Jump to content

Pastorek

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Pastorek

  • Rank
    Użytkownik

Contact

  • AIM
    2337776

Profile Information

  • Location
    szczecin
  1. o tym wlasnie mowie :) mozna zamowic zestaw w TAROX polska za przeszlo 30000zl sam przod plus tyl za bog wie ile -----> pytanie po co ?? 20 lat temu nie bylo niektorych materiałów... dlatego mowie ze mozna poprawic. ja osobiscie uwazam ze nie ma sensu podnosci mocy, inwestowac bog wie ile w te stare konstrukcje amerykanskie. one sa jakie sa, i takie maja pozostac. moja ciezarowka jest doskonala do pracy ktora ma wykonywac. pozatym tuning zawsze bedzie tematem rzeka. kto co nie napisze zawsze bedzie spotykalo sie z krytyka.
  2. Właśnie takie pieprzenie mnie osłabia. temu właśnie na forum trzeba pisać czesto i duzo a przede wszystkim czytac wszystko od pocatku do końca. ile aut wytuningowalem 3. jakie? fiata uno jak bylem szczylem i forda mustanga i forda thunderbirda. nie ma co sie oklamywac auta amerykanskie maja przedewszytkim nie hamulce a spowalniacze tk bylo w przypadku mojego mustanga i STSa. kazdy amerykaniec skreca po swojemu.... i ma zawieszenie przystosowane do "plyniecia" a nie do osiagów. Widac CumminsPower, chlopie malo sie grzebalo. uwazasz ze moc moc moc .... ja uwazam ze zanim sie zacznie co
  3. witam.... chłopy posiada ktoś z was parametry/dane do ustawienia geometrii kół w chevy K2500 ?? z 1997 roku w turbo klekocie ?? w dziale Technicznym zero odzewu moze ktoś coś tutaj.
  4. Witam. mam taki dylemat. nie mogę nigdzie ustawić geometrii kół w swoim K2500. wszystkie stacje mówią ze nie maja parametrów w systemie. i teraz taka moja prośba.... czy któryś z forumowiczów posiada dane regulacyjne do geometrii kół w moim sierściuchu ?? mam książki serwisowe ale nie ma tam podanych żadnych danych. lub może ktoś posiada wiedzę gdzie można zadzwonić i tak owe parametry uzyskać. z góry dziękuje za pomoc :)
  5. chlopie w lipianach kolo barlinka stoi za 6000-7000 K5. bez silnikia. wszystko ma na swoim miejscu. jak ten okaz uda ci sie zakupic w dobrej cenie to sobie przemysl zakup tamtego na graty. przerzucisz sobie cztery buty i bedziesz mial pozatym jeszcze duzo gratow zamiennych
  6. milo. dzieki. jak juz rozczłonkuje swojego do remontu. odezwe sie po kilka porad.
  7. Dziekuje. korzystales ze strony ktora mi podales?
  8. Witka. posiada ktos dokladny schemat budowy tylnego mostu do K2500 w dieslu. moze akurat rowniez z opisem ?
  9. do duzych K2500 i K3500 najlepsze zestawy ma ProComp
  10. Kazdy tuning auta zaczyna sie od pierwszej niezmiennej zasady: Ile moge wydac Kasy i co chce ta kasa osiagnac. 1) pracuje sie tylko na sprawnym. tak jak pisze Duch 2) w amerykanach nie trzeba robic inwazyjnych tunigow wystarczy poprawic fabryczne. 3) kazda ingerencja w fabryke ciagnie (efektem domina) nastepna ingerencje 4) moim zdaniem kazdy tuning zwiększenia mocy silnika i ukladu jezdnego zaczyna sie od porzadnych hamulcow. 5) po hamulcach idzie zawieszenie 6) jak mamy dobra jazde i dobre hamowanie przychodzi czas na dlubanie w silniku. 7) Duch dobrze gada trzeba
  11. TAK. wpisalem w googlach w ten sposob: "GM Chevy Silverado P1641" i wyszlo
  12. kody błędów odczytuje w necie bo interpretacja z kompa bywa rozna. nie wiem czy kluczyki sa orginalne
  13. Kest jeszcze jeden problem. Natomiast taki ze komputer pokazał mi jeszcze błąd P1641. Zablokowana procedura anty kradziezowa. Skoro kluczyk jest starego typu to skąd tam imobilaizer?? I jak go teraz odblokować?? Podobno sate amerykany imo miały w pilotów od centralnego. Jak nie mam takiego pilota to co teraz??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.