Skocz do zawartości

MPGserwis

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    234123

Informacje

  • Lokalizacja:
    żory

Osiągnięcia MPGserwis

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. według katalogu powinieneś mieć założone świece HT15 a nie HT1. Masz założony gaz? gazownicy często zmieniają przerwy na świecach. Świece autolite ogólnie są dobre, sporo tego założyłem, ale jak w każdej firmie trafiają się felerne. Jeśli szukasz innych to mam z dnia na dzień oryginalne motocraft, ale nie są tanie.
  2. siepiet, jak by robiły zwarcie to by mu wywalał błąd zwarcia na wtrysku. Wypadanie zapłonu to jak kolega wyżej zamienić miejscami cewki, świece też nie zaszkodzą. Może też umierać wtryskiwacz LPG np. zalewa paliwem przez co nie jest wstanie tego spalić i pojawia się wypadanie zapłonu
  3. Szukasz firmy, która Ci podłączy auto? czy sprzętu? Bez problemu połączy Snap-on / SUN (wersja international), Witech, OTC, powinien też maxidas, ale to jest wszystko sprzęt raczej na warsztat (cena) niż do domowego użytku.
  4. Bezpiecznik F14 jest od aktywowania modułów/podzespołów (+12V) po zapłonie. Między innymi zasila ABS, tempomat, wsteczny, klipa itd. Trudno będzie ustalić który element robi zwarcie, skoro nie pali bezpiecznika od razu. Na początek przejrzeć dokładnie wiązkę, a jak nic nie znajdziesz to chyba odłączać po kolei elementy aż przestanie palić bezpiecznik. W załączniku na początek masz schemat F14 i pompy ABS ford abs2.rar
  5. MPGserwis

    Witam

    Hej Pickup'a nie posiadam póki co ;) ale mam z nimi sporo do czynienia. Myślę, że w wolnej chwili będę mógł coś nieraz pomóc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.