Jump to content

Nowa Toyota Hilux - legendarny pickup w korzystnej cenie


Mecenas

790 views

Toyota Hilux to prawdziwa legenda motoryzacji. Pickup z Japonii jest synonimem niezawodności i praktyczności, a najnowsze wcielenie ikony tylko to potwierdza. Toyota przygotowała na nasz rynek kilka ciekawych rabatów i promocji. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za nowego Hiluxa.

 

toyotahilux.jpg

 

Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami.

Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów.

 


 

hiluxbok.jpg

 

 

Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4.

Aktualnie w salonach Toyoty znajdziemy bardzo duże promocje na Hiluxa i rabaty liczone w tysiącach złotych. 

 

 

hiluxsrodek.jpg

 

 

Co dostaniemy w standardzie?

Toyota Hilux już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Bez żadnych dopłat otrzymamy m.in.:

- 7 poduszek powietrznych

- System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist)

- Wspomaganie kierownicy

- Gniazdko elektryczne 12 V

- Klimatyzacja manualna

- Tapicerka materiałowa

- Przyciski na kierownicy do systemu audio, połączeń telefonicznych i rozpoznawania mowy

- Automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera

- Blokada tylnego dyferencjału (podwójna kabina z napędem 4x4)

- Kolumna kierownicza regulowana w 2 płaszczyznach

- Rozkładane jednoczęściowe oparcie tylnej kanapy (podwójna kabina)

- Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z miejscem na 2 napoje (podwójna kabina)

- Światła z systemem opóźnionego wyłączania "Follow me home"

- System audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 2 (pojedyncza kabina) lub 4 głośniki

- Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym regulowane ręcznie

- Kierunkowskazy w lusterkach (półtorej i podwójna kabina)

- ISOFIX na tylnych skrajnych siedzeniach (podwójna kabina)

W ofercie znajdziemy oczywiście także wyższe wersje wyposażenia i kilka opcjonalnych pakietów. Pełną ofertę przejrzeliśmy w tym miejscu:
gazeta.pl

 

0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Kuba1986
      Poszukuję samochodu 6 osobowego. Które modele pick-upów występują w takiej konfiguracji? Czy na rynku polskim są dostępne w jakimś salonie? Czy tylko import z Ameryki wchodzi w grę?
    • By Czono
      Witam wszystkich bardzo serdecznie, robię to tu, ponieważ w powitalni jakoś mi się nie udało.
      Moje pytanie jest następujące, czy ktoś miał do czynienia z przeróbkami pickupów w taki sposób żeby było przejście z kabiny bezpośrednio do zabudowanej paki?
      A drugie pytanie, czy może są już gotowe takie samochody, ktoś coś wie?
      Pozdrawiam i życzę w 2021 roku powrotu do normalności 😉
    • By Raff1313
      Panowie, ratujcie.
       
      Potrzebuję warsztatu w okolicach Górnego Śląska, może być nawet Kraków.
       
      Hałasuje mi tylny most, boję się że może się skończyć tragicznie.
       
      Pytałem u Szymika w Zabrzu, ale oni nie mają kanału i nie przyjmą.
    • By korzonek
      Cześć Panowie i Panie,
      jeżdzę aktualnie Rav 4 2015 ale pojawiłem się na Waszym forum, ze względu na potrzebę kupienia prawdziwego woła roboczego. Uruchamiam produkcję domków mobilnych, które razem z przyczepą ważą 3,5 t.
       
      Plan był zakupienia nowego lub 1-2 letniego Forda Rangera lub Amaroka, ze względu na dmc ciągnionej przyczepy oraz normę Euro6
       
      Ale wpadł mi w oko Ford F150, Toyota Tundra i Ram 1500 i nagle przestałem patrzeć na Euro 6. 
       I teraz pytanie do Was drodzy o to jakie te samochody mają parametry (myślę o rocznikach 2016-2019) +-(tak wiem zależy od silnika) 

      1. Jaką masę własną
      2. max dmą razem z przyczepą
      3. max dmc przyczepy na haku

      Będę wdzięczny za pomoc, jeżeli już gdzieś są te odpowiedzi, to przepraszam będę szukał.

      Pozdrawiam,
      Michał
    • By andreokz
      Witam. Interesuje się zakupem Toyoty Tundry z aukcji USA, oczywiście 5,7 V8 z lat 2011 - 2015. Mam pytanie: w sieci jest artykuł o tundrze https://autokult.pl/t/52854,toyota-tundra
      i w tym oto artykule jest wzmianka, że w Tundrze produkowanej po 2007 r. i właśnie z silnikiem 5.7 V8 o symbolu 3UR-FE V-8 jest wada fabryczna wałka rozrządu, spowodowana wadliwym procesem odlewania. Jest wzmianka później w dalszej części artykułu, że wada ta została z czasem usunięta.
      Czy ktoś się może orientuje, czy wada ta został usunięta w podczas liftingu w 2011 roku, czy może dopiero w jej następcy od 2014 roku?
      Dzięki za odp. pozdrawiam


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.