Skocz do zawartości

D-max vs. Ranger


bartek_78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki, rozumiem.

 

Powiem koledze tak: ciekawe jaka jest dopuszczalna granica tej normy, kiedy to jest do przyjęcia a kiedy zaczyna być przeszkodą, niedopracowaniem sprawy, itp... jak zwał tak zwał.

 

W D-Max absolutnie nie czuć różnicy bez znaczenia czy jadę prosto czy po łuku. W Ranger poczułem to do tego stopnia (będąc laikiem), że zwróciłem się do siedzącego obok mnie sprzedawcy z pytaniem czy coś się nie zepsuło, czy tak powinno być. Zmiana jest mocno odczuwalna tak w jeździe na wprost jak i po łuku. Wracałem na parking po drodze przełączając do ustawienia 2H, które to z dużym opóźnieniem / problemami wskoczyło.

 

Dodam, że oda auta z manualną skrzynią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w Rangerze prawie natychmiast przelacza naped na 2h, oczywiście zmieniając odpuszczam na chwile gazu, z wcisnietym gazem to tak jakby wyciagac bolec od zaczepu ciagnac przyczepe pod gore. tez mam manual

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siepet, Kuba M dzięki za odpowiedź.

 

Powiem, że w Dymaksie :-) działa to lepiej. Wczoraj miałem okazję pojeździć Rangerem 2.2 na automacie. Z tym przełączaniem nie ma tragedii, chwili potrzebuje i przechodzi 2H -> 4H, 4H -> 2H. Przy ruszaniu i na łuku z zapiętym 4H czuć opór którego w Dymaksie się nie wyczuwa.

 

Nie można o tym mówić w kategoriach wady, to po prostu różnica versus inne auto.

 

Skłamie każdy, kto powie, że w Fordzie jeździ się źle. Największa zaleta: super wyciszony. Generalnie bardzo fajne auto i dlatego się