witam mam forda rangera 2,5 tdci z 2007 roku problem wyglada tak ze samochod zostal sprowadzony tego lata, był po wypadku ,zostal naprawiony : wymiana przedniego pasa chlodnice i rozrzad bo dostal jakby od gory maski tak ze rozwalilo oslone rozrzadu i zerwalo pasek pisze o tym bo moze wymiana rozrzadu ma tu jakies znaczenie .... ,samochod byl przepalany w lato ale nie jezdzony po ulicy bo nie byl poskladany czekal na malowanie , w lato palil od strzala i jezdzilem nim tylko troche po placu 1-szy gora 2-gi bieg , niskie obroty , wygladalo ze wszystko jest ok .... teraz zostal juz zlozony do kupy i zaczely sie problemy okazalo sie ze ma problemy z odpalaniem na zimno a jak juz odpalil to gdy dalo mu sie mocno w gaz 4000 5000 obrotow nagle zdychal jakby brakowalo mu paliwa czasem nawet potrafil zgasnac jak nie zgasl to krecil sie gora 2000 3000 obrotow i dławił gdy sie go zgasiło i odpalilo to znowu niby wszytsko ok dopoki nie wkrecilo sie go na wyzsze obroty a wiec wymienilem filtr powietrza potem paliwa bo myslalem ze moze sa przytakne , po wymianie filtru paliwa juz wogole nie chcial odpalic na zimnym gdy sie obeszlo filtr paliwa i spielo na krotko po kilku przepaleniach zaczynach chodzic ale tylko wolne obroty jak sie rozgrzał to znowu wszystko zaczyna niby chodzic ale historia sie powtarza gora 4000-5000 obrotow i zdycha gdy samochod ostygnie nie ma szans na odpalenie go przez filtr paliwa trzeba go obejsc rozgrzac silnik i mozna przepiac na filtr paliwa dodam ze nie jest to wina filtru bo juz zalozylem inny z manna i jest to samo stawiam na pompe wtryskowa ze na zimny jest rozszczelniona gdy sie rozgrzeje wiadomo lapie szczelnosc ale nie do konca aczkolwiek to sa tylko moje domysly a ze nie jest to tania czesc chcialbym sie upewnic moze ktos mial podobne problemy niekoniecznie w tym modelu ewentulanie jakis inny pomysl? pozdrawiam czekam na odp