Skocz do zawartości

MIZAJ

Użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    7345219

Informacje

  • Lokalizacja:
    POZNAŃ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MIZAJ

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie mam dojście do wykonawcy rur ze stali kwasoodpornej w Niemczech .Chcę na próbe wykonać wydech na dwie końcówki do swojej dakoty. Jeżeli się sprawdzi ruszę ze sprzedażą na forum w super cenie. Potrzebuje jakiś schemat lub ewentulanie szkic z wymiarami . Wszystko co jest na necie to tylko instrukcje montażu. Czy ktoś posiada dojście lub orientuje się gdzie znaleźć tego typu rysunki . Firma na terenie Niemiec produkuje zbiorniki z orurowaniem do spożywki z najwyższej klasy nierdzewki. Jej pracownicy chcieliby i mają możliwości i pełen park maszynowy do produkcji tego typu tematu aczkolwiek wymagają ode mnie przesłania rysunku. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc . Głownie zależy mi na wykonaniu rur za tłumikiem + końcówek Sam wydech kupie magnaflow z wyjściem na 2 rury na początek. Pozdrawiam Mizaj
  2. MIZAJ

    VISKO TRAGEDIA /dakota

    dzięki to już jestem w domu. zaczynam dochodzenie
  3. MIZAJ

    VISKO TRAGEDIA /dakota

    Witam Temat wisko rozwiązałem . Okazało się że moje auto ma spec wisko bo to HO z jakimś dodatkiem do ciągnięcia przyczep. Więc założyłem wisko servis 800 zł i autko śmiga jak ta lala. Jeżeli ktoś jest zainteresowany mam zamiennik na zbyciu który jeździł tydzień dokładnie 100 km . Ponoć pasuje do 3,7 i 4,7 dakota i jeep oddam za 100 zł zapłaciłem za niego 230 zł Mam jeszcze pytanie wyrzuca mi dwa błędy P0175 i i P2098. Najprawdopodobniej padła mi lambda tylko która przy tych błędach .( w opisie to jest blok 2 lub bank 2 ) Nadmienię że na benzynie falują na wolnym obroty no i spalanie 24-26 miasto trasa nad może nie przekraczając 90-120 km/h 19 l. Pytanie stojąc przodem do maski to strona lewa czy prawa ? Pozdrawiam Mizaj dakota 2005 4 x 4 v8 4,7 HO
  4. MIZAJ

    VISKO TRAGEDIA /dakota

    Witam Ostatnio w dakocie 4,7 v8 HO padła pompa wody temp. na maksa i zgasł. Na szczęście chodził tak przez chwilę . Mechaniory wymieniły pompę, odpowietrzyły układ założyły nowy pasek i spoko. Do czasu kiedy auto jechało było ok jak stanął temperatura zaczynała rosnąć okazało się że visko też jest aut. Założyli zamiennik i d..... Auto pracuje nie grzeje się ale wisko praktycznie spięte non stop na maksa . Poczytałem i okazuje się że mogę mieć tak zwane MAX COLliING i wtedy inne visko którego nigdzie nie ma . W serwisie 1100 zł . Mam pytanie czy jesteście wstanie sprawdzić czy mam to coś ? i na czym to polega ? Jeżdzę z tym spiętym wisko już tydzień rano wmiarę spoko ale jak się silnik rozgrzeje to ludzie na chodniku myślą że śmigłowiec leci dodatkowo pali jak smok prawie 30 litrów przy spokojnej jeżdzie. Prośba o jakieś sugestie vin podam wyżej. Mizaj
  5. MIZAJ

    falowanie obrotów

    Przepustnica była czyszczona nawet nie 500 km temu więc pewnie to bardziej po stronie silniczka krokowego.Pytanko czy każdy silniczek będzie pasował 4,7 V8 2005 .( dodge jeep) Czy miały rózne parametry Pozdrawiam
  6. MIZAJ

    falowanie obrotów

    Witam Panowie Mam pytanko do ekspertów i miłośników naszych pick-up. Dakota 4,7 v8 HO 2005 96.000 przebieg. Powolutku odgruzowuje moje autko po poprzednim właścicielu który traktował go jak woła roboczego bez grama troski. Zmieniłem całe zawieszenie przód ( bez palnika się nie obyło ) Zmieniłem olej w silniku , skrzyni mostach , zawieszenie tył , łożyska przód itd. Dodatkowo splanowałem i wymieniłem śruby w kolektorach wydechowych bo przepuszczały. Zmieniłem świece filtry wyczyściłem przepustnicę .Brak błędów . Niestety na benzynie falują obroty na zimnym a na rozgrzanym do czasu przełączenia na LPG nawet gaśnie ( obroty schodzą falując i gaśnie). Dodatkowo zauważyłem że jak dodam gazu i przełączy się na lpg wszystko jest ok. Również jak zdążę przed zejściem obrotów przełączyć z P na Drive to obroty wzrosną i nie faluje już tak bardzo ale nadal są wibrację dopiero po włączeniu LPG pracuje normalnie. Dodam iż żadnych błędów . Po pracy nad kolektorami był z tydzień spokoju ale znowu się zaczęło. Czekam na sugestię co sprawdzać i w jakiej kolejności bo okoliczni mechanicy jak nie wyrzuci OBD to zero pojęcia co to może być . Pozdrawiam MIzaj
  7. MIZAJ

