Jump to content

Pięć najlepszych cech nowego Forda Maverick


Mecenas

38 views

 Share

Maverick to niesamowita okazja z długą listą zręcznych funkcji, w tym standardową mocą hybrydową.

Po 8-letniej przerwie Ford Ranger powrócił do północnoamerykańskiej oferty konsumenckiej na rok 2019, ale nowy „mały” pickup jest nieco większy niż ciężarówka, która została wycofana z produkcji w 2011 roku. mniejszy, tańszy pickup, firma Motor Company wprowadziła niedawno Maverick.

Ford Maverick 2022 wchodzi na rynek jako najtańszy pickup, najtańszy pojazd użytkowy i jeden z najtańszych pojazdów sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych. Jest to zdecydowanie najbardziej funkcjonalny pojazd na liście 10 najtańszych pojazdów sprzedawanych w USA, ponieważ jest to jedyny pojazd na tej liście, który nie jest małym samochodem kompaktowym.

Dzisiaj przedstawiamy 5 fajnych funkcji nowego kompaktowego pickupa Forda, z których tylko jedna dotyczy cen.

5. Sugerowana cena detaliczna poniżej 20 000 USD, 4WD poniżej 25 000 USD

Jak wspomniano powyżej, Ford Maverick jest najtańszą ciężarówką w Ameryce, której sugerowana cena detaliczna zaczyna się od 20 000 USD. Aby być bardziej konkretnym, Maverick XL Suprecrew ze standardowym hybrydowym układem napędowym i napędem na przednie koła zaczyna się od zaledwie 19 995 USD. Po dodaniu nieuniknionej opłaty za miejsce docelowe, która jest dostarczana z każdym nowym pojazdem w Ameryce, cena podstawowej wersji Maverick wynosi zaledwie 21 490 USD.

maverick-size.jpg

 

Niektórzy z was mogą pomyśleć „ale nie chcę hybrydowego pickupa z napędem na przednie koła”, nie martw się – nie musisz płacić fortuny za model z napędem na cztery koła. Aby uzyskać 4WD, musisz wybrać opcję 2,0-litrowego silnika EcoBoost zamiast hybrydy, ale nawet z mocniejszym silnikiem, 4WD Maverick zaczyna się już od 24 795 USD, wliczając w to miejsce docelowe.

4. Standardowa moc hybrydowa

Jednym z najbardziej zaskakujących aspektów nowego Forda Mavericka jest to, że jest on standardowo wyposażony w napęd hybrydowy w cenie 19 995 USD.

maverick-hybrid.jpg

Hybrydowy układ napędowy zapewnia 191 koni mechanicznych i 155 lb-ft momentu obrotowego, ale co ważniejsze, bazowy Maverick ma otrzymać szacowaną przez EPA ocenę zużycia paliwa na autostradzie wynoszącą 40 mil na galon. Firma powiedziała, że hybrydowy pickup przejedzie 500 mil na jednym zbiorniku paliwa, ale może też trochę popracować. Przedni napęd Maverick z napędem hybrydowym może przewozić do 1500 funtów i holować do 2000 funtów.

3. Maverick oferuje dużą przestrzeń wewnętrzną

Maverick to najmniejsza ciężarówka w gamie Forda, ale wnętrze jest nadal przystosowane do przewozu kierowcy o wzroście ponad metr osiemdziesiąt, pozostawiając miejsce na tylnych siedzeniach dla pasażerów o wzroście metr osiemdziesiąt.

Ford-Maverick_Interior_Sketch_3.jpg

Menedżer ds. inżynierii pojazdów Klaus Palo de Mello udowodnił to podczas obchodów medialnych Maverick podczas obchodów tygodnia Woodward Dream Cruise . Wyregulował siedzenie kierowcy tak, aby jego rama mierzyła 6 stóp 3 cale wygodnie, a następnie wspiął się na tylne siedzenie za siedzeniem kierowcy, aby pokazać, że mężczyzna jego wzrostu również tam pasuje. Większość ludzi nie ma 6 stóp i 3 cali wzrostu, więc właściciele Mavericka nie będą mieli trudności z pomieszczeniem ciężarówki pełnej dorosłych, a dla dwojga dorosłych z dwójką dzieci ten kompaktowy pickup oferuje mnóstwo miejsca do siedzenia.

2. 4000-funtowa zdolność holowania

Możesz spojrzeć na maleńkiego Forda Mavericka i pomyśleć, że ten mały pickup nie wykona zbyt wiele prawdziwej pracy, ale mylisz się.

Ford-Maverick_2L-EcoBoost-AWD_Lariat_08.jpg

Jak wspomniano powyżej, standardowa hybryda Maverick będzie ciągnąć 2000 funtów, ale dla tych, którzy podniosą się do 2,0-litrowego silnika EcoBoost o mocy 250 koni mechanicznych i momencie obrotowym 277 lb-ft, mogą ciągnąć do 4000 funtów. Ford twierdzi, że ważąca 4000 funtów zdolność holowania pozwoli Maverickowi holować przeciętną 21-stopową łódź, a więcej będzie również holować mniejszą przyczepę dwukonną, przyczepę do skuterów wodnych i większość małych, załadowanych przyczep użytkowych . Nieśmiały w stosunku do przyczepy samochodowej, Maverick z silnikiem EcoBoost ciągnie większość zwykłych, niekomercyjnych przyczep.

 

1. Funkcjonalność

Wreszcie, Maverick zostało zaprojektowane tak, aby było najbardziej funkcjonalne na rynku , nawet w porównaniu z większymi ciężarówkami. Nowy kompaktowy pickup Forda ma dziesięć wgłębień w wewnętrznej części, w które można włożyć 2×4 lub 2×6 jako przegrody lub zainstalować urządzenia mocujące, a 10 miejsc do mocowania pozwala zabezpieczyć wszelkiego rodzaju ładunki. Na wielopozycyjnej tylnej klapie znajdują się wiązania eventowe

DSC_9586.jpg

Unikalne dla Maverick ma złącza zasilania DIY, miejsca do przechowywania wbudowane w pace i wstępnie wywiercone otwory z dopasowanymi śrubami, co pozwala właścicielom tworzyć i łatwo montować własne rozwiązania do przechowywania.

Ford Ranger 2022 jest niewielkich rozmiarów, ale oferuje imponujące funkcje dla każdego, kto szuka niedrogiego pojazdu lub niedrogiego pickupa.

 

 Share

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Raptor
      Witam 
      Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat tego samochodu? 
      Zaczynam przygodę z pick up i padło na Rengera Raptora. Tylko czy to dobry wybór? 
    • By DragonEv
      Pacjent to ford f150 rocznik 2006, 5,4L
      Podczas hamowania zapala się i mruga kontrolka OD/OFF oraz pokazuje napis transmission malfunction.
      Objaw jest taki jakbym jechał z włączonym guzikiem od/off ( czyli obroty są wyższe).po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy.
      Bywa, że przy prędkości 100- 140 km/h obroty zaczynają pływać. To znaczy skaczą co sekundę między 2 a 3 tyś obrotów.
      Auto poszło do mechanika, skrzynia rozebrana okazało się , że jakieś drobiazgi są do wymiany ( hamulec czy coś ) i to zostało wymienione na nowe.
      Pomogło może na 2-3 tyg i problem wrócił.
      Skrzynia ponownie rozebrana i wszystko w środku gra. Nie potrafimy zdiagnozować tego problemu.
      Maił ktoś podobną ustekę ? natknał się na coś takiego ? Możecie pomóc ?
    • By kaktus30
      Taki mały :kasztan:
       
      Jakie spalanie wychodzi wam przy dynamicznej jezdzie po miescie i zwinnym ruszaniu ze swiatel ??
       
      i jakie spalnie np na hiwaju przy 140 km
       
      moj pickup to crewcab z 4 stopniowa skrzynia.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.