Skocz do zawartości

PaxPower buduje nowoczesnego Forda Raptora V-8

Mecenas

153 wyświetleń

 

 

 

Ford F-150 Raptor to sprawna i wszechstronna maszyna prosto z fabryki. Możesz wybrać jedną z nich u dealera i udać się prosto do Baja w USA. Mimo to wielu ludzi tęskni za hałasem z wcześniejszej wersji, która została wyposażona w silnik V-8. PaxPower rozwija swój niszowy rynek, by przyciągnąć ludzi, zamieniając przetworniki F-150 wyposażone w V-8 w Raptory. Musisz zacząć od roku modelowego 2015 lub nowszego Forda F-150. Używając tej ciężarówki jako podstawy do budowy, PaxPower zamienia wszystkie części zawieszenia na lifty używane w fabrycznym Raptorze. Obejmuje to wewnętrzne wstrząsy obejściowe Foxa, górne i dolne wahacze, osie CV, drążki kierownicze, przewody hamulcowe, resory piórowe, ograniczniki uderzeń i sprężyny. Są to części Forda, które są objęte 24-miesięczną gwarancją Forda, a PaxPower twierdzi, że koszt wszystkich użytych przedmiotów przekroczyłby 6 500 USD. Posiadanie go profesjonalnie zainstalowanego za łączną cenę 7 450 USD nie wydaje się złym rozwiązaniem. Po zainstalowaniu, F-150 z napędem V-8 ma teraz skok zawieszenia podobny do Raptora o 6,0 dodatkowych cali nad magazynem. Przednia zębatka jest o 4,0 cala szersza, a przednie zawieszenie można podnieść, aby uzyskać windę o wysokości od 4,0 do 6,0 cala. Brzmi to zabawnie, ale PaxPower może trochę zająć.

 

1.jpg

 

Zestaw Full Conversion zawiera wszystko, o czym wspomniano powyżej, ale teraz ma wpływ na agresywną stylizację na Raptorze. Łączna cena zestawu wynosi 24.950 USD. Oprócz modernizacji zawieszenia, skonwertowana ciężarówka będzie nosić ochraniacze Raptor, kaptur, boki, odblaski błotników, elementy wykończeniowe, zderzaki i płyty poślizgowe. Są jeszcze inne opcje wymiany różnych kół, opon, układów wydechowych, grafiki, oświetlenia i jeszcze więcej ulepszeń zawieszenia.

Niektórzy z was mogą na tym poprzestać, ale jeśli już wydaliście tyle kasy, to dlaczego nie przenieść swojej ciężarówki na wyższy poziom? PaxPower ma zestaw doładowania, który może przynieść Raptor-ized F-150 do 758 koni mechanicznych. To trochę więcej niż 450 KM, które można znaleźć na seryjnym Raptorze. Całość tej dodatkowej mocy osiąga się dzięki zastosowaniu 2,9-litrowej sprężarki typu Whipple i 5,0-litrowego V-8. Jest połączony z przepustnicą o średnicy 132 mm i intercoolerem powietrze-woda. Jeśli uznasz, że dodatkowa moc jest niezbędna, będziesz musiał rozstać się z dodatkową kwotą 12 450 $.

Więc jeśli zrobiłeś zarówno zestaw Full Conversion, jak i upgrade doładowania, patrzysz na 37 400 $. To mnóstwo gotówki, ale to także poważna aktualizacja do każdego standardowego V-8 F-150. Jeśli Ford nie zbuduje V-8 Raptora swoich marzeń, wydaje się, że PaxPower to zrobi.

 

2.jpg

 

 

4.jpg

 

 

 

3.jpg



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.