Jump to content

PaxPower buduje nowoczesnego Forda Raptora V-8


Mecenas

754 views

 

 

 

Ford F-150 Raptor to sprawna i wszechstronna maszyna prosto z fabryki. Możesz wybrać jedną z nich u dealera i udać się prosto do Baja w USA. Mimo to wielu ludzi tęskni za hałasem z wcześniejszej wersji, która została wyposażona w silnik V-8. PaxPower rozwija swój niszowy rynek, by przyciągnąć ludzi, zamieniając przetworniki F-150 wyposażone w V-8 w Raptory. Musisz zacząć od roku modelowego 2015 lub nowszego Forda F-150. Używając tej ciężarówki jako podstawy do budowy, PaxPower zamienia wszystkie części zawieszenia na lifty używane w fabrycznym Raptorze. Obejmuje to wewnętrzne wstrząsy obejściowe Foxa, górne i dolne wahacze, osie CV, drążki kierownicze, przewody hamulcowe, resory piórowe, ograniczniki uderzeń i sprężyny. Są to części Forda, które są objęte 24-miesięczną gwarancją Forda, a PaxPower twierdzi, że koszt wszystkich użytych przedmiotów przekroczyłby 6 500 USD. Posiadanie go profesjonalnie zainstalowanego za łączną cenę 7 450 USD nie wydaje się złym rozwiązaniem. Po zainstalowaniu, F-150 z napędem V-8 ma teraz skok zawieszenia podobny do Raptora o 6,0 dodatkowych cali nad magazynem. Przednia zębatka jest o 4,0 cala szersza, a przednie zawieszenie można podnieść, aby uzyskać windę o wysokości od 4,0 do 6,0 cala. Brzmi to zabawnie, ale PaxPower może trochę zająć.

 

1.jpg

 

Zestaw Full Conversion zawiera wszystko, o czym wspomniano powyżej, ale teraz ma wpływ na agresywną stylizację na Raptorze. Łączna cena zestawu wynosi 24.950 USD. Oprócz modernizacji zawieszenia, skonwertowana ciężarówka będzie nosić ochraniacze Raptor, kaptur, boki, odblaski błotników, elementy wykończeniowe, zderzaki i płyty poślizgowe. Są jeszcze inne opcje wymiany różnych kół, opon, układów wydechowych, grafiki, oświetlenia i jeszcze więcej ulepszeń zawieszenia.

Niektórzy z was mogą na tym poprzestać, ale jeśli już wydaliście tyle kasy, to dlaczego nie przenieść swojej ciężarówki na wyższy poziom? PaxPower ma zestaw doładowania, który może przynieść Raptor-ized F-150 do 758 koni mechanicznych. To trochę więcej niż 450 KM, które można znaleźć na seryjnym Raptorze. Całość tej dodatkowej mocy osiąga się dzięki zastosowaniu 2,9-litrowej sprężarki typu Whipple i 5,0-litrowego V-8. Jest połączony z przepustnicą o średnicy 132 mm i intercoolerem powietrze-woda. Jeśli uznasz, że dodatkowa moc jest niezbędna, będziesz musiał rozstać się z dodatkową kwotą 12 450 $.

Więc jeśli zrobiłeś zarówno zestaw Full Conversion, jak i upgrade doładowania, patrzysz na 37 400 $. To mnóstwo gotówki, ale to także poważna aktualizacja do każdego standardowego V-8 F-150. Jeśli Ford nie zbuduje V-8 Raptora swoich marzeń, wydaje się, że PaxPower to zrobi.

 

2.jpg

 

 

4.jpg

 

 

 

3.jpg

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By kemad
      Dzień dobry!
       
      To mój pierwszy post więc jeżeli wybrałem zły dział poproszę moderatora o przeniesienie wątku do właściwego działu zamiast 'KOSZ' 🙂
       
      ___
       
      Chcę zakupić Forda F150 z mojego, 1989 rocznika.
       
      Mam już jeden zabytek więc nie boję się włożyć w niego trochę grosza, na otomoto działa firma która ogarnia starsza Amerykańce i mają obecnie dwa w ofercie.
      Nie wiem czy mogę reklamować sprzedającego i wstawiać linki z otomoto więc kto chętny niech poszuka sam .. 😮
       
      Auta są w podobnym stanie, jeżdżące i myślę, że do podobnego wkładu finansowego.
      To, co mnie trapi to silniki.
      Jeden ma 5.0 drugi 5.8 oba V8
      Pierwszy ma Fordowski kod "302 5.0 V8" a drugi to "351 5.8 V8"
       
      Spalanie i moc nie są dla mnie kluczowe, chciałbym aby samochód został ze mną na na prawdę długie lata więc pytam Was, jako ekspertów, który z tych silników będzie mi dłużej służył 🙂
       
       
      Z góry dziękuję za pomoc 🙂
      F150 5.0.webp F150 5.8.webp


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.