Skocz do zawartości

tedi

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    4534169

Informacje

  • Lokalizacja:
    śląsk
  • Auto
    samochody, finanse

Osiągnięcia tedi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Co do avalanche to jest to ciężarówka czyli bez akcyzy, co prawda gość od którego go kupowałem sprowadził go jako osobowy (gość dostał auto w prezencie od dzieci z usa i wyglądał że się nie znał na tym) ale potem dałem to do rzeczoznawcy i mam wbite jak byk ciężarowo uniwersalny czy jakoś tak i normalnie podchodzi pod vat7
  2. Nie źle też to wygląda, ja jednak w moim mam podwójne klosze czerwone wiec wolałem dać bez przerabiania wielkiego zamiast drugiej dublującej się podwójnej żarówki led żółty i mam pomarańczowo/zółte światło kierunkowskazów. Jak nauczę się dodawać tutaj jakieś fotki to wrzucę bo póki co mimo wielu prób, to nie udało mi się dodać żadnego.
  3. tedi

    chevrolet

    Tak sądzisz? już go rozebrałem ale wsjo wygląda ok. Zastanawia mnie czy to nie czasem sprawa masy albo grzałek/grzałki, bo dlaczego sam od siebie sobie klika ten przekaźnik? aha i ile mają omów mieć te grzałki bo każda ma inną wartość. [ Dodano: 2012-03-01, 21:05 ] Witam po przerwie. Mam serdeczną prośbę o poradę. Pojawił się jednak kolejny problem, a nawet więcej problemów. Myślę czy nie jest to ten sam powód??? Otóż tak: jadąc cały czas słyszę że na wybojach tyka mi dalej sterowanie ogrzewaniem siedzenia jak pisałem wcześniej. Dodatkowo w oparciu siedziska jest taki bajer, że na środku siedzenia jest taka jakby piłka która powoduje zmianę wygięcia kręgosłupa. Można ją wysunąć mocniej albo słabiej. I ostatnio przestała mi ta funkcja również działać . Kolejna sprawa to słuchając radia na dziurach coraz częściej słyszę jakby odłączał się (czasem tracił połączenie) filtr przeciwzakłóceniowy, bo słyszę momentami pisk alternatora w głośnikach. A dzisiaj doszedł problem chyba najpoważniejszy wyskoczył mi komunikat serwis 4x4 (coś takiego) i nie mogę włączać napęd z 2 na 4 albo auto 4x4 i odwrotnie. Zauważyłem tylko, że działa mi to przełączanie w momencie jak wyłączę samochód nacisnę na klawisz np auto 4x4 to się włączy ale już nie dam rady dalej przełączać jedynie znowu wyłączyć silnik nacisnąć klawisz i uruchomić auto, czyli objaw podobny do ogrzewania siedzeń po zapaleniu silnika przez sekundę może dwie wszystko jest ok, potem ani siedzenie ani ten napęd oraz (kulka w siedzisku nie działa ) Czy to sugeruje komuś z Was gdzie jest kłopot???? [ Dodano: 2012-06-03, 01:40 ] Witam. Częściowo zrobiłem z tym ogrzewaniem foteli. Okazało się, że mata grzejna placów w fotelu kierowcy miała pęknięty przewód zasilający w środku (już w oparciu co dało się znaleźć wzrokowo dopiero po wyciągnięciu maty z fotela) Podobnie sprawa z śilnikiem od tej regulacji do kręgosłupa był brak styku w przewodach w siedzeniu wystarczyło wtyczki rozpiąć i spiąć ponownie podobnie z napędem. Pozostaje mi tylko ostatni jeszcze kłopot. Otóż zauważyłem, że teraz po każdym odpaleniu samochodu samoczynnie zapala mi się ogrzewanie fotela kierowcy i mogę to wyłączyć tylko przez naciskanie klawisza ogrzewanie spodu(siedziska fotela) Klawisz włączający ogrzewanie pleców tak jakby nie działał wcale. A działa bo miernikiem sprawdzałem i po naciśnięciu daje sygnał,że ma zwarte te styki. Czy ktoś z was ma jakie obserwacje w tym temacie? Dołączam filmik z neta który pokazuje taki sam kłopot jak mój obecny.
  4. tedi

    chevrolet

    Witam kolegów. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem. Mam kłopot z podgrzewaniem foteli w moim avalanche. Objawy: naciskając na dżwiach na podgrzewanie słyszę, że przekaźnik załączy się na sekundę równocześnie zapalają się w załączniku wszystkie cztery pomarańczowe kontrolki od podgrzewania siedzenia i oparcia i tyle mogę sobje klikać przekaźnik cyka razem z kontrolkami ale nie łapie (tak jakby przekaźnik nie trzymał). Tak samo druga strona również nie można włączyć. Dodatkowo jadąc samochodem coraz częściej słyszę i widzę na wyłączniku, że samoczynnie sobie ten przekaźnik czasem tyka ( jakby na dziurach) denerwuje to strasznie i nie wiem co to może być pomoże ktoś? Dodam tylko że zaraz po zapaleniu samochodu jak natychmiast włączę podgrzewanie to na chwilkę świeci wyłącznik ale przekaźnik prądu nie podaje po czym po krótkiej chwili jak (włancza się jakiś przekaźnik główny pod maską albo koło licznika ) przekaźnik do podgrzewania tyknie sobie i potem już po każdym naciśnięciu tylko tyka i nie trzyma. Bardzo proszę o nakierowanie mnie na trop POMOCY
  5. Koledzy dodam tylko od siebie, że w moim avalanche zastosowałem żółte ledy na kierunki za lampy dodałem żarówki malując je na czarno by nie mrugało mi nic w nocy i wsjo jest git
  6. tedi

    witam

    Witam wszystkich fanów pickupów. Jestem ze śląska cieszyńskiego, jeździłem mitsubishi l200 obecnie mam avalanche 1500 i póki co to jest auto moich marzeń, więc nie będę zmieniał na razie. pozdrawiam wszystkich jeśli będę mógł w czymś pomóc służę radą!
  7. tedi

    Amerykańskie haki holownicze

    Nie znalazłem tutaj żadnej powitalni więc napiszę po prostu tutaj. O sobie mogę napisać ,,żadnej pracy się nie lękam mało robię dużo stękam. Zrobiłem sobie sam skrzynkę automata w tym samochodzie, więc nie boję się żadnej roboty Lubię sam pogrzebać z autem, więc dlatego pytam o to podłączenie wtyczki.
  8. tedi

    Amerykańskie haki holownicze

    Japacz jestem tu nowy mam chevroleta avalanche 2003r i nie wiem czy u mnie jest ten CAN jak byś sugerował podłączyć światła do przyczepki bez wielkich przeróbek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.