Nowa Toyota Hilux - legendarny pickup w korzystnej cenie
Toyota Hilux to prawdziwa legenda motoryzacji. Pickup z Japonii jest synonimem niezawodności i praktyczności, a najnowsze wcielenie ikony tylko to potwierdza. Toyota przygotowała na nasz rynek kilka ciekawych rabatów i promocji. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za nowego Hiluxa.
Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami.
Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów.
Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4.
Aktualnie w salonach Toyoty znajdziemy bardzo duże promocje na Hiluxa i rabaty liczone w tysiącach złotych.
Co dostaniemy w standardzie?
Toyota Hilux już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Bez żadnych dopłat otrzymamy m.in.:
- 7 poduszek powietrznych
- System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist)
- Wspomaganie kierownicy
- Gniazdko elektryczne 12 V
- Klimatyzacja manualna
- Tapicerka materiałowa
- Przyciski na kierownicy do systemu audio, połączeń telefonicznych i rozpoznawania mowy
- Automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
- Blokada tylnego dyferencjału (podwójna kabina z napędem 4x4)
- Kolumna kierownicza regulowana w 2 płaszczyznach
- Rozkładane jednoczęściowe oparcie tylnej kanapy (podwójna kabina)
- Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z miejscem na 2 napoje (podwójna kabina)
- Światła z systemem opóźnionego wyłączania "Follow me home"
- System audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 2 (pojedyncza kabina) lub 4 głośniki
- Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym regulowane ręcznie
- Kierunkowskazy w lusterkach (półtorej i podwójna kabina)
- ISOFIX na tylnych skrajnych siedzeniach (podwójna kabina)
W ofercie znajdziemy oczywiście także wyższe wersje wyposażenia i kilka opcjonalnych pakietów. Pełną ofertę przejrzeliśmy w tym miejscu:
gazeta.pl
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia