl akumulatora w aucie..nie wiem czy sondy nie poszly..

 

To naprawdę musisz mieć coś nie tak, bo mi przy tych dużych mrozach, max wciągnął około 28 po mieście...

No ale nie mówiliśmy jeszcze o benzynie, bo przeciez zapala i póki silnik się nie rozgrzeje to jedzie na benzynie... ja tankuje benzyny około 150 zł na tydzień..

BYŁ: DODGE RAM 1500

4,7 V8 2005

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.