RegulaminRegulamin  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload  PORTAL

Poprzedni temat «» Następny temat
Kody błędów
Autor Wiadomość
Misiek69 
Zaramiony


Pomógł: 16 razy
Wiek: 48
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 2190
Skąd: Konstancin Jeziorna
Wysłany: 2012-07-19, 18:36   Kody błędów

Panowie!
Po kluczykowaniu Gumisia wyskoczyło mi:

P CU
P 1693

P ECU
P 0216
P 0217

Czy ktoś może ma jakąś ściągę i wie co to za kody?
_________________
http://shirehorsepoland.com/

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl


Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03
Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02
LESLIE RS3L - Już straszy!!!
 
 
     
kondzio93r 
Hilux 3.0/4X4/2010


Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 482
Skąd: Wielkopolska/Kolmar
Wysłany: 2012-07-19, 18:43   

A proszę bardzo.

http://forums.dieselpower...e-code-listing/
lub
http://articles.mopar1973...d=59&Itemid=107
_________________
Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D
 
 
     
Bruum 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 379
Skąd: Wschód
Wysłany: 2012-07-19, 18:49   

Cze!

P 1693 to tylko wskaźnik, że jest coś jeszcze ("companion code") :shock:

Według opisu w załączniku 0216 timing, czyli początek wtrysku, może być tak jak piszą niskie ciśnienie paliwa na zasilaniu, bądź np. przytarty przestawiacz w vp44, zaworek sterujący, a może też czujnik położenia wałka rozrządu coś oszukuje, czujnik położenia pompy, itd, ogólnie leluty mające coś wspólnego z regulacją lub odczytem kąta wtrysku.

0217 coś o przegrzaniu gada, czujnik temperatury? jeśli on oszukuje to i przyśpieszenie wtrysku może być nie halo.


p.s.
odnośnie załącznika-trzeba mu zmienić rozszerzenie na 7z i tym go otworzyć. Forum nie chciało ani pdf ani 7z przyjąć.

error-codes.zip
Pobierz Plik ściągnięto 220 raz(y) 153,63 KB

_________________
Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl
Delikatny szmer Cumminsa
 
 
     
Misiek69 
Zaramiony


Pomógł: 16 razy
Wiek: 48
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 2190
Skąd: Konstancin Jeziorna
Wysłany: 2012-07-19, 19:28   

Dzięki Panowie!
Pomagaski poszły.
Właśnie coś mi nie bangla.
Nie dość, że Gumiś ma jakieś dziwne fochy, szczególnie jak trochę postoi, to jeszcze czasem lubi mi podskoczyć temperatura. Nie na czerwone, ale na górną strefę stanów średnich. Chyba muszę uderzyć w końcu do Cumminsa. Odkładałem to jak się da, ale chyba nadejszła ta chwila.
_________________
http://shirehorsepoland.com/

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl


Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03
Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02
LESLIE RS3L - Już straszy!!!
 
 
     
Bruum 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 379
Skąd: Wschód
Wysłany: 2012-07-19, 20:46   

Misiek69 napisał/a:
Gumiś ma jakieś dziwne fochy, szczególnie jak trochę postoi,


Tzn jakie np?

Misiek69 napisał/a:
lubi mi podskoczyć temperatura


Płynu ubywa? Czy to nie sławny 53 block?

Misiek69 napisał/a:
muszę uderzyć w końcu do Cumminsa


Do serwisu fabrycznego? Grubo! Czemu aż tak? Jaki z nimi kontakt i przewidywane stawki/koszta?

p.s.
Te moje dociekania to wiesz, pytam co mnie może czekać.

p.s. v.2
Majstrowałeś już z quadzillą czy jak się to nazywać miało? Może jest jakiś związek?
_________________
Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl
Delikatny szmer Cumminsa
 
 
     
Misiek69 
Zaramiony


Pomógł: 16 razy
Wiek: 48
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 2190
Skąd: Konstancin Jeziorna
Wysłany: 2012-07-20, 07:23   

Bruum napisał/a:
Tzn jakie np?


Jak ruszam, to muuuuuuuli. Muszę zrobić z kilometr, lub czasem nawet dwa, żeby zaczął jechać.

Bruum napisał/a:
Płynu ubywa? Czy to nie sławny 53 block?


Płynu nie ubywa nawet kropli. Jak ciągnę cepę, lub jak jadę na wysokich obrotach to temperatura podnosi się do najwyższej dozwolonej temperatury. Jak stanę to ładnie spada na środek tarczy.

Bruum napisał/a:
Do serwisu fabrycznego? Grubo! Czemu aż tak? Jaki z nimi kontakt i przewidywane stawki/koszta?


Nie znam tu innego fachowca od tych silników. Poza tym jeśli chodzi o koszta, to Seba78, kupował u nich części i wychodziły bardzo rozsądne kwoty. Pamiętaj, że to jest silnik między innymi od koparki, więc automatycznie muszą mieć rozsądne ceny. Serwis główny jest chyba w Krakowie, ale mają też oddział w Czosnowie koło Wawy, więc mam niedaleko.

Bruum napisał/a:
Majstrowałeś już z quadzillą czy jak się to nazywać miało? Może jest jakiś związek?


Na razie powstrzymałem się od montażu właśnie ze względu na fochy auta. Jak to doprowadzę do porządku, wtedy zaszaleję. ;-)
_________________
http://shirehorsepoland.com/

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl


Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03
Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02
LESLIE RS3L - Już straszy!!!
 
 
     
Bruum 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 379
Skąd: Wschód
Wysłany: 2012-07-20, 08:45   

Misiek69 napisał/a:
Jak ciągnę cepę, lub jak jadę na wysokich obrotach to temperatura podnosi się do najwyższej dozwolonej temperatury

Wiskoza? :?:
_________________
Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl
Delikatny szmer Cumminsa
 
 
     
Misiek69 
Zaramiony


Pomógł: 16 razy
Wiek: 48
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 2190
Skąd: Konstancin Jeziorna
Wysłany: 2012-07-20, 08:57   

Bruum napisał/a:
Wiskoza?


Sprawdzona. Bangla aż miło.
_________________
http://shirehorsepoland.com/

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl


Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03
Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02
LESLIE RS3L - Już straszy!!!
 
 
     
tritrans 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 323
Skąd: Opole
Wysłany: 2012-07-26, 22:40   

Witam, troszkę sie podepnę , czy wie ktoś może co to za błąd P 1521 nie mogę tego znaleźć w tym zestawieniu kodów co mam a widnieje mi już od jakiegos czasu taki błąd.
Pozdrawiam
_________________
Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

Ford kuga 2,0 '15
Opel vivaro 2,0 '11
 
 
     
kondzio93r 
Hilux 3.0/4X4/2010


Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 482
Skąd: Wielkopolska/Kolmar
Wysłany: 2012-07-26, 23:03   

P1521 - Transmission Engaged at High Throttle Angle
_________________
Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D
 
 
     
tritrans 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 323
Skąd: Opole
Wysłany: 2012-07-26, 23:35   

Dzięki ale jak by ktoś jeszcze potrafił powiedzieć co to może być było by już prześwietnie.
_________________
Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

Ford kuga 2,0 '15
Opel vivaro 2,0 '11
 
 
     
Eazy 
Pick it up ;)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1273
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2012-07-27, 08:42   

Według kodów koncernu Chrysler P1521: an incorrect oil viscosity type

Oznacza to, że masz olej o niewłaściwej klasie lepkości w skrzyni biegów. To może być przyczyna Twoich pozostałych problemów. Jesteś pewien, że masz zalaną skrzynię właściwym olejem?
_________________
It's nice to be important but it's more important to be nice :)

www.grokker.pl

www.bostikpolska.pl
.
 
 
     
Bruum 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 379
Skąd: Wschód
Wysłany: 2012-07-27, 09:33   

Jak zwykle coś namieszane jest. Np. jak w zał.-strona z service manuala głosi, że nie podoba mu się olej w silniku.

Rozszerzenie 'jpg' usunięte z forum przez admina, dlatego załącznik nie będzie pokazany.

_________________
Karawaningowe Bractwo Podróżnicze
www.karawanier.pl
Delikatny szmer Cumminsa
 
 
     
Eazy 
Pick it up ;)


Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1273
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2012-07-27, 10:07   

Hmmm - w sumie to może być i olej w silniku. Zasugerowałem się problemami tritransa ze skrzynią (w innym temacie). Opis błędu, który wkleiłem nie identyfikuje bezpośrednio, o który olej chodzi ale z tego co wkleiłeś z manuala to wychodzi, że silnik...
_________________
It's nice to be important but it's more important to be nice :)

www.grokker.pl

www.bostikpolska.pl
.
 
 
     
Ram 
HEMI 5.7


Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 63
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2012-10-12, 08:51   

Siema.

Wyskoczyło mi po raz kolejny 456 - mały "wyciek" oparów ze zbiornika paliwa.
Miałem to na samym początku 2 lata temu - w warsztacie powiedzieli, że poluzowany jeden z przewodów odpowietrzających zbiornik. Teraz po 2 latach błąd wyskoczył znowu - mechanik mówi, że to zły korek paliwa (kupiłem z kluczykiem z napisem fuel z rok temu). Znalazłem inny korek z kluczem w usa olkusz. Myślicie, że to może być bad koras czy sprawdzić przewody?
take mam: http://i.ebayimg.com/t/Do...nSrp7w~~_12.JPG < ktoś tego używa bezproblemowo?
take chce kupić: http://allegro.pl/korek-w...2638033696.html

W zeszłym tygodniu byłem na skasowaniu błędu - znowu wyskoczył :)
_________________
Uwielbiam zapach napalmu o poranku...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group