Skocz do zawartości

performance_car

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia performance_car

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Diagnosta określa rodzaj pojazdu w świetle przepisów o ruchu drogowym Przepisy dot. podatku VAT to co innego - nie z każdej ciężarówki można odpisać vat. Trzecią, zupełnie nie związaną z poprzednimi jest klasyfikacja samochodu ciężarowego przez Urzędy Celne, nie tylko w Polsce ale w całej UE. Aby samochód był ciężarowy dla organów celnych to musi być spełniony taki warunek: długość przestrzeni ładunkowej wynosi co najmniej 50% rozstawu osi. To nie jest jakieś tam widzimisie celników tylko przepisy o klasyfikacji celnej. Jeżeli auto jest celnie ciężarowe to nie płaci się akcyzy tylko cło, ale w wysokości 22%. Wszyscy cwaniacy co sprowadzają np. Audi Q7 i inne suvy z niemiec i tam je rejestrują na LKW po to by nie płacić akcyzy są w błędzie i łamią prawo. Takie niestety są fakty. Mnie celnicy mierzyli każdego pickupa, którego sprowadziłem.
  2. Wszystkie Ramy po 2006 roku mają takie ustrojstwo, które nazywa się TIPM (Totally Integrated Power Module). Ten moduł odpowiada za załączanie większości urządzeni elektrycznych. W przypadku kierunkowskazów moduł ten mierzy prąd płynący do żarówki. Jeżeli pobór prądu przekroczy 16A dany obwód zostaje odłączony i zapisany jest błąd. Niestety są to błędy, które widoczne są tylko przy pomocy skanera, który potrafi komunikować się po magistrali CAN C, wiec w zasadzie da się to zrobić tylko w ASO. Uwaga przy podpinaniu gniazdka przyczepy pod tylne lampy - łatwo przekroczyć 16A!
  3. Tak sie sklada, ze prowadze serwis samochodow amerykanski, pozatym jezdze tez Ramem 2500 5.7 z 2006. Mamy na miejscu olej 5W-20. Wlasnie taki olej powienen byc lany do Hemi. Jakbys potrzebowal to zapraszam do Chorzowa, zrobimy dobra cene!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.