Skocz do zawartości

oskar22

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O oskar22

  • Tytuł
    Użytkownik

Kontakt

  • GG
    13227535
  • Website URL
    http://google.com

Informacje

  • Lokalizacja:
    Cz-wa
  1. Witam , mam problem ze swoją f-ką . Problem jest z poborem prądu na postoju ,który wynosi 3A. W poszukiwaniach usterki odkryłem że problem leży gdzieś w obwodzie modułu komfortu (GEM Module) . Po wypięciu bezpiecznika 5A nr.15 (puszka obok nóg kierowcy) pobór prądu spada do 0,6 A . Na ten bezpiecznik skierowały mnie inne objawy min. Dwa dni przed wyładowaniem aku do zera, zaczęło coś pikać 3 sygnały po 3 razy (nie była to centralka od LPG ) , na postoju działały kierunkowskazy a także nawiewy . Wskazywało by to na jakiś problem z GEM lub zwarciem . Okazało się też ,że w dniu w którym zaczęły się problemy z kierunkami , nawiewami i sygnałami , brat uderzył w jakiś konar przy cofaniu . Mam także loga z błędami z ForScan (może coś wam podpowie) . Bardzo dziękuję za wszystkie sugestie i chęć pomocy . ===OBDII DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Diagnostyka pokładowa II ===END OBDII DTC Brak=== ===IC DTC U1262=== Kod: U1262 - Usterka transmisji danych SCP. Moduł: Tablica przyrządów Szczegóły kodów usterek Usterka transmisji danych SCP. Czynności Operatora Przeprowadź test własny. Wszystkie kody usterek pamięci ciągłej (CMDTCs) Usun wszystkie stosowne DTCs, a potem wykasuj kody i wykonaj test ponownie. Uwaga : DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami. Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe. ===END IC DTC U1262=== ===PCM DTC P1000=== Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Check of all systems is not complete since last memory clear. --Possible Causes-- - The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle. - The battery or PCM has been disconnected. - An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle. - The PCM DTCs have been cleared as part of a service process. Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation. P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test. The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual. Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle. ===END PCM DTC P1000=== ===PCM DTC P1260=== Kod: P1260 - Zapłon silnika odłączony przez system PATS. Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Wykryto próbę KRADZIEżY, pojazd unieruchomiony. Przyczyną tego kodu DTC może być: Możliwa usterka modułu PATS. Możliwa usterka w obwodzie pomiędzy modułem PCM oraz PATS. Prawdopodobne uszkodzenie PCM. ===END PCM DTC P1260=== ===RCM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł układu SRS ===END RCM DTC Brak=== ===GEM DTC B1352=== Kod: B1352 - Usterka obwodu zasilania stacyjki (key in). Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) Szczegóły kodów usterek Usterka obwodu zasilania stacyjki (key in). --- Possible Causes -------- This DTC can be generated by: -Open Key-In Ignition Switch circuit - Battery short Key-In Ignition Switch circuit - Battery short Ignition Switch RUN/ACCY circuit - Suspect Ignition Switch - Suspect Lighting Control Module. ===END GEM DTC B1352=== ===GEM DTC B1315=== Kod: B1315 - Zwarcie z akumulatorem cewki przekaźnika oszczędzaczaakumulatora. Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) ===END GEM DTC B1315=== ===GEM DTC B1318=== Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora. Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) Szczegóły kodów usterek Zbyt niskie napięcie akumulatora. --- Possible Causes -------- - Battery Voltage below 9.6volts -Suspect Battery state of charge Charging system ===END GEM DTC B1318=== ===GEM DTC B1313=== Kod: B1313 - Usterka obwodu sterowania ukladu oszczedzania akumulatora Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) Szczegóły kodów usterek Usterka obwodu sterowania ukladu oszczedzania akumulatora --- Possible Causes -------- DTC is reported if the Generic Electronic Module detects an open circuit or a short-circuit-to-ground on the Battery Saver's Relay Coil circuit. -Suspect Generic Electronic Module ===END GEM DTC B1313=== ===GEM DTC B1302=== Kod: B1302 - Awaria obwodu przekaźnika zwłoki gdy klucz w stacyjce znajdujesię w położeniu I (Accessory). Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) Szczegóły kodów usterek Awaria obwodu przekaźnika zwłoki gdy klucz w stacyjce znajdujesię w położeniu I (Accessory). ===END GEM DTC B1302=== ===GEM DTC B1398=== Kod: B1398 - Usterka obwodu przekaznika szyby lewej przedniej Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) Szczegóły kodów usterek Usterka obwodu przekaznika szyby lewej przedniej ===END GEM DTC B1398=== ===RAP DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł zdalnego sterowania zabezpieczeniem przeciwwłamaniowym / Zabezpieczenia z dostępem osobistym ===END RAP DTC Brak=== ===ABS DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem). ===END ABS DTC Brak===
  2. oskar22

    Witajcie

    Witam , jestem posiadaczem Forda F-150 4.2 V6 XLT 2003. Pozdrawiam :)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.