j.w. rezystor dmuchawy padł,warto tez przepatrzyc kostki do rezystora i do dmuchawy czasem wystarczy styki przeczyscic.Mogły tez skonczyć sie lub zawiesić szczotki w silniczku dmuchawy.
Check gauges znaczy mniej wiecej spojrz na zegary czyli jak np na chwile spadnie cisnienie lub jest za wysoka temp na silnika itp. Co do przełaczania biegów to moze jakas zmarzlina blokuje wajche...
Z montazem nie ma problemu zrobie to w swoim warsztacie :-D ale raczej jednak zaczne od zmiany opon a i tak dopiero nastąpi to dopiero na wiosne.Oczywiscie nie omieszkam pochwalic sie w odpowiednim dziale.
Też mnie troche martwi ze przy takich kołach zrobi sie straszny muł już teraz demonem mocy to nie jest... Tylko gdzie znalezc te przełozenia,rozumiem ze wałek ataku i talerz ?
Jak mosty wytrzymaja to z Bogiem sprawa,ogólnie wydaje mi sie ze mój ram wysoko stoi ale moze tylko mi sie wydaje ,a z tym wycięciem koła 35" z kartonu to dobry pomysł.
Chciałbym do mojego Rama 1500 5.2 założyc wieksze opony a konkretniej 35" o takie : http://allegro.pl/yokohama-g012-geolandar-a-t-s-315-75-16-35x12-5r16-i2880531882.html
tylko zastanawiam sie czy mosty to wytrzymaja :roll: wiecie coś w temacie? I druga sprawa miał ktos do czynienia z felgami John Red ( takie http://allegro.pl/felgi-john-red-16x8-5x139-7-et-40-suzuki-uaz-i2895505997.html ) Chciałbym taki zestaw zamontować bo na obecnych kapciach auto wygląda jak słon na wrotkach (235/80/16)