Jump to content

Ford F-150 Limited - luksusowy pickup z silnikiem z raptora

Sign in to follow this  
Mecenas

236 views

Miłość Amerykanów do pickupów nie słabnie. Ford właśnie zaprezentował kolejną wersję hitu nr 1 w USA, nowego Forda F-150. F-150 Limited to nie tylko wyposażenie z najwyższej półki, ale także silnik przeszczepiony prosto z Raptora.

 

 

Forda F-150 Limited będzie napędzać dokładnie ten sam silnik, który znajdziemy pod maską najnowszego F-150 Raptora. Jeżeli przespaliście premierę hardcorowego pickupa, to przypominamy, że nie jest to już potężne V8, a podwójnie doładowany silnik EcoBoost. Amerykanie postawili na 3,5-litrową V-szóstkę o mocy 450 KM i 691 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

W F-150 Limited 3.5 EcoBoost V6 ma mieć dokładnie identycznie liczby. Niestety, Ford nie zdradza jeszcze żadnych innych szczegółów, nie znamy więc oficjalnych osiągów.

Podano tylko, że V6 będzie współpracowało z najnowszym, bardzo szybkim automatem o 10 przełożeniach. To chwalona przekładnia, którą Ford stworzył we współpracy z GM, pracuje m.in. w nowym Mustangu i Camaro.

Ford F-150 Limited 2018

 

Wersja Limited to sam szczyt oferty nowego Forda F-150. Jest to najbardziej luksusowa i najlepiej wyposażona odmiana pickupa nr 1 w Stanach. Ford określa F-150 Limited mianem "pickupa klasy premium". Do wykończenia wnętrza wykorzystano tu prawdziwą skórę, aluminium i najlepsze materiały, jakie marka ma w zanadrzu. Każdy Ford F-150 Limited będzie miał plakietkę z unikalnym numerem.

Ford F-150 Limited 2018

 

Wyposażenie to także najwyższa półka w klasie. Podczas prezentacji chwalono się m.in. wentylacją i ogrzewaniem foteli z funkcją masażu, topowym nagłośnieniem, dużym ekranem systemu SYNC3 (obsługuje Apple CarPlay oraz Android Auto) czy kamerami 360.

Równie imponująca ma być lista pokładowych systemów wsparcia kierowcy.

 

Ford F-150 Limited 2018 

 

Ford F-150 Limited 2018 

 

Ford F-150 Limited 2018

 

Ford F-150 Limited 2018

 

Ford F-150 Limited 2018

 

Ford F-150 Limited 2018

Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Marq
      Witam, ktoś czuje się na siłach w temacie elektryki pompy paliwa itp? Nie podaje benzynki, problem widzę przed gaźnikiem, bo przezroczyste przewody dałem i paliwo wężem nie idzie
    • By nicarm
      Witam
       
      Podobno w F-150  roczniki 1997-2002 świece latają aż miło (za mało gwintu). Czy ktoś z was miał taki problem o którym opowiada ten mechanik?
       
       
    • By Sebastian O.
      Początek końca spalinowych silnikow  w Pickupach
       
      https://insideevs.com/ford-f-150-electric-pickup-truck-spy-photos/
       
    • By Sylwek79
      Witam i pytam czy ktoś się orientuje,  czy zmieści się opona 285/75r17 bez żadnego liftu ?
       
       
    • By JurekZ
      Hej miłośnicy pickup'ów
      Pzredstawiam Wam swój jak widzę mocno oryginalny pojazd 🙂 
      Po 10 latach planowania, projektowania, kompletowania części, wyposażeniu warsztatu, nauki spawania itd udało mi się ukończyć przebudowę mojego Suzuki LJ-80 na replikę modelu LJ-81.
      Mniej więcej 2 lata temu splot różnych okoliczności skłonił mnie do rozpoczęcia realizacji planu. Moja LJ dostała nowe życie. Auto zbudowałem z "odpadów". Konstrukcja bazuje na podwoziu Suzuki Samuraj, homologowane elementy podwozia, układu napędowego, hamulcowego, kierowniczego. Wszystkie elementy wyselekcjonowane z części dostępnych na rynku wtórnym. Nadwozie bazuje na tym co pozostało z poczciwej LJ-tki. Reszta to miks różnych części pasujących stylistycznie do projektu. To najprawdopodobniej jedyny taki pick-up w kraju, najbliższy o którym wiem, również repika na nadwoziu otwartym jest w okolicy Norynbergii, Oryginalnych LJ-81 jest w Europie może 20 szt.? Były eksportowane do obu Ameryk, Australii, tam gdzie są duże rancha. 
      Pozdrawiam Jurek
      Zdjęcia znajdziecie na Instagramie  - JurekZar13
       

       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.