Perugia Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Samochód ma za miękkie sprężyny, w Australii pod koniec roku rozpoczęła się akcja serwisowa o której można poczytać TU. W weekend postanowiłem sobie sam sprawdzić jedną rzecz - posadziłem blisko 100kg kolegę na burcie po prawej i pomierzyłem auto. Było równe - po obciążeniu zaledwie 100kg z prawej strony samochód poszedł 2cm w dół po prawej i się wyrównał. Po tym jak wsiadłem za kierownicę znów poleciał- tym razem pół centymetra w dół na lewo. Według mnie, nie ma jakiejkolwiek opcji, żeby ten samochód dał radę wziąć tonę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 może podpasują http://allegro.pl/sprezyny-przednie-nissan-navara-pathfinder-2005-i6753557517.html Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeFF Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja bym raczej nie grzebał tylko naciskał na Nissana żeby za darmo wymienili na nowe - mocniejsze z powołaniem na akcję w kraju kangurów :-) Z tego co pamiętam jest jeszcze Nissan Europe i tam można próbować, ale oni wszyscy jak ognia boją się masowych akcji naprawczych nowych modeli, bo psuje im się PR i koszty znacząco rosną. Jak się nie zgodzą to nagłaśniałbym sprawę w mediach (TV i prasa), wtedy może się okazać że wszyscy właściciele nowych Navar pomierzą swoje auta i reklamacje pójdą lawinowo :-D Księgowy projektował i są efekty - nowa sprężyna będzie pewnie twardsza i całe story o komfortowej wersji NP300 na sprężynach pójdzie jak psu w d.... :-) Filmik też widziałem - typowa wiocha w ASO. Pozdrawiam, MeFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perugia Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Przygód z bublem ciąg dalszy. Po świętach kałuża wody na pace. Sakwy, które mam po wewnętrznych stronach można wykręcić jak po praniu. Podsufitka HT nasączona przy łączeniu jak gąbka. Mój HT jest nieszczelny na łączeniu chociaż dokręcałem go tuż przed świętami. Coraz k*** lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeFF Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 U mnie pomiędzy hardtopem a paką jest wklejony pasek uszczelki z pianki gumowej , ok.2cm grubosci i 6cm szerokości, może jej u ciebie nie założyli? Sprawdziłbym skąd cieknie albo przy pomocy węża albo na jakiejś myjce, bo to nie musi być nieszczelność na łączeniu ht z paką. Swoją drogą trzymam kciuki i współczuję, ja pewno już bym szukał spowrotem swojego poprzedniego auta, bo to jakaś porażka sie robi :-( :-( :-( pozdrawiam, MeFF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 U mnie tez jest hard top szczelny, współczuję Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniu Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Współczuję "przygód" z nissanem Tak jak napisał MeFF... sprawdź czy masz uszczelkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perugia Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Witam, Mój znajomy powiedział, cytuję: "Zamontujmy ten HT sami, będziesz miał pewność, że będzie szczelny przez najbliższe 10 lat." W piątek przezornie zakupiłem uszczelkę. No więc, jest blisko 4 nad ranem, po blisko 8 godzinach skończyliśmy montować HT sami i pojechaliśmy na testy. Uszczelki nie było, była jakaś gówniana taśma dwustronna, która jedyne co dała to zabezpieczyła lakier przed porysowaniem przez HT. Jako, że robiliśmy to pierwszy raz zajęło nam to sporo czasu, ale efekt jest bardzo dobry - przez testy mam na myśli potraktowanie HT myjką ciśnieniowa. W środku suchutko. Zwykle staram się nie obrażać nieznanych mi ludzi, ale tym razem wydaje mi się, że chyba mam prawo. W mojej opinii, w ASO Nissan pracują debile. Tomek, nie wiem czy nadal wpadasz na to forum, ale serdeczne dzięki za pomoc. Z innych spraw: Na poczcie czeka na mnie list z nissan europa w Budapeszcie odnośnie zawieszenia, wkrótce wkleję i pokaże wam co mi odpisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nordyk Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 :-( bardzo mi przykro i współczuję, ale ja bym poszedł do turbokamery i nagłośnił problem - nie popuściłbym ! Auto kosztuje nie mało i człowiek oczekuje jakości wykonania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 nordyk, a Ty swoim dizelkiem dużo nalatałeś i jak wypada średnia spalania? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nordyk Opublikowano 2 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Raz w tygodniu robiłem ponad 1500 km PL- De w jedną stronę , raz w miesiącu Pl- NO ponad 2200 km w jedną stronę, komputer pokazywał: - 80% miasto i krótkie trasy 10,5-12 L/100 - w trasie pokazywał 8L/100 - jeździłem z hardtopem tak do 140/h. Na pace było od 300 - 400 kg. Czasami przyczepa do rama była dopinana. Sprzedałem go bratu i nic się nie zmieniło. Aha ram był i jest po programie 280 km i koło 600Nm. Teraz mam gmc sierra 6.2 zagazowanego też z hardtopem. W ramie siły nie brakowało - miło wspominam, w norwegi się nim interesowali bo ECO był :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Mi w navarze (automat)tez,wychodzi 10,5-11,5 litra na trasach i w cyklu mieszanym. Tyle ze po autostradach nie latam wolniej jak 150 km/h Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nordyk Opublikowano 5 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Mi w navarze (automat)tez,wychodzi 10,5-11,5 litra na trasach i w cyklu mieszanym. Tyle ze po autostradach nie latam wolniej jak 150 km/h dejwitt jakie jest spalanie po autostradzie tej navary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Mojej 190konnej w automacie jak jadę okolo 150 średnio 11,2litra choć komp pokazuje 13 Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal84 Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Amaroka skeśliłem z powodu malej ilości miejsca z tyłu i prosto ustawionego oparcia kanpay dokładnie tak jak bylo w Ramie :), wybór padł na Nissana. Mistrzowski argument :lol: :lol: :lol: a odnosnie ASO to jeszcze nie wszyscy widocznie sie nauczyli, ze tam sie nie jezdzi, tzn jezdzi sie jesli chce wspomoc finansowo jakis ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Amaroka skeśliłem z powodu malej ilości miejsca z tyłu i prosto ustawionego oparcia kanpay dokładnie tak jak bylo w Ramie :), wybór padł na Nissana. Mistrzowski argument :lol: :lol: :lol: a odnosnie ASO to jeszcze nie wszyscy widocznie sie nauczyli, ze tam sie nie jezdzi, tzn jezdzi sie jesli chce wspomoc finansowo jakis ludzi. Szukasz dziury w calym...Ale tak to byl jeden z glownych argumentow zeby odrzucić amaroka, tak sobie wymyslilem, fajnie prawda ;) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJ Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 a ja sie zastanawialem czy nie pchnac swojego F150 bo juz 400 tys zrobione i nie kupic czegos nowego z gwarancja... W sumie jak to czytam i pomysle ze mam nowy silnik (80000km) nową skrzynie ktora wlasnie skladam to mi sie odechciewa zmieniac Cytuj PJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FortelSA Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 A jak z miejscem z tylu , pasazerowie nie narzekają? Cytuj bus oc przewoźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Miejsca w,wersji z duza kabina jest więcej jak w Dodge Ram 1500 quad cab 2006. Kanapa jest wygodna a oparcie bardziej pochylona i więcej miejsca na nogi. Z miejscem z tylu to chyba nissan jest najwiekszy biorąc pod uwage inne małe pickupy. Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.