2019 Chevrolet Silverado 1500 chce, aby holowanie było bezpieczniejsze
Po rozmowie z około 7000 klientów samochodów ciężarowych Chevroleta i skreśleniu ponad 18 000 godzin procesu, zespół inżynierów pracujący nad Chevroletem Silverado 1500 w 2019 roku zdecydował się na podniesienie holowania z całkowicie nowym półtonowym pickupem. W rzeczywistości 60 procent ankietowanych stwierdziło, że holowanie było kluczowym czynnikiem przy ich następnym zakupie.
Nowe Silverado 1500, w drodze do salonów dealerskich, będzie oferować kilka zupełnie nowych technologii i pakietów holowniczych. Zapewni również zupełnie nowy tag drzwi, który pozwoli właścicielom zobaczyć, ile ich poszczególne pickupy mogą bezpiecznie holować i przenosić. Nowy tag drzwi będzie zawierał zarówno maksymalną masę pióra, jak i łączną masę brutto dla pickupa, która pokazuje dokładnie, ile może bezpiecznie holować samochód ciężarowy. Inne numery na tej nowej etykiecie drzwi będą obejmować ogólne oceny masy całkowitej pojazdu i tylnej osi, maksymalną ładowność i masę własną ciężarówki. (Te znaki drzwi nie są wymagane przez rząd).
Wśród nowych technologii dostępnych jako opcja, aplikacja telefoniczna myChevrolet dostarczy listę kontrolną holowania, słownik terminów, a nawet pozwoli kierowcom na samodzielne przeprowadzenie testów przyczepności z ich telefonu.
Dla nabywców samochodów ciężarowych, którzy wiedzą, że będą częściej holować, Chevy oferuje to, co nazywa swoim Advance Trailering System. Obejmuje to funkcję automatycznego wspomagania hamulców postojowych, która zapobiega cofaniu podczas zdejmowania stopki z hamulca podczas zaczepów; nowy widok wskazówek dotyczących haka w kamerze zapasowej z nowymi dynamicznymi liniami kopii zapasowych; oraz nowy system monitorowania ciśnienia w oponach, który może obejmować opony przyczepy i funkcje odczytu temperatury i ciśnienia. Dodatkowo ten zaawansowany system dostępny w aplikacji myChevrolet może śledzić przebieg w czasie rzeczywistym, temperaturę transmisji i zapewniać monitorowanie dla kierowcy maksymalnie pięciu różnych typów przyczep. Jest nawet opcja Trailer Theft Alert, która połączy twoją przyczepę z systemem alarmowym pojazdu holowniczego, dmucha wszystkie klaksony i światła, jeśli uprząż jest odłączona.
Ostatnim elementem układanki holowniczej jest zestaw zmodernizowanych kamer, w sumie cztery, które obejmują pojazd, aby zapewnić 270-stopniowy widok w danym momencie. Kamery znajdują się w dolnej części lusterek wstecznych oraz w tylnej klapie, z opcjonalną czwartą kamerą dostępną do zamontowania z tyłu przyczepy, która musi być okablowana.
Zaawansowany system nawigacyjny będzie standardem w wykończeniach LTZ i High Country i będzie dostępny w wersji LT, RST i Trail Boss za 240 USD. Ceny opcji będą się zmieniać w zależności od wykończenia i funkcji.
Zdjęcia producenta
źródło: puckuptrucks
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia