Skocz do zawartości

Sierra


chrisuk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Eazy, będą będą ale przed chwila skonczylismy montaz liftu a za 6 godz lece na Mazury po moja młodą takze foty najwczesniej we wtorek :-|

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eazy, calosc to jest ok 160$ czyli taniocha, w sklad liftu wchodza klucze do

drazkow skretnych na przod a do tyl dluzsze cybanty i podkladki do resorów,

ogolnie lift i montaz prosty jak budowa cepa, my nie mielismy sciagacza do drazkow i

dopiero dorabialismy dlatego nam tak dlugo zeszlo.

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No doklanie, no chyba ze chcesz wiekszy lift, jakies 5-6" wtedy juz cena rosnie gdzies do 1500-2000$

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eazy, jezeli chodzi o GMC to interesowalem sie tylko liftem 3" a tam nie trzeba takich rzeczy robic, co do wiekszych liftow to przyznaje sie ze nie wiem.

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calosc to jest ok 160$ czyli taniocha

Do Rama z zawieszeniem na drążkach skretnych , klucze + podkładki + obejmy to rzeczywiście coś ok. 200$, ale przecież do tego trzeba kupić dłuższe amorki, co oczywiscie mega kosztem nie jest, ale podniesie koszt o ponad 100%.

Eazy, niestety muszę Cię zmartwić, ten lift nie będzie pasować do Ciebie, bo ty chyba nie masz drążków skrętnych tylko "makpersony" i sprężyny. Niemniej jednak do tego rozwiazania też są tanie i dobre zestawy podnoszące o 3" o ile nie myślisz o offroadzie, bo ani jeden, ani drugi zestaw nie nadaje się do offroadu zaawansowanego. Ja mam podniesionego tak jak Chrisuk, Bodano ma na sprężynach i też ma podniesionego i nic z autami się nie dzieje, ale 90% jazdy to asfalt i lift był robiony bardziej dla wyglądu niż funkcjonalności. Oczywiście takie podniesienie skutkuje zwiększeniem prześwitu między budą a glebą, więc zjeżdżając z drogi Twoje obawy o lakier są jednak sporo mniejsze niż przy seryjnym zawiasie. ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o takim lifcie delikatnym jak przyjdzie czas wymiany amortyzatorów. W samych amortyzatorach chyba nie będzie wielkiej różnicy w cenie a i tak w końcu trzeba będzie je wymienić i tak :-)

 

Jeżeli chodzi o offroad to mam w planach jedynie wypady na Mazowieckie Włóczęgi (jednodniowe) z ekipą z polskiebezdroża.pl ale tam zawsze są objazdy trudniejszych odcinków dla 'cywilnych' 4x4 :-) Nie planuję żadnego hardkoru - od takie weekendowe przejażdżki po leśnych dróżkach :-)

 

OT - moglibyśmy się kiedyś w parę aut 'podpiąć' pod taką imprezę - taki mały zloto-spoto-przelocik. Na koniec dnia ognisko itp :-)

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrisuk ja bym na twoim miejscu kupił od razu opony 35 , ja liftowałem swoje tahoe tym samym liftem co ty i założyłem 33 i nie mogłem patrzyć jak zgineły przy tym aucie , poprostu były za małe

chevy silverado 7.4 v8 sold

pontiac firebird 5.0 v8

chrysler 300c 3.5 v6

dodge ram 4.7 v8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chrisuk ja bym na twoim miejscu kupił od razu opony 35 , ja liftowałem swoje tahoe tym samym liftem co ty i założyłem 33 i nie mogłem patrzyć jak zgineły przy tym aucie , poprostu były za małe

 

pomysle, pomysle

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
chrisuk zrobiłeś już tego lifta ?? Chcętnie bym zobaczył foty jak to wygląda bo chciałbym też podnieść moją pokrakę o 3". Powiedz mi jeszcze gdzie najszybciej i najprościej nabędę taki zestaw liftingowy ??

 

siema,

lift zalozony ale narazie skrecony przod tylko na 1,5 cala bo sie wiecej amory z przodu nie rozciagna,

musze zalozyc dluzsze amory o dopiero wtedy sie pochwale

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze zalozyc dluzsze amory o dopiero wtedy sie pochwale

 

Polecam Rancho

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Front RS5371 2

RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Rear RS5198 2

 

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS999268 2

RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS999269 2

 

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS5268 2

RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS5269 2

 

Te środkowe mają 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny. Mam podobne - są super!

 

Więcej tu

http://www.gorancho.com/shock_lookup.php?year=2004&make=GMC&model=Sierra+1500+Pickup&drive=4WD&height=4.00-in.&submodel=w%2F+Rancho+RS6545+System&x=59&y=14

 

Pozdro

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9-stopniową regulację twardości i to z kabiny

 

Jak z kabiny ? :shock:

 

Bezprzewodowo. Masz taki pilocik

 

http://rancho-suspension.blogspot.com/2008/12/click-rancho-myride-wireless-remote-in.html

 

którym możesz ustawić twardość każdego amortyzatora.

W praktyce korzystasz z kilku programów - np. dobra droga - przód 8 tył 6, średnia - 4/4, off- road - 1/1, pod ładunkiem - 3/6 i jaki tam sobie zdefiniujesz.

 

Pilot wysyła drogą radiową komendę do kompresora, kompresor rurkami śle powietrze do amorów. Kompresor i rurki w komplecie. Taki komfort kosztuje coś 200 dol. ekstra. Produkt roku 2010 w US.

 

A bez tego klękasz i ręcznie przestawiasz pokrętło. Można wytrzymać.

 

Pozdro

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.