Tak sądzisz? już go rozebrałem ale wsjo wygląda ok. Zastanawia mnie czy to nie czasem sprawa masy albo grzałek/grzałki, bo dlaczego sam od siebie sobie klika ten przekaźnik? aha i ile mają omów mieć te grzałki bo każda ma inną wartość.
[ Dodano: 2012-03-01, 21:05 ]
Witam po przerwie. Mam serdeczną prośbę o poradę.
Pojawił się jednak kolejny problem, a nawet więcej problemów.
Myślę czy nie jest to ten sam powód???
Otóż tak: jadąc cały czas słyszę że na wybojach tyka mi dalej sterowanie ogrzewaniem siedzenia jak pisałem wcześniej. Dodatkowo w oparciu siedziska jest taki bajer, że na środku siedzenia jest taka jakby piłka która powoduje zmianę wygięcia kręgosłupa. Można ją wysunąć mocniej albo słabiej. I ostatnio przestała mi ta funkcja również działać .
Kolejna sprawa to słuchając radia na dziurach coraz częściej słyszę jakby odłączał się (czasem tracił połączenie) filtr przeciwzakłóceniowy, bo słyszę momentami pisk alternatora w głośnikach.
A dzisiaj doszedł problem chyba najpoważniejszy wyskoczył mi komunikat serwis 4x4 (coś takiego) i nie mogę włączać napęd z 2 na 4 albo auto 4x4 i odwrotnie. Zauważyłem tylko, że działa mi to przełączanie w momencie jak wyłączę samochód nacisnę na klawisz np auto 4x4 to się włączy ale już nie dam rady dalej przełączać jedynie znowu wyłączyć silnik nacisnąć klawisz i uruchomić auto, czyli objaw podobny do ogrzewania siedzeń po zapaleniu silnika przez sekundę może dwie wszystko jest ok, potem ani siedzenie ani ten napęd oraz (kulka w siedzisku nie działa ) Czy to sugeruje komuś z Was gdzie jest kłopot????
[ Dodano: 2012-06-03, 01:40 ]
Witam. Częściowo zrobiłem z tym ogrzewaniem foteli. Okazało się, że mata grzejna placów w fotelu kierowcy miała pęknięty przewód zasilający w środku (już w oparciu co dało się znaleźć wzrokowo dopiero po wyciągnięciu maty z fotela) Podobnie sprawa z śilnikiem od tej regulacji do kręgosłupa był brak styku w przewodach w siedzeniu wystarczyło wtyczki rozpiąć i spiąć ponownie podobnie z napędem.
Pozostaje mi tylko ostatni jeszcze kłopot. Otóż zauważyłem, że teraz po każdym odpaleniu samochodu samoczynnie zapala mi się ogrzewanie fotela kierowcy i mogę to wyłączyć tylko przez naciskanie klawisza ogrzewanie spodu(siedziska fotela) Klawisz włączający ogrzewanie pleców tak jakby nie działał wcale. A działa bo miernikiem sprawdzałem i po naciśnięciu daje sygnał,że ma zwarte te styki. Czy ktoś z was ma jakie obserwacje w tym temacie? Dołączam filmik z neta który pokazuje taki sam kłopot jak mój obecny.