Jump to content

Trojan

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Trojan

  • Rank
    Użytkownik

Contact

  • AIM
    34104
  • Website URL
    http://motoryzacja.sosnowiec.pl

Profile Information

  • Location
    Sosnowiec
  1. Koledzy jeśli ktoś potrzebuje porządnego basu w swoim ramie to mam do zbycia subwofer robiony na zamówienie pod tylne siedzenia . Wstawia się go zamiast podestu na bagaże jeśli ktoś ma . Był zasilany z monobloka klasy D o mocy 1000W . Jak coś to wystawiłem z fotkami na olxa https://www.olx.pl/oferta/subwoofer-dodge-ram-1500-pod-tylne-siedzenia-CID5-IDx48bs.html
  2. witam wszystkich Mam pytanie do kolegów robiących przy silnikach z 5,7 hemi . Problem mam taki że niedopilnowałem oleju w silniku na safari po arfyce bo w tamtejszych warunkach jakoś szybko wyparował :) Kilka dni po powrocie silnik po zapaleniu popracował kilka minut na wolnych obrotach i zgasł . Kręcił jakby bez kompresji . Rozebrałem do rozrządu i okazało się że ścieło klina na kole zębatki wałka rozrządu . Sprowadziłem nowy rozrząd , uszczelki . Klin wałka nie występuje jako część zamienna więc wykonałem go z wiertła 6 mm - wszedł na wcisk . Poskładałem silnik i zapalił jak nowo narodzony . Moja radość trwała 10 min bo zgasł i znowu nie ma kompresji - czyli ścieło go znowu . Zdenerowałem sie i narazie wyjołem silnik z auta bo i tak musze wymienić szpilki kolektorów wydechowych bo mam pourywane kilka i coraz bardziej przedmuchuje uszczelkę . Nie chciał bym za bardzo rozbierać silnika więc pytam czy ktoś miał podobny problem lub przypuszcza co może być zatarte ? Czy muszę ściągać głowice żeby wyjąć wałek - czy budowa jest jak w starych small blokach ? Ja obstawiam że chyba chwyta wałek rozrządu bo jakie muszą być obciążenia żeby zerwało ten klin ! Chyba że musi być on z jakiegoś super materiału ??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.