    OPONKI DO DODGE DAKOTA 4,7

    Witam MAM DODGE DAKOTA 4,7 Aktualnie na 16 michelin 4 x 4 synchro 265 70 m+s Pytanie jakie opony by poprawić trakcję na mokrym .? Może założyć http://allegro.pl/colway-c-trax-at-265-75r16-265-75x16-i3936703867.html. Mam dobre dojście ? Podział to 60 % miasto 40 % lekki teren. Ale zależy mi na poprawieniu trakcji na mokrym nawet kosztem hałasu. Prośba o wasze opinie Pozdrawiam Mizaj
  8. MIZAJ

    DODGE 4x4 problem z napędem

    I takie podejście lubię...... ale wolę niestety mieć pewność ze nie zgubię np. tylnej osi. MIZAJ
  9. jutro się położę pod autkiem i spisze dane z reduktora MIZAJ
  10. Pytanie poruszałem już w innym poście ale ponowie 2 wd ( wiadomo tylko napęd na tył asfalt i z tego co zauważyłem to raczej suchy ) zapięty napęd 4 lock ( kiedy go stosować czy nadaje się do jazdy po zwykłym suchym asfalcie czy to tylko do jazdy po mokrym i śniegu) zauważyłem problem ze skręcaniem 90 stopni na 4 lock praktycznie jak bym przepychał auto pomimo iż koła się toczą . Jazda na wprost bez zarzutu. nio i 4 lo ( wiadomo z innym przełożeniem ). jestem laikiem w 4 x 4 i nie wiem czy nie mam coś uszkodzone bo przy przełączeniu na 4 lock to przy skręcaniu na suchym /mokrym asfalcie czy też śniegu tak jak by coś blokowało i tył pomimo kręcenia się kół był przepychany do tyłu lub ciągnięty do przodu . Szwankuje mi listwa ( takie mam wrażenie ) więc może to jest powiązane.? pozdrawiam Mizaj
  11. MIZAJ

    DODGE 4x4 problem z napędem

    Panowie Albo mam ten napęd na 4 x 4 4 lock zepsuty albo jest to totalny niewypał. Nawet na śniegu dosyć ciężko chodzi. Czuć przy skręconych kołach szarpanie (ślizganie się tyłu). Mam pytanko czy ma ktoś w okolicach poznania DAKOTE 4,7 v8 4 x 4 lub Rama 4,7 v8 4x4 .Muszę się przejechać innym autem żeby mieć porównanie czy moje auto jest ok czy jednak coś mam uszkodzone. Będę wdzięczny za namiary. Pozdrawiam MIZAJ
  12. MIZAJ

    DODGE 4x4 problem z napędem

    Dzięki Panowie To że jest po lekim dachu to sprawdziłem jeszcze przed zakupem a później demontażem podsufitek itd i tp.Bardziej zależy mi nad sprawdzeniem konfiguracji auta jak wyszło z fabryki , jest to do sprawdzenia ? Mizaj
  13. MIZAJ

    DODGE 4x4 problem z napędem

    Dzięki Panowie Tak jak pisałem jestem LAIKIEM w 4 x4 a pickup to nie ukrywam był zakup ze względu na VAT ale fascynacja zaczyna rosnąć . Moje autko kupiłem z windykacji i nie ukrywam że tragedia. Ktoś kto je sprowadził ze stanów to od tamtego czasu zero inwestycji tuleje wahaczy wypalałem palnikiem , a z filtra powietrza wysypałem dosłownie kupkę kurzu . Mam pytanko co do konfiguracji czy macie koledzy podgląd by sprawdzić moje autko po VIN Mam kilka wątpliwości : - wszystko naklejki notatki są jako 4,7 v8 HO pytanie czy jest tak faktycznie nie wiem. - wymieniłem piasty z przodu więc już wiem że mam RABS ale weryfikacja w papierach mile widziana. Pytanko ostatnie muszę wymienić amortyzatory pytanie czy macie jakiś namiar .Allegro do dakoty 4x4 2005 pokazuje przód 850 zł /szt tył 450 zł szt. Może macie kogoś kto handluje dakotą ale na ten moment to już straciłem nadzieje bo szukałem drzwi kierowcy i w końcu oddałem je do blacharza artysty. VIN 1d7hw48j25s296484 pozdrawiam MIZAJ
  14. MIZAJ

    DODGE 4x4 problem z napędem

    Witam Jestem nowym właścicielem DODGE DAKOTA 4 x 4 4,7 HO. Automat Mam problem z jazdą z włączonym napędem 4 x4 . Jeżeli auto jedzie na wprost to nie zauważyłem problemu. Kłopot zaczyna się przy skręcaniu. Skręcając do przodu tylne koła tak jak by się ślizgały po kostce .Toczą się ale bardzo ciężko ( na kostce jest dźwięk jak by się przesuwały a nie toczyły )Cofając do tyłu auto 1 m toczy się swobodnie a za chwile uczucie jest takie jak bym coś przepychał . Sytuacja jest analogiczna skręcając w lewo i w prawo . Co to może być jest to moje pierwsze auto 4 x 4 i nie bardzo wiem co się dzieje . Będę wdzięczny też za pomoc bardziej doświadczonych kolegów Auto ma przełączenie napędów pokrętłem z oznaczeniami 2 wd 4 wd lock 4 wd low Panowie kilka pytań laika .W jakich przełożeniach skrzyni najlepiej zmieniać napędy. Z jakimi prędkościami jeździć bezpiecznie na 4 lock a z jakim na 4 low. Gdzieś czytałem że 4 low do 40 km na godzinę . Pozdrawiam MIZAJ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.