Skocz do zawartości

ptk86

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    1115291

Informacje

  • Lokalizacja:
    Łódź
  • Auto
    4x4, snwb, mtb

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ptk86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. I tak większość pewnie się sprzeda z V8...oby tak było
  2. ptk86

    928 S4

    przez te 9 lat przejechał 9 tys km. Wizualnie nie wiele się zmieniło.
  3. ptk86

    928 S4

    kilka starych fot sprzed 9 lat jest tutaj http://gallery.rennlist.com/gallery/albup26
  4. Jedyne co to ta cena...delikatnie mówiąc pogieło ich z nowym wildtrakiem. Nasz kosztował 70 tys netto nowy w salonie w 2008 roku. W tej cenie co dzisiaj oferują forda czy amaroka to pomyłka. Kupiłbym amerykańca w benzynie i zapakował LPG. Miejsca więcej, komfort lepszy, wygląda lepiej. W tych cenach "europejskie" pickupy straciły sens.
  5. Mamy Rangera Wildtraka 3.0 z 2008 roku. Zalety: oszczędny (8,5-10 miasto, 9-15 trasa), cichy w środku, mocny, duża ładowność, dużo na haku, stabilny przy dużych prędkościach, bezawaryjny Wady: korozja, mało miejsca na tylnej kanapie, bardzo słabe hamulce (z lawetą trzeba uważać), bez ładunku bardzo podskakuje tył (ale dzięki temu duża ładowność) Ogólnie polecam.
  6. ptk86

    Dobre filmiki

    Silverado vs Focus
  7. ptk86

    Dociążenie paki

    Ja to robie głównie w celu poprawy komfortu. Często jeżdze z pusta paką gdyż auta używam do lawety a nie do wożenia gratów na pace. A nawet jak woże graty na pace to i tak często zapinam wtedy lawete. Więc kiedy jeżdze bez lawety to wkurza mnie to podskakiwanie na każdej nierówności. Zwłaszcza gdy przesiąde się z Rav4 która w porównaniu z Rangerem jest mega komfortowa na dziurach. Auto poza tym prowadzi się pewniej więc jestem mniej zmęczony w dłuższej trasie gdy jadę z balastem więc sądze że to w większej mierze poprawia bezpieczeństwo niż to że troche się wydłuża droga hamowania. A co do spalania to Ranger i tak pali najmniej z moich samochodów czy to z balastem czy bez.
  8. ptk86

    Dociążenie paki

    Ale mnie wych....li :evil:
  9. ptk86

    Dociążenie paki

    Ja jeszcze nie mam patentu na umocowanie tego, nie mam w podłodze zaczepów tylko u góry paki. Ale dzięki za ostrzeżenie. To cudo niestety jest niecenzuralnie drogie. 830zł brutto z wysyłką. Dodam jeszcze ze w terenie na wertepach też auto lepiej się zachowuje.
  10. ptk86

    Dociążenie paki

    Sorry za odgrzewanie starego kotleta ale nie ma sensu zakładac nowego tematu. Kupiłem ostatnio balast do swojej taczki pod postacią tej napełnianej wodą poduszki. Daje to około 135kg dodatkowej masy na pace i efekt jest rewelacyjny!!! Ranger zmienił się nie do poznania. Nie rzuca tyłem, komfort poprawił się w 100%. Samochód nie do poznania. Droga hamowania tego auta jak była tak jest beznadziejna :mrgreen:
  11. mam tylko zdjecia zrobione zaraz po zakupie http://gallery.rennlist.com/gallery/albup26
  12. Dzięki, też uważam że to odpowiedni model :) Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy go nie sprzedać, mam go już 8 lat i prawie nim nie jeżdzę. Wkurza troche to że w Niemczech takie auta osiągają ceny 100tys zł a u nas nawet nie polowę tego. Jak chcesz to Ci sprzedam :)
  13. Fordy Rangery po dopłynięciu statkiem z Tajlandii do Europy są już całe pordzewiałe 8-)
  14. Ja polecam Hella Comet 200 Xenon. Mam takie w Ravce i po załączeniu robi sie widno jak w dzień.
  15. U mnie to normalka...urwany gril, wyrwane lusterka, ostatnio ukradli mi nakrętki z kół, dobrze że się w pore zorientowałem... Policja...tak tak my wiemy i tyle, już nawet nie zgłaszam. Jak kiedyś mówiłem że nie wyemigruje tak teraz nie ma dnia żebym o tym nie myślał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.