Witam,
mam następujący problem, za wszelką cenę chcę zamontować xenon do mojego Ram-a, natomiast wbrew pozorom nie jest to łatwe. Oczywiście zdaje sobie sprawę, iż przeróbka oryginalnych symetrycznych lamp bez soczewki na xenon jest nielegalna, natomiast jakość fabrycznych świateł jest naprawdę słaba i dlatego zdecydowałem, że przeróbka jest niezbędna . Próbowałem zamontować dostępne na rynku zestawy HID w sumie 3 rodzaje, najdroższe jakie były na wszystkim nam znanym portalu aukcyjnym i żaden nie spełnia w 100% moich oczekiwań. Jeżeli chodzi o same żarniki to jakość jest super i wbrew pozorom wcale nie oślepiają innych użytkowników drogi (sprawdzałem jadąc innym autem z przeciwka) myślę że jest to spowodowane faktem, iż reflektory symetryczne świecą w taki sam sposób jak lewa lampa w europejczyku czyli niżej a z powodu braku regulacji są po prostu fabrycznie ustawione najniżej. Tyle z teorii. Po montażu tak zwanych HID-ów oczywiście występują zakłócenia radia oraz czujnika ciśnienia w oponach, co dla mnie zupełnie je dyskwalifikuje. Pomijając fakt, że nie zawsze odpalają 2 lampy. Zakupiłem więc oryginalne przetwornice HELLA od porsche Carrery. Problem zakłócania radia oczywiście znikł natomiast problem zakłóceń czujnika ciśnienia w oponach udało się rozwiązać poprzez montaż lewej przetwornicy pod lewą lampą " jak najdalej od czujnika. Natomiast nadal lampy nie odpalały za pierwszym razem. W związku z tym zakupiłem całą wiązkę z przekaźnikiem i bezpiecznikiem pobierającą prąd bezpośrednio z aku. a sygnał z wtyczki lampy. I sytuacja wygląda następująco, lampy zapalają bez zastrzeżeń na zgaszonym silniku, natomiast po odpaleniu, żarnika przygasają a przekaźnik grzechocze.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem i zna rozwiązanie tego problemu.
Wykluczam żarniki 4300K oraz przetwornice ponieważ przy bezpośrednim połączeniu do aku. auta wszystko jest w porządku.
Spróbuję wymienić przekaźnik na inny natomiast wątpię aby to pomogło.
Proszę o radę.
Pozdrawiam