Skocz do zawartości

kanar_

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kanar_

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No i wbiliście ćwieka ;) A Avalanche ? Widzę, że uciąg niezły a i z wyglądu ciekawie. Jak serwis i komfort jazdy na trasie ? Macie jakieś doświadczenia ? Także jeśli chodzi o LPG.
  2. Dzięki za wypowiedzi :) Tundra za droga, Escalade też odpada raczej. Widzę, że RAM to raczej konieczność - ze względu na serwis etc. więc tutaj mam jasność, Ford odpada. Ostatnio zaczepiłem właściciela Avalanche'a i chwile pogadalismy. Wspominał że serwis OK a i ciągnie zazwyczaj ok.2t właśnie. Z tym, że ma wersję w tej starszej budzie i w środku ...trąci myszką (delikatnie mówiąc). Jak z częściami do Avalanche'a i serwisem ? Jak z LPG do tych modeli i silników ? Który silnik wybrać ? Co do RAMa - zmieszczę się w ok.70tyś za porządny w miarę egzemplarz w PL ? Czy lepiej ściągać z US generalnie ? Dziękuję za poświęcony czas chłopaki
  3. Witam, jestem tu jak widać nowy - jednak parę postów juz mam za sobą ;) Prosze o pomoc w wyborze, Wozimy trochę towaru po Europie i w zasadzie mamy już dość jeżdżenia niewygodnymi i oferującymi raczej niedomiar niż nadmiar mocy dostawczakami - stąd zaczęliśmy myśleć o czymś ciekawym jednocześnie spełniającym wymagania. Wożenie towaru to wciąż nr 1, a więc użyteczność. Wybór padł na Forda F-150 ale czytając forum i generalnie kilka/kilkanaście artykułów widzę że sporo osób preferuje RAMa. Jak wygląda w praktyce użytkowanie i serwis tego typu samochodów ? Koszty przeglądów, części eksploatacyjne, wymiany podstawowych elementów etc. - w naszym kraju to wciąż droga i raczej średnio dostępna sprawa czy wręcz odwrotnie ? Który z powyższych samochód jest bardziej komfortowy na trasie ? Nie ukrywam, że samochód musi robić także wrażenie na kontrahentach. Albo inaczej: nie mamy się go wstydzić - wciąż jednak najważniejsza jest użyteczność oraz nasz komfort na trasie (standardowa trasa to ok 500-700km, ale coraz częściej są to trasy 1000-2000km więc nie możemy czuć się jak w ciężarówce-dostawczaku). Czy te modele w PL można eksploatować bez dziury w portfelu przy serwisie i częściach ? Pytania może laickie - ale chciałbym poznać zalety i wady każdego z nich zanim zakupimy którykolwiek - a najlepiej pytać u źródeł - użytkowników ;) Jako, że działam razem z wspólnikiem w branży suplementów dla sportowców - nie będziemy wozili ogromnych ładunków. Czasem jednak zdarza się, że mamy do przewiezienia np. 2t lub nawet więcej (w przyczepie towarowej). Mieliśmy okazję oglądać F-150 i zrobił wrażenie (szczególnie stojąc obok Navary plastikowej i malutkiej :-D ) ale czytając forum widzę, że w PL jest o wiele więcej użytkowników RAMa. Skąd ta różnica ? Podstawy chyba przedstawiłem. Pomożecie ? :) Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.