Skocz do zawartości

expandview

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    6123454

Informacje

  • Lokalizacja:
    soso

Osiągnięcia expandview

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dzieki za podpowiedzi niestety tak jak napisal Japacz interefejs do tego modelu kosztuje minimum 500 600 zł ford jest bardzo wybredny to nie VW ze sie kupi interfejs za 50zł
  2. witam na poczatku dzieki Panowie ze zdarzyliscie odpisac na posta przed panem adminem bo sie do mnie przyczepil nie wiem o co i pewnie by juz usunal pytanie gdyby nie to ze innym nie przeszkadza ze ktos opisuje dokladnie krok po kroku usterke takze na poczatek chyba musicie mi podpowiedziec jaki tu trzeba miec styl pisania zebym mozna bylo cos napisac bo pan admin zachowuje sie jak nasza straz miejska zamiast pomagac ,karze i pokazuje kto tu rzadzi nie wiedziec komu to do szczescia jest potrzebne.... takze pozdrawiam pana moderatora bez sarkazmu oczywiscie :) co do waszych rad : faktycznie gdyby rozrzad byl zle zrobiony samochod powinien nie jechac wogole a ten na dobra sprawe jezdzi ale... odpowietrzalem go juz z 5 razy pozatym problem wystepowal przed wymiana filtra ,polaczenie na krotko bylo zrobione mosiezna rurka skrecone dwoma obejmami nie ma opcji zeby bylo nieszczelne ! Jak juz odpali pracuje idealnie na wolnych obrotach , na poczatku jak jest zimny niemozna mu dac gazu bo go zdlawi i zgasnie czym bardziej cieply tym lepiej wkreca sie na obroty- jak sie calkiem rozgrzeje to na wolnych obrotach kreci sie na maxa i jest ok , co do paliwa bak byl prawie pusty zalalem go do pelna shellem diesel extra i dodalem srodka do paliwa wiec jesli nawet paliwo bylo kiepskie to juz nie jest i problem by raczej zniknal , szczelnosc wezykow- tam gdzie mialem dostep sprawdzilem wszedzie sucho reszta leci pod paką no i tam juz bym musial sciagnac pake zeby cokolwiek zobaczyc ... co do cisnienia pompy i grzania swiec prosze o rady techniczne jak to zrobic czy trzeba miec do tego jakis interfejs diagnostyczny czy mozna to zrobic "domowym"sposobem? lemmy a to byl diesel ?i czy objawy miales dokladnie takie same jak ja czy tylko problem z odpaleniem na zimno a potem juz normlanie jechal bo mi nawet po rozgrzaniu potrafi zgasnac podczas jazdy jak mu sie da ostro w gaz ? regenerowales pompe czy kupowal uzywke czy nowa ?
  3. witam mam forda rangera 2,5 tdci z 2007 roku problem wyglada tak ze samochod zostal sprowadzony tego lata, był po wypadku ,zostal naprawiony : wymiana przedniego pasa chlodnice i rozrzad bo dostal jakby od gory maski tak ze rozwalilo oslone rozrzadu i zerwalo pasek pisze o tym bo moze wymiana rozrzadu ma tu jakies znaczenie .... ,samochod byl przepalany w lato ale nie jezdzony po ulicy bo nie byl poskladany czekal na malowanie , w lato palil od strzala i jezdzilem nim tylko troche po placu 1-szy gora 2-gi bieg , niskie obroty , wygladalo ze wszystko jest ok .... teraz zostal juz zlozony do kupy i zaczely sie problemy okazalo sie ze ma problemy z odpalaniem na zimno a jak juz odpalil to gdy dalo mu sie mocno w gaz 4000 5000 obrotow nagle zdychal jakby brakowalo mu paliwa czasem nawet potrafil zgasnac jak nie zgasl to krecil sie gora 2000 3000 obrotow i dławił gdy sie go zgasiło i odpalilo to znowu niby wszytsko ok dopoki nie wkrecilo sie go na wyzsze obroty a wiec wymienilem filtr powietrza potem paliwa bo myslalem ze moze sa przytakne , po wymianie filtru paliwa juz wogole nie chcial odpalic na zimnym gdy sie obeszlo filtr paliwa i spielo na krotko po kilku przepaleniach zaczynach chodzic ale tylko wolne obroty jak sie rozgrzał to znowu wszystko zaczyna niby chodzic ale historia sie powtarza gora 4000-5000 obrotow i zdycha gdy samochod ostygnie nie ma szans na odpalenie go przez filtr paliwa trzeba go obejsc rozgrzac silnik i mozna przepiac na filtr paliwa dodam ze nie jest to wina filtru bo juz zalozylem inny z manna i jest to samo stawiam na pompe wtryskowa ze na zimny jest rozszczelniona gdy sie rozgrzeje wiadomo lapie szczelnosc ale nie do konca aczkolwiek to sa tylko moje domysly a ze nie jest to tania czesc chcialbym sie upewnic moze ktos mial podobne problemy niekoniecznie w tym modelu ewentulanie jakis inny pomysl? pozdrawiam czekam na odp
  4. japacz, witam a masz moze schemat bezpiecznikow do forda rangera 2007 wersja europejska jesli tak bylbym wdzieczny za podrzucenie go na maila expandview@interia.pl pozdrawiam i czekam na odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.