-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Kontakt
-
GG
32532051
-
Website URL
http://www.bradiaga.com/
Informacje
-
Lokalizacja:
Bielowicko
Osiągnięcia pomel
Nowicjusz (1/14)
0
Reputacja
-
Zdecydowałem się na Fiata Ducato w wersji doka 7-mio osobowa z 4-ro metrową paką - przyczepa na drogach wschodnich nie jest do końca bezpieczna. Motocykle na zabudowanej i zamkniętej pace są bezpieczniejsze - czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :lol: Nieśmiertelny silnik 2,5 l na pompie wtryskowej bez elektroniki - jakość paliwa bardzo różna.
-
Kassei dzięki za obszerną informację na temat F-ki. Pierwsze moje plany były związane właśnie z Gazelą, ale, po rozmowach z użytkownikami, jej parametry mnie powaliły (wolna, głośna, awaryjna i ze zużyciem powyżej 15l/100). IVECO jest bardziej cywilizowane, ale prędkości przelotowe w granicach 90 km/h są zdecydowanie za małe - planowane przeloty 1000 - 1500 km dziennie (ograniczenia wizowe). STAR ,żeby był ekonomicznie opłacalny, musiałby być przerobiony na autobus. Myślałem, że F350, zagazowany, będzie szybszy i tańszy w eksploatacji. Wygląda na to, że nie można mieć wszystkiego. Zmieniam koncepcję - szybki bus na przejazd po asfaltach :auto: i motory w teren.
-
Napisałem 1 tona w wersji fabrycznej, na wzmocnionym zawieszeniu dodatkowe 3 stówki jestem w stanie bez problemu z niego wyciągnąć. A poza tym temat dotyczy nie zabudowy, bo to mam już opanowane, tylko kwestii czy warto się za to brać.
-
Z moich doświadczeń wynika, że jest tam bezpieczniej :lol: niż na Pradze w Warszawie po 23.00 siek:
-
Nic z tych rzeczy -załadunek i rozładunek motocykli za pomocą wciągarki, bez konieczności demontażu czegokolwiek, trwa 5 minut na motocykl czyli niecałe 20 minut na całość. :roboty: [ Dodano: 2016-03-16, 13:28 ] Paka zdemontowana. Konstrukcja własna, sprawdzona w aucie jednonapędowym. Ładowność F350 - 1 tona (w wersji fabrycznej), zabudowa z motorkami 900 kg, zostaje jeszcze 100 kg. Tak, że ten temat mam opanowany Mnie bardziej interesują informacje o osiągach F350, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Jak będą niesatysfakcjonujące wrócę do tematu wojskowego IVECO 4x4 i wszystko :ork:
-
Nie można się ograniczać tylko do "ograniczonego" kraju. Jest wiele pięknych dróg terenowych, gdzie bez 4x4 z wciągarką nie dojedziesz - Ukraina, Syberia, Mongolia. Patrz www.bradiaga.com
-
Ale "Dukaciakiem" w teren nie pojedziesz. A tu jest tani i sprawdzony Opel Campo
-
Zestaw motocykli, ustawianych naprzemiennie, zajmuje powierzchnię 2,1x2,7 m. Wysokość 1,5 m. Sypialnia nad motocyklami 2,1x2,7x 0,9m (minimalne wymiary koi to 190x0,5x0,85m na osobę). Materace i śpiwory na stałe w sypialni. Bagaż, kufry i inne w "kurniku" nad kabiną. Daje to zabudowę w wymiarach szer. 2,20 m; dług. 2, 80 m dołem i 4,00 m górą; wys. 2,50 m. Całość montuję bezpośrednio na ramie. Czyli mieszczę się z dużym luzem :lol: I jeszcze mam z tyłu miejsce na :szub: :litf:
-
Myślałem o F350 bo potrzebuję auta na 6 osób + spanie + 4 motocykle na pakę . W miarę szybkiego - do długich przelotów po asfalcie (po 1000 - 1500 dziennie) i 4x4 do wjazdu w terem - kierunek Syberia. Ze względu na kierunek szukam auta starszego bez zbędnych bajerów.
-
Witam. Przyszedł czas na wymianę mojego Osiołka (Opel Campo) na coś większego. Zastanawiam się nad F-350, zagazowanym, w roczniku raczej starszym - moje wyjazdy to Rosja i Mongolia, a tam paliwo do najlepszych nie należy. I stąd prośba: poszukuję kontaktu z kimś, kto mógłby mi udzielić informacji na temat problemów eksploatacyjnych - spalanie, "dzielność" w terenie, części zamienne, serwisy. Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie. Kontakt do mnie 602660537. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Przemek "Bradiaga" Józefacki
-
Ta jest wystarczająca dla dwóch osób, a i 4 prześpią się wygodnie. Co ważniejsze przeszła pozytywnie sprawdzian podczas tegorocznego wyjazdu nad Bajkał i do Mongolii
-
W pojedynkę można spać "po przekątnej", we dwójkę "na styk" - fryzura jest trochę spłaszczona. Ale na krótkie :2piwo:( 2, 3 dniowe) wypady wystarczy
-
Najprostsza zabudowa, na krótkie wyjazdy, z wykorzystaniem standartowej nadstawki i przystosowana do Ta druga przeżyła wyprawę nad Bajkał i do Mongolii - 20 000 km.
-
Parę odpowiedzi na zadane pytania: bullterrier, - Trabi jest odpowiedzią na nasze przepisy VAT'owskie - VAT można odpisać od samochodów "które mają otwartą część przeznaczoną do przewozu ładunków" - mój ma wbity VAT3 pit373, - to jest oryginalny Trabant 1.1 (polo) lekko przerobiony przy pomocy nożyczek, piłki, laminatu i duuuużej ilości piwa gregcw, - 180 kg grzenek, - 1991 końcówka produkcji japacz, - zgadłeś, należy Ci się piwko :2piwo: