Skocz do zawartości

Nowa Toyota Hilux - legendarny pickup w korzystnej cenie


Mecenas

1,044 wyświetleń

 Udostępnij

Toyota Hilux to prawdziwa legenda motoryzacji. Pickup z Japonii jest synonimem niezawodności i praktyczności, a najnowsze wcielenie ikony tylko to potwierdza. Toyota przygotowała na nasz rynek kilka ciekawych rabatów i promocji. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za nowego Hiluxa.

 

toyotahilux.jpg

 

Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami.

Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów.

 


 

hiluxbok.jpg

 

 

Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4.

Aktualnie w salonach Toyoty znajdziemy bardzo duże promocje na Hiluxa i rabaty liczone w tysiącach złotych. 

 

 

hiluxsrodek.jpg

 

 

Co dostaniemy w standardzie?

Toyota Hilux już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Bez żadnych dopłat otrzymamy m.in.:

- 7 poduszek powietrznych

- System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist)

- Wspomaganie kierownicy

- Gniazdko elektryczne 12 V

- Klimatyzacja manualna

- Tapicerka materiałowa

- Przyciski na kierownicy do systemu audio, połączeń telefonicznych i rozpoznawania mowy

- Automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera

- Blokada tylnego dyferencjału (podwójna kabina z napędem 4x4)

- Kolumna kierownicza regulowana w 2 płaszczyznach

- Rozkładane jednoczęściowe oparcie tylnej kanapy (podwójna kabina)

- Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z miejscem na 2 napoje (podwójna kabina)

- Światła z systemem opóźnionego wyłączania "Follow me home"

- System audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 2 (pojedyncza kabina) lub 4 głośniki

- Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym regulowane ręcznie

- Kierunkowskazy w lusterkach (półtorej i podwójna kabina)

- ISOFIX na tylnych skrajnych siedzeniach (podwójna kabina)

W ofercie znajdziemy oczywiście także wyższe wersje wyposażenia i kilka opcjonalnych pakietów. Pełną ofertę przejrzeliśmy w tym miejscu:
gazeta.pl

 

 Udostępnij

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.