Skocz do zawartości

L200 - szukam fachowca do zmotania:-)))


Basia_L200

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałabym zlecić zmotanie mojego L200. Docelowo ma to być auto pokazowe, ma zatem robić wrażenie (duże koła, wysoko zawieszone), ma się dać nim w miarę szybko pojeździć po bezdrożach i ma czadowo brzmieć. Co istotne - nie będzie jeździło w rajdach. Rozważam wymianę silnika na benzynowy, może 2.0 V6 lub większy, jeśli ktoś już take "ćwiczenie" wykonywał. Ja niestety nie mam o tym pojęcia, stąd szukam fachowca. Chciałabym zdemontować pakę i zbudować klatkę z mocowaniem koła zapasowego, ale oczywiście nie musi być zgodna z załącznikiem "J" FIA. Po prostu ma być zbudowana zgodnie ze sztuką i skuteczna w razie wywrotki. Auto w tej chwili stoi na fabrycznym zawieszeniu. Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki, to bardzo proszę o kontakt. Chciałabym aby na wiosnę auto było gotowe.

Z góry dziękuję za pomoc.

Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki

 

Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl

 

Ok, dzięki. Znam Traska:-) Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę.

Skontaktuję się z nimi i zrobię rozeznanie.

Pozdrawiam.

Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę.

 

Basiu_L..... Czy u Traska motali L200 tego nie wiem, natomiast wiem że L200 w żaden sposób nie różni się od innych aut tego segmentu więc motanie jest powtarzalne, pozostaje wymiana zawiechy, lift, wzmocnienia, Trasek buduje auta terenowo - przeprawowe od podstaw uzyskując homologacje więc myślę że spokojnie ogarnie twoje wymagania, ale jeżeli szukasz warsztatu który zajmuje się tylko Elkami to raczej nie znajdziesz bo z doświadczenia wiem że nie wiele osób z całego ogółu posiadaczy decyduje się motać Elkę po 2006 roku, sam miałem taką :) i miałem podobny plan choć bardziej skierowany na dalekie wyprawy ale po przeliczeniu kosztów modernizacji odpuściłem :)

Jeżeli chcesz porozmawiać z osobą kompetentną na temat modernizacji lub wymiany silnika to polecam www.carmont.pl Zbyszek Montowski, magik jeżeli chodzi o auta terenowe z pod znaku trzech diamentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

we Wrocławiu masz RAYO

http://rayo4x4.pl/modyfikacje-aut-4x4/

chłopaki robią mocno zaawansowane zmiany jak i bardzo gustowne, których na pierwszy, rzut oka nie widać

U Patryka pod Wrocławiem pospawasz sobie klatkę jaką tylko sobie wymyślisz, a całość możesz później natrynąć u Natryskowego więc jedyny słuszny kierunek to Dolnośląskie a jak już tu będziesz to możemy zrobić przy okazji platformę na dach w stylu rhino rack :)

 

I nie sposób nie zgodzić się z Axer, jednorazowe koszty mogą znacząco zniechęcić do motania. Jak rozłoży się w czasie motanie to mniej boli :)

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę.

 

Basiu_L..... Czy u Traska motali L200 tego nie wiem, natomiast wiem że L200 w żaden sposób nie różni się od innych aut tego segmentu więc motanie jest powtarzalne, pozostaje wymiana zawiechy, lift, wzmocnienia, Trasek buduje auta terenowo - przeprawowe od podstaw uzyskując homologacje ...

 

Jest wycena od Traska!:-) Słoniutka, słoniuteńka...;-) Ale jak ktoś tu mądrze wspomniał - od czegoś trzeba zacząć i robić w miarę stopniowo, a w tedy mniej będzie "bolało" :-) Jeśli dobrze pójdzie, to zacznę od najtańszego na tej wycenie bodyliftu okraszonego większymi kołami. Życzcie powodzenia:-)

 

PS. Na dniach będę sprzedawała moje ukochane "słoneczniki"... oryginalne felgi Mitsubishi 8x16 z otworem 110 i ET-6 (więc do starszych modeli) pomalowane proszkowo na żółty, słonecznikowy. Ale ofertę oczywiście wrzucę do stosownego działu:-)

Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki

 

Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl

 

Panie, Panie, co Pan, co Pan... daj Pan spokój, przerabiałem tam kiedyś "profesjonalnie" układ hamulcowy, żal d.. ściska, szkoda pieniędzy i czasu... :roll:

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zastanów się czy jest sens wyrzucać pakę bo wtedy pickup wygląda brzydko, skoro nie chcesz jeździć w terenie a tylko zrobić auto demo. Kolejna sprawa to koszt klatki, koszt dobrych rur bezszwowych, spawanie, mocowania itd.

 

Można mniejszym kosztem osiągnąć fajny efekt. Tu masz przykład:

7wh5.jpg

 

 

Bodylift wydaje mi się, że optymalny będzie 30mm, nie trzeba nic zmieniać. Wytarczy podłożyć tulejki poliamidowe, czy miększe poliuretanowe.

 

Do tego ładna felga, opona "terenowa" i sprzęt wygląda bardzo rasowo.

 

Ale jeszcze taka jedna opcja:

Możesz też jeździć z koleżankami i każdy będzie się również oglądał za L200 :mrgreen:

 

ir0i.jpg

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.