Skocz do zawartości

tl;dr

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    16387889

Informacje

  • Lokalizacja:
    Polska

Osiągnięcia tl;dr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. tl;dr

    Oklejanie auta na czarny mat

    Ponoć folie nowej generacji są bardziej odporne na zarysowania. Ja okleiłem sam auto na czarny połysk/czarny mat i rysy są na obu foliach ale nie na tyle żeby się to w oczy jakoś specjalnie rzucało, zresztą zamysł był taki żeby się folia rysowała a nie lakier. Śladów po płynie lub ropie nie mam, auto myje się normalnie. PlastiDip też mam i jest zaj...sty ale jeśli terenówkę to raczej bym oklejał niż malował. Do plaskacza albo do taczki i wożenia Vatu jak najbardziej może być. Połączeniem ceny i łatwości nakładania zdecydowanie deklasuje folię.
  2. tl;dr

    NFS MW

    Trzeba było GTA kupić, miałbyś całą stajnię 8-)
  3. Pickup to nie suv i o ile wiem żaden nie ma automatycznie dołączanego przodu. Nowe Taco ma kilka systemów wspomagania trakcji ale to w najbogatszych wersjach i z ostatnich roczników i nadal nie jest to to, co chyba masz na myśli. W nowym Hilu też jest kilka "nowych" systemów ale nadal przód dołączany jest "na sztywno", podobnie jak w najnowszym Rangerze. Zostają Ci więc l200 i Amarok, jedno projektowane na grzybkach, drugie to VW, który coś ostatnio z jakości nie słynie a do tego jeszcze dochodzą choroby wieku dziecięcego. Abstrahując od powyższego, jak noga ma połączenie z głową ;-) to jazda na samym tyle nie sprawia żadnych problemów a w warunkach niskiej przyczepności zawsze można się posiłkować dopięciem przodu, choć bez centralnego dyfra ma to swoje wady.
  4. tl;dr

    Opony do 1500

    Jak GY Wrangler to fajnie się jeździ na Duratrac a cena całkiem znośna ... w USofA ;-) .
  5. Mam od nowości. Piąty rok właśnie mija i silnik jeszcze nie wybuchł ;-)
  6. W Hiluxie nie ma dwumasy a fabryczny silnik rzeczywiście zbiera się fatalnie. Po założeniu czipa to już zupełnie inna bajka i nawet na większych kołach idzie jak burza :twisted:, mimo że przyrost mocy na papierze jest niewielki. Ciągnie mocniej i to już od 1,5k obr zamiast mułowato i od 2k.
  7. tl;dr

    Fele do Gumisia

    To już chyba taniej i prościej będzie u nas kupić http://www.sklep4x4.pl/sklep/pr/20/16263/Felga-aluminiowa-DICK-CEPEK-DC2-Black-10x16-6x139,7-ET--25.html choć od ręki mogą nie mieć tego rozstawu śrub. Trzeba tylko zwrócić uwagę czy jest to wersja DC-1 czy DC-2 bo ta pierwsza ma wadę konstrukcyjną.
  8. Między 1,5 - 2,5k obr. dosyć wyraźnie słychać turbinę, przynajmniej u mnie jak depnę na czarnym i jest to taki fajny lekko świszczący syk. Co do porównania z innymi dieslami to jak dla mnie te Toyotowskie mają specyficzny zestaw dźwięków, może jeszcze po prostu się nie przyzwyczaiłeś. Ogólnie jednak tekst "pisanie na temat muzyki jest jak tańczenie na temat architektury" dobrze się tu wpasowuje więc albo wizyta w warsztacie albo radio głośniej jak Ci ten dźwięk przeszkadza ;-).
  9. Zajrzyj tutaj od pkt 10 http://toyota.esealtd.com/toyota/hilux/repair2/html/frame_rm000000sqc002x.html Plastiki idiotoodporne, trzeba by się nieźle postarać żeby coś połamać ;-) . Do zegarka jest lekko utrudniony dostęp, bez wyjęcia radia raczej się nie uda. Tej półeczki z zegarkiem tak łatwo niestety nie wyjmiesz :-|. Dziwnym trafem mi też się to stało dwa dni temu ale jakoś nie mogę się za to zabrać mimo że panel rozbierałem już ze dwadzieścia razy :lol:. Aha, wpadnij tutaj http://tlc.org.pl/forum/viewforum.php?f=15 ;-)
  10. tl;dr

    Siema

    Witam wszystkich :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.