Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Zdjęcia panie, zdjęcia :-D Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Eazy, będą będą ale przed chwila skonczylismy montaz liftu a za 6 godz lece na Mazury po moja młodą takze foty najwczesniej we wtorek :-| Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Poczekamy, poczekamy ;-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Nastepny etap to oponki 33X12.50R17 Cooper ST To chyba, żart. 35" to minimum. Nie szczyp sie, bo nie zauwazysz róznicy przy takich oponach. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Spoko, to dopiero początek motania Sierrki :-D :-D Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jeżeli to nie tajemnica - czy taki lift to duże koszty? Nie mówię o kołach ale o samym zawiasie. Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Eazy, calosc to jest ok 160$ czyli taniocha, w sklad liftu wchodza klucze do drazkow skretnych na przod a do tyl dluzsze cybanty i podkladki do resorów, ogolnie lift i montaz prosty jak budowa cepa, my nie mielismy sciagacza do drazkow i dopiero dorabialismy dlatego nam tak dlugo zeszlo. Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Dzięki za info :-) Czyli jednak główny koszt to większe koła / opony :-P Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No doklanie, no chyba ze chcesz wiekszy lift, jakies 5-6" wtedy juz cena rosnie gdzies do 1500-2000$ Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jakiej wysokości lift jest bezpieczny dla wałów, drążków, itp. bez konieczności ingerencji w te elementy? Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Eazy, jezeli chodzi o GMC to interesowalem sie tylko liftem 3" a tam nie trzeba takich rzeczy robic, co do wiekszych liftow to przyznaje sie ze nie wiem. Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 2 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Dzięki za info - poszperam w necie i zobaczę jak to się ma z RAMem :-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 calosc to jest ok 160$ czyli taniocha Do Rama z zawieszeniem na drążkach skretnych , klucze + podkładki + obejmy to rzeczywiście coś ok. 200$, ale przecież do tego trzeba kupić dłuższe amorki, co oczywiscie mega kosztem nie jest, ale podniesie koszt o ponad 100%. Eazy, niestety muszę Cię zmartwić, ten lift nie będzie pasować do Ciebie, bo ty chyba nie masz drążków skrętnych tylko "makpersony" i sprężyny. Niemniej jednak do tego rozwiazania też są tanie i dobre zestawy podnoszące o 3" o ile nie myślisz o offroadzie, bo ani jeden, ani drugi zestaw nie nadaje się do offroadu zaawansowanego. Ja mam podniesionego tak jak Chrisuk, Bodano ma na sprężynach i też ma podniesionego i nic z autami się nie dzieje, ale 90% jazdy to asfalt i lift był robiony bardziej dla wyglądu niż funkcjonalności. Oczywiście takie podniesienie skutkuje zwiększeniem prześwitu między budą a glebą, więc zjeżdżając z drogi Twoje obawy o lakier są jednak sporo mniejsze niż przy seryjnym zawiasie. ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Myślałem o takim lifcie delikatnym jak przyjdzie czas wymiany amortyzatorów. W samych amortyzatorach chyba nie będzie wielkiej różnicy w cenie a i tak w końcu trzeba będzie je wymienić i tak :-) Jeżeli chodzi o offroad to mam w planach jedynie wypady na Mazowieckie Włóczęgi (jednodniowe) z ekipą z polskiebezdroża.pl ale tam zawsze są objazdy trudniejszych odcinków dla 'cywilnych' 4x4 :-) Nie planuję żadnego hardkoru - od takie weekendowe przejażdżki po leśnych dróżkach :-) OT - moglibyśmy się kiedyś w parę aut 'podpiąć' pod taką imprezę - taki mały zloto-spoto-przelocik. Na koniec dnia ognisko itp :-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 OT - moglibyśmy się kiedyś w parę aut 'podpiąć' pod taką imprezę - taki mały zloto-spoto-przelocik. Na koniec dnia ognisko itp Jestem za i myślę, że Misiek i Bodano by się podpiął ... :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Ok - wyślę Ci info na PW i można by założyć nowy wątek, żeby tutaj nie robić za dużego OT :-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek 7.4 Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 chrisuk ja bym na twoim miejscu kupił od razu opony 35 , ja liftowałem swoje tahoe tym samym liftem co ty i założyłem 33 i nie mogłem patrzyć jak zgineły przy tym aucie , poprostu były za małe Cytuj chevy silverado 7.4 v8 sold pontiac firebird 5.0 v8 chrysler 300c 3.5 v6 dodge ram 4.7 v8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 3 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 ... a widzisz chrisuk, wojtek 7.4 mówi to samo co ja. Skoro wydajesz kasę to od razu kup 35". Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 5 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 chrisuk ja bym na twoim miejscu kupił od razu opony 35 , ja liftowałem swoje tahoe tym samym liftem co ty i założyłem 33 i nie mogłem patrzyć jak zgineły przy tym aucie , poprostu były za małe pomysle, pomysle Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szywal79 Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 chrisuk zrobiłeś już tego lifta ?? Chcętnie bym zobaczył foty jak to wygląda bo chciałbym też podnieść moją pokrakę o 3". Powiedz mi jeszcze gdzie najszybciej i najprościej nabędę taki zestaw liftingowy ?? Cytuj 2007 CHEVY SILVERADO Z71 5.3 V8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 chrisuk zrobiłeś już tego lifta ?? Chcętnie bym zobaczył foty jak to wygląda bo chciałbym też podnieść moją pokrakę o 3". Powiedz mi jeszcze gdzie najszybciej i najprościej nabędę taki zestaw liftingowy ?? siema, lift zalozony ale narazie skrecony przod tylko na 1,5 cala bo sie wiecej amory z przodu nie rozciagna, musze zalozyc dluzsze amory o dopiero wtedy sie pochwale Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 musze zalozyc dluzsze amory o dopiero wtedy sie pochwale Polecam Rancho SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Front RS5371 2 RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Rear RS5198 2 SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS999268 2 RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS999269 2 SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS5268 2 RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS5269 2 Te środkowe mają 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny. Mam podobne - są super! Więcej tu http://www.gorancho.com/shock_lookup.php?year=2004&make=GMC&model=Sierra+1500+Pickup&drive=4WD&height=4.00-in.&submodel=w%2F+Rancho+RS6545+System&x=59&y=14 Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny Jak z kabiny ? :shock: Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny Jak z kabiny ? :shock: Bezprzewodowo. Masz taki pilocik http://rancho-suspension.blogspot.com/2008/12/click-rancho-myride-wireless-remote-in.html którym możesz ustawić twardość każdego amortyzatora. W praktyce korzystasz z kilku programów - np. dobra droga - przód 8 tył 6, średnia - 4/4, off- road - 1/1, pod ładunkiem - 3/6 i jaki tam sobie zdefiniujesz. Pilot wysyła drogą radiową komendę do kompresora, kompresor rurkami śle powietrze do amorów. Kompresor i rurki w komplecie. Taki komfort kosztuje coś 200 dol. ekstra. Produkt roku 2010 w US. A bez tego klękasz i ręcznie przestawiasz pokrętło. Można wytrzymać. Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Lemmy, - dzięki - nie wiedziałem że aż tak cywilizacja poszła do przodu :oops: :lol: Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.