Jump to content

Mecenas

Administrators
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

About Mecenas

  • Rank
    d/s wyjątkowych
  • Birthday 01/03/1989

Contact

  • AIM
    9667730
  • Website URL
    https://www.pickupklub.pl
  • Skype
    mecenas...

Profile Information

  • Location
    LBL/LTM
  • Auto
    Silverado 3500 ;)

Recent Profile Visitors

757 profile views
  1. Jakby nie było takiego właśnie szukam [emoji6] Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Nie mam doswiadczenia z tymi silnikami ale tak przyszlo mi do glowy czy przypadkiem nie ustawia sie katow wtrysku tutaj?
  3. Mecenas

    Przywitanie

    Witamy serdecznie w klubie 😉 Jak już bedzie pickup odezwij się jakas wlepe smycz podeślemy 🙂
  4. Troszke zmniejszylismy rozmiary zdjec o by bardzo nie przeciazac serwera 😉
  5. Nie chce byc nie grzeczny ale rowniez czekam na te zdjecia 😉
  6. Myślałeś nad czymś innym czy odpuściłeś?
  7. Dodam jeszcze że tylko u nas mamy stosunek masy 1,33 gdzie do tej pory rzadko zdarza mi się aby ktoś pilnował tego ale zawsze może ktoś upierdliwy się trafić 😉
  8. Patrzyłem w kilku hurtowniach co mam i nie mogę nic znaleźć co by pasowało lub chociaż było zbliżone do tych wymiarów.
  9. A nie patrzyłeś ewentualnie czy nie wyszłoby lepiej zakup kompletnego przegubu?
  10. Witamy na forum. Poczytaj na forum w dziale z elektroniką, przewijal sie kilka razy temat na forum.
  11. Tesla ma wprawdzie w planach swojego własnego elektrycznego pickupa, ale nie od dawna wiemy, że na ruchy firm Elona Muska nie powinni czekać ci najmniej cierpliwi. Do tych zdecydowanie nie należy inżynierka/youtuberka Simone Giertz, która kupiła Model 3 i przerobiła go na swojego wyjątkowego pickupa „Truckla”. Giertz nie zrobiła jednak tego w pojedynkę, co jest raczej zrozumiałe. Zgromadziła więc swój zespół i po dokładnym i starannym zaplanowaniu modernizacji, rozpoczęła wraz z nim praktycznie całkowity demontaż Model 3, który okazał się wymagany do rozpoczęcia planu. Jednak zamiast pójść na łatwiznę i po prostu przeciąć karoserię od tyłu słupka z dopasowaniem „paki”, inżynierka chciała zachować możliwie najwięcej oryginalnego nadwozia, jak to możliwe. Dlatego też zespół odciął sekcję dachu za słupkiem B, zachowując większość tylnych drzwi i wykorzystując część pokrywy bagażnika. Jako że taka operacja odcisnęła swoje piętno na sztywności konstrukcji, to ekipa musiała zastosować podporę, którą zrobili z pozostałych elementów bagażnika. Podstawę „paki” wycięto z kolei ze starego Forda F-150 i choć Truckla nie wygląda źle, to nadal wymaga sporo pracy. Giertz planuje oczyścić wnętrze, wykonać trochę karoserii i upewnić się, że cała konstrukcja jest odporna na warunki atmosferyczne.
  12. Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu. Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.