Jump to content

Przemo76

Members
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About Przemo76

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    666

Profile Information

  • Location
    Częstochowa

Recent Profile Visitors

118 profile views
  1. Cześć, sprzedaję kompletny system do zabudowy paki - plandeka. Sama plandeka jest w stanie agonalnym, ale może posłużyć jako wzór do uszycia nowej ; ) Tutaj link do ogłoszenia: https://www.olx.pl/oferta/zabudowa-paki-soft-top-toyota-tundra-pick-up-CID5-IDzatcM.html Zapraszam
  2. Dzień dobry, po mojej Tundrze zostało już wspomnienie. Ale została też wysoka zabudowa paki Hard Top. Stan oceniam na dobry. Cena jaka mnie interesuje to 2500PLN Linka do ogłoszenia na olx: https://www.olx.pl/oferta/zabudowa-paki-hard-top-toyota-tundra-pick-up-CID5-IDyBx6p.html Zapraszam Przemek
  3. Dzień dobry. Mam na imię Przemek. Przyszedł właśnie czas na zmianę pojazdu. Do sprzedania jest ten oto „Burak”. Tak, nadajemy imiona naszym członkom rodziny. :) Nabyty drogą kupna w 2010 roku za 32.000 pln. Toyota Tundra rocznik 2000 w wersji wyposażenia SR5. SILNIK 4.7L 4663CC 285Cu. In. V8 GAS DOHC N/A WERSJA ACCESCAB 4WD Automatyczna skrzynia biegów A340F Aisin. Paka ma długość 198cm z zamkniętą klapą. Świetnie spisuje się jako dom na kołach, mieści rowery, kajaki i wiele innych rzeczy. Na pace zamontowany jest oryginalny dla tego modelu HardTop. Wyczyszczony własnoręcznie i pomalowany z zewnątrz dwuskładnikową podkładową farbą epoksydową BOSMAN 54 – biały. Ma już 5 lat i wygląda bardzo dobrze. Zaraz po zakupie wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Jakież było nasze zdziwienie kiedy rano następnego dnia po zakupie, fura jakimś cudem odpaliła. No, ale to w końcu Toyota. :)Zregenerowany został więc rozrusznik. Wymieniłem również klocki hamulcowe przednie, oraz kompletny tył – czyli dwa bębny, nowe okładziny, cylinderki, sprężynki, itp. Później przyszła pora na amortyzatory. Oczywiście komplet przód i tył. Po drodze była końcówka drążka, nowe gumy stabilizatora, sworzeń dolny wahacza, krzyżak wału i jeszcze trochę drobnych eksploatacyjnych. Ale żeby nie było tak kolorowo, w końcu „Burak” jest już pełnoletni, jest kilka rzeczy wymagających uwagi. I tak na przykład piękne i duże chromowane zderzaki nie obraziły by się gdybyś poświecił im trochę zbędnych pieniędzy. Podobnie jest z lewym tylnym nadkolem oraz z prawym przednim dołem błotnika. Rama również nie miała by Ci za złe gdybyś ją dopieścił. Większość z wymienionych części jest do zobaczenia, kiedy już zdecydujesz się przyjechać. Cena jaka mnie interesuje to dokładnie taka sama kwota jaką zapłaciłem poprzedniemu właścicielowi. Mogę zabrać elementy instalacji LPG takie jak: wtryski, sterownik, reduktor i system FlashLube, oraz zabudowę paki - wtedy cena 26.000pln. :mrgreen: Zostawiam butlę, wiązkę i pozostałą resztę. Jeśli potrafisz jeździć kulturalnie to spalanie średnie wychodzi w granicach 16-18 litrów benzyny na 100km. Zbiornik paliwa mieści 100 litrów. Pomimo oszczędnego jak na tą pojemność silnika, zapadła decyzja o montażu LPG. Z racji tego iż Piotr Cielecki będący właścicielem https://www.autogaz-cielecki.pl jest moim serdecznym kolegą, założył i wystroił taki oto zestaw: wtryski Keihin, sterownik STAG 300-8, reduktor Gold Electronic Valve Saver Lubrification Sysytem https://www.flashlube.com zbiornik 85 litrów, zawór odbija przy ok 60 litrach, umieszczony pod paką w miejscu koła zapasowego. Średnie spalanie gazu to 17-19 litrów/100km. Linka do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-tundra-burak-ID6AFyJz.html Pozdrawiam i zapraszam. Przemek
  4. Przemo76

    witam

    Witaj. Co do toyoty to żadnych niespodzianek nie powinno być. Zwyczajowo sprawdź stan techniczny zawieszenia, silnik raczej nie do zajechania w warunkach normalnej eksploatacji. Skrzynia to samo. Oczywiście sprawdź VIN w Carfax. Nie polecałbym bez napędu na dwie osie. Oczywiście fajnie jest od czasu do czasu "kontrolowanie" pojechać bokiem ;) Moja ma 15 lat i "odpukać" działa jak należy. Dolicz do ceny koszt instalacji LPG, plus 10000PLN na pakiet startowy i będzie dobrze. Pozdro.
  5. Cześć, od siebie powiem tylko że warto zwrócić uwagę na prawą stronę. Na pierwszym zdjęciu widać różny odcień - od paki do pierwszych drzwi. Pytanie tylko czy malowany był przód, czy tył. Z szarym lakierem na maksa ciężko jest ucelować w odpowiedni odcień;) Drugie zdjęcie przepalone i niewiele widać. Oczywiście poprawnie wykonana praca blacharsko-lakiernicza nie dyskwalifikuje zawodnika ;). pozdro
  6. Kurcze, chyba odpuszczę WRC na Mazurach i też się wybiorę. Tylko czy mój Burak jest AmCar? :)
  7. Przemo76

    Witam

    Witaj. Tutaj http://www.eurzad.szczecin.pl/chapter_51036.asp jest lista stacji w Szczecinie, unikaj tych okręgowych. ;)
  8. Przemo76

    [Wał i krzyżaki]

    Od jakiegoś czasu coś zaczęło dziwnie popiskiwać, tak jak by jakaś guma obcierała. Wraz ze wzrostem prędkości coraz szybciej. Jeden z mechaników stwierdził że to krzyżak na wale. Zostały przesmarowane i przestało, ale niestety powróciło. Pytanie moje jest takowe: czy po wymianie krzyżaków należało by wyważać wał? jeśli tak to czy wymienić również podporę wału? Macie jakieś doświadczenie? Kto ? Gdzie ? i czemu tak drogo :)
  9. Pierwszy harmonogram : http://kibice.rajdpolski.pl/pl/harmonogram/
  10. Witaj. Bardzo ładnie się prezentuje na tych felgach. No i kolorek też super.
  11. Cześć i czołem ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.