Jump to content

woytek91

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About woytek91

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli najlepiej było by kupić takiego 5.2 🙂 tyle że tego jeszcze mniej niż 4.7 A o co chodzi z kiepską ładownością? Bo w zasadzie to, to ile jest w dowodzie nie ma większego znaczenia, byleby rama była mocna bo i tak wjadą poduszki żeby można było dźwignąć dupe po załadunku. A ewentualnie co byś polecił innego podobnego rozmiarowo? Myślałem też o f150 z podobnego rocznika czyli 2000 d0 2004.
  2. Witam, Przymierzam się do zakupu pierwszego pickupa. Niestety silverado / sierra są dla mnie za duże, natomiast Dakota wydaje się w sam raz. Pytanie do znawców, na co zwrócić uwagę przy wyborze? Zewnątrz bardziej podoba mi się II generacja, ale III też nie jest zła, natomiast środek z III gen plastikami bardzo przypomina mi Jeepa WK, a jakość tych plastików jest mocno średnia więc bardziej obstaje przy II genie. Teraz pytanie o silnik V6 3.9L, czy to nie za słabe? Auto na pewno dostanie lift i większe koła, bo będzie musiało popracować trochę w górach. Ewentualnie jakie są wady tego silnika? 4.7 i 5.2 znam bo miałem oba w Jeepach. Chodzi głównie o to że najczęściej w ogłoszeniach widzę te V6, a V ósemki rzadko się trafiają. Wiadomo V8 fajniejsze, ale jak by się okazało że V6 też daje sobie rade z tym wozem i dodatkowym obciążeniem to może nie będę się upierał przy ósemce. Kolejna sprawa, jak wygląda temat reduktora, gdzieś znalazłem info że tam są NV249 i 231? A jak jest faktycznie? Jak wygląda sprawa trwałości przedniego mostu i zawieszenia? i ostatnie czy wszystkie wersje miały tylny most z LSD? z góry dziękuję za wszystkie informacje i sugestie. pozdrawiam,
  3. Witam serdecznie szanowne grono i przesyłam pozdrowienia z południa Polski 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.