Skocz do zawartości

Szary

Użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    1644852

Informacje

  • Lokalizacja:
    Łódź

Osiągnięcia Szary

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy na kracie za szoferką moge zamontować antenę CB ? Ta krata ma połączenie z masą?
  2. Dzięki, sprawdzę to :)
  3. Zgadza sie. Powiem w ten sposob. Jest to auto sluzbowe w leasingu i moge serwisowac tylko w ASO, (wiadomo jak dziala 99% takich serwisow). Cos mi sie to syczenie malo podobalo, wiec zapytalem, bo jak bym oddal do serwisu ze zgloszeniem zeby sprawdzili to by mi "wymienili/naprawili" turbine a ja bym musial sie tlumaczyc dlaczego tylko 75kkm wytrzymala... Jest tez drugi powod dlaczego zapytalem o to syczenie. Ja rozumiem ze 120KM to niewiele jak na taka mase, ale wydaje mi sie mimo wszystko ze za slabo sie ten moj sprzet zbiera. W terenie idzie dobrze, ale tak na trasie zeby sie do wyprzedzania zebrac to po horyzont musi byc czysto... Nie wiem moze sprawdze przyspieszenie i porownam z katalogowym ? Mitsu L200 jest duzo bardziej dynamiczne i o wiele lepiej sie zbiera z dolu (to tylko i az 20KM wiecej). Moze dwumas?
  4. W takim razie nie bede sie przejmowal ;-) Dzieki, wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalem :-)
  5. Chciałem się poradzić. W moim Hiluxie przy ok 2tys rpm słychać dość głośne syczenie, Jest lekko słyszalne przy jeździe po utwardzonej drodze, sporo głośniej się robi przy jeździe pod dużym obciążeniem w terenie po piachu, błocie itd, gdzie trzeba dobrze depnąć. Dzwięk jest głośniejszy niż w innych TD z którymi miałem do czynienia. Powiedzcie, czy ten typ tak ma ? Czy coś sie dzieje z turbiną ? Zdaję sobie sprawę że trudno coś zdiagnozować na podstawie takiego opisu, ale może jednak ktoś pomoże.
  6. Udało się wykonać zadanie bez żadnych ofiar :) Parę elementów trzeba było rozebrać, ale w miarę ładnie wszystko idzie, przy okazji wyczyściłem kratki nawiewu.
  7. Witam. Mam mały kłopot. Po ostatniej zmianie czasu chciałem przestawić zegarek i... Przycisk nie chciał zadziałać więc wcisnąłem mocniej i zegarek wpadł do środka :P Jak sie zabrać do rozbierania deski żeby go z powrotem zamontować ? Wystarczy wciągnąć ten mały schowek nad radiem ? Pacjent Hilux '09
  8. Witam. Z nadejściem mrozów pojawił sie problem z czujnikami parkowania. Teraz nie można im ufać. Przy cofaniu, kiedy nie ma przeszkody za autem jest ciągły sygnał, czyli tak jakby było coś za autem w odległości (jeśli dobrze pamiętam z instrukcji) ok 30cm. Przyszło mi do głowy że to może wina ogromnej ilości pary wydobywającej sie z rury wydechowej. Jest tak gęsta, że czujniki odbierają ja jako przeszkodę. Czy to wogóle możliwe ? Czy po prostu czujniki nie wytrzymały mrozu ?
  9. Uważaj! Nie daj boże przywalenia w inne auto, albo coś twardego, żeby tobie lub pasażerowi krawężnik nie zrobił kuku, jak będzie leciał siłą bezwładności. W najlepszym przypadku zrobi dziurę w kabinie... O tym nie pomyślałem, ale to samo może zrobić każdy inny wieziony ładunek. Może lepiej worki z piaskiem, zawsze to bardziej miękkie i prędzej worek pęknie niż blache przebije.
  10. Podziękował, utwierdziłem się w moim przekonaniu i nikt mi nie będzie bajek opowiadał że tak można jeździć cały czas ;) Wrzuce sobie jakiś krawężnik drogowy na pakę i będzie cacy lala :D Swoją droga poprzedni użytkownik nie wiem czy tak nie jeździł. Przy 60kkm robiony był przedni naped i przeguby.
  11. Nie mam instrukcji od Hila, bo poprzedni gdzieś ją przepił. Chyba gdzies w necie o tym przeczytałem. Wiem że ciężko sie zawraca i ostro skręca z 4H czuć że jest opór i koła mielą. Poprawiam się: Chyba WIĘKSZOŚĆ pickupów, a napewno te które znam i jeździłem czyli NAVARA, HILUX i L200
  12. Witam. Chciałem poznać wasze opinie o jeździe Pickupem z włączonym napędem 4H na normalnej drodze, ale w warunkach mniejszej przyczepności (opady śniegu z deszczem, możliwość gołoledzi itp) Moim zdaniem nie powinno się w takich warunkach jeździć z włączonym 4x4, bo Hilux, jak i chyba wszystkie pickupy nie posiadają mechanizmu różnicowego miedzy przednia i tylną osią. jest jednak wiele osób które tak jeżdżą i dziwią sie że ja tego nie robię. Fakt faktem, Hilux z pustą kipą i tylnym napędem może niemiło zaskoczyć na łuku. A co Wy o tym myślicie ?
  13. No dzięki wielkie :) Już wiem że trzeba jechać do serwisu, sam nic nie zdziałam
  14. Dziś pamiętałem żeby zabrac z pracy teczkę z papierami od auta. Alarm nazywa się CHALLENEGER NT. Jakieś sugestie, patenty, guzikologia ? W instrukcji alarmu napisane jest tylko że jest taka funkcja. po 5 sek od włączenia zapłonu rygluje, po wyłączeniu powinno otwierać, a tego nie robi
  15. Nie znam historii auta, to jest leasing, auto przejęte w firmie od innego użytkownika. W zestawie dokumentów, mam papiery od alarmu, zakładam że był montowany fabrycznie lub u dilera Toyoty, raczej żaden wynalazek. Alarm uruchamiany z przycisku fabrycznego kluczyka. Nie jestem w stanie określić kiedy się zamyka. Na kilka/kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika i jakiś czas po wyjęciu kluczyków ze stacyjki. Nie jestem pewny że tylko wtedy. Denerwujące jest to, że muszę otwierać drzwi jak ktoś chce wsiąść, jak sam wysiadam i muszę otworzyć drugie drzwi itd itp. Pomijam fakt że drzwi się zaryglowały kiedy próbowałem uruchomić drugie auto za pomocą kabli rozruchowych. Dodam że nie zawsze ja nim jeżdżę, ktoś wsiądzie, pojedzie, zatrzaśnie kluczyk i będzie problem. Auto w leasingu, jeździ i parkuje w okolicach Łodzi, a zapasowy kluczyk w Warszawie. ps. Jutro napisze jaki to alarm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.