Skocz do zawartości

Nowa Toyota Hilux - legendarny pickup w korzystnej cenie

Mecenas

96 wyświetleń

Toyota Hilux to prawdziwa legenda motoryzacji. Pickup z Japonii jest synonimem niezawodności i praktyczności, a najnowsze wcielenie ikony tylko to potwierdza. Toyota przygotowała na nasz rynek kilka ciekawych rabatów i promocji. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za nowego Hiluxa.

 

toyotahilux.jpg

 

Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami.

Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów.

 


 

hiluxbok.jpg

 

 

Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4.

Aktualnie w salonach Toyoty znajdziemy bardzo duże promocje na Hiluxa i rabaty liczone w tysiącach złotych. 

 

 

hiluxsrodek.jpg

 

 

Co dostaniemy w standardzie?

Toyota Hilux już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Bez żadnych dopłat otrzymamy m.in.:

- 7 poduszek powietrznych

- System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist)

- Wspomaganie kierownicy

- Gniazdko elektryczne 12 V

- Klimatyzacja manualna

- Tapicerka materiałowa

- Przyciski na kierownicy do systemu audio, połączeń telefonicznych i rozpoznawania mowy

- Automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera

- Blokada tylnego dyferencjału (podwójna kabina z napędem 4x4)

- Kolumna kierownicza regulowana w 2 płaszczyznach

- Rozkładane jednoczęściowe oparcie tylnej kanapy (podwójna kabina)

- Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z miejscem na 2 napoje (podwójna kabina)

- Światła z systemem opóźnionego wyłączania "Follow me home"

- System audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 2 (pojedyncza kabina) lub 4 głośniki

- Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym regulowane ręcznie

- Kierunkowskazy w lusterkach (półtorej i podwójna kabina)

- ISOFIX na tylnych skrajnych siedzeniach (podwójna kabina)

W ofercie znajdziemy oczywiście także wyższe wersje wyposażenia i kilka opcjonalnych pakietów. Pełną ofertę przejrzeliśmy w tym miejscu:
gazeta.pl

 



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Podobna zawartość

    • Przez JurekZ
      Hej miłośnicy pickup'ów
      Pzredstawiam Wam swój jak widzę mocno oryginalny pojazd 🙂 
      Po 10 latach planowania, projektowania, kompletowania części, wyposażeniu warsztatu, nauki spawania itd udało mi się ukończyć przebudowę mojego Suzuki LJ-80 na replikę modelu LJ-81.
      Mniej więcej 2 lata temu splot różnych okoliczności skłonił mnie do rozpoczęcia realizacji planu. Moja LJ dostała nowe życie. Auto zbudowałem z "odpadów". Konstrukcja bazuje na podwoziu Suzuki Samuraj, homologowane elementy podwozia, układu napędowego, hamulcowego, kierowniczego. Wszystkie elementy wyselekcjonowane z części dostępnych na rynku wtórnym. Nadwozie bazuje na tym co pozostało z poczciwej LJ-tki. Reszta to miks różnych części pasujących stylistycznie do projektu. To najprawdopodobniej jedyny taki pick-up w kraju, najbliższy o którym wiem, również repika na nadwoziu otwartym jest w okolicy Norynbergii, Oryginalnych LJ-81 jest w Europie może 20 szt.? Były eksportowane do obu Ameryk, Australii, tam gdzie są duże rancha. 
      Pozdrawiam Jurek
      Zdjęcia znajdziecie na Instagramie  - JurekZar13
       

       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.