Kolego,
Ja wymieniałem w styczniu na zwykłe NGK (włożone byłe Champion'y).
Z tego co wyczytałem 5.7 HEMI woli zwykłe świece na gazie.
Ja też mam gaz i te świece dobrze się sprawują.
Koszt w porównaniu do innych znikomy (ok 10 zł za szt.)
Ramik taki jak Twój (nawet kolor taki sam :shock: :-D )
Mnie też świecił się CHECK ENGINE. Powiedziano mi, że to na 90 % sondy.
Ja w swoim DODGE'u w weekend wymieniłem świece. I po problemie.
Przy wymianie zauważyłem, że jedna ze świec w ogóle nie była wkręcona :shock: + 3 "zalane".
Nie wiem, kto robił poprzedniemu właścicielowi świece, ale bym go :pala:
Nie wiem czy w ogóle były zmieniane, bo wykręciłem CHAMPION'y.
Wątpię, żeby ktoś zrobił prawie 140 tys. mil na jednych świecach ;-)
Motocykl ma motor ;-)
Wiele osób widzi w tym błąd, ale dla mnie nie ma to znaczenia. Nie poprawiam nikogo, niech każdy mówi jak chce. :-) Ważne, żeby zrozumieć co ktoś do nas mówi i o co mu chodzi :-D
Spokojnie... mam żonę :-D, która poparła mnie przy wymianie moto. Jeśli r1-ki przestanę się bać (a do tego chyba długa droga) to będę wiedział, że czas na zmianę na mocniejsze, albo na przerwę na rok.
Obecnie jestem (od wczoraj) szczęśliwym posiadaczem
Dodge'a RAM 1500 z silnikiem 5.7 HEMI
Dojechałem do domu i poszedł pasek wielorowkowy :shock:
W poniedziałek jadę po pasek i po świece (też wymienię, a co :) )
Cześć,
Jestem z Sosnowca. Do tej pory jeździłem Saab'em 900'tką, ale z bólem serca musiałem się z nim rozstać. Szukam fajnego RAM'a. Jak znajdę to się pochwalę :)