jak facet ma chiński komputer to lipa , silnika nie rozwalisz tylko ci na skrzyżowaniu stanie przy hamowaniu i ktoś ci walnie , bez komputera ci mówię , ze to błąd czujnika zasilania paliwem przerobiłem to
Działa u mnie opcja 2 :) kluczykowania , ciekawe ,że pokazuje chwilowy błąd a kontrolka dalej się świeci , chyba poczekam jak bedzie cieplej to go skasuje i gaz zmienię na bardziej kaloryczny.
zrobiłem diagnostykę i okazało się , że powodem błędu jest niska kaloryczność gazu dlatego powoduje chwilowy błąd i zapalenie się kontrolki. Co do kluczykowania to powiano się 3 x przekręcić kluczyk w stacyjce bez odpalenia silnika ,aby mieć informacje o błędach ale jak pisałem u mnie nie działa.
Panowie mam taki problem z lincolnem : na zimnym silniku mam 500 obrotów a jak się rozgrzeje to spadają do do około 200 na wolnych obrotach , do tego po przejściu na zasilanie gazem przy hamowaniu potrafi sobie zgasnąć. A w ten mróz zapaliła się kontrolka silnika czyli jakiś błąd i nie mogę go sprawdzić kluczykowaniem , chyba coś robię żle albo lincoln ma inną procedurę niż f150 . Ma ktoś jakis pomysł co może być przyczyna tych problemów ?
Panowie potrzebuje namiar na sklep z częściami do klimatyzacji , rozsypała mi się sprężarka i w Lincolnie , ewentualnie może ma ktoś ? Też będę wdzięczny za informacje jaki typ i oznaczenie jest tej sprężarki w silniku 5,4 tritron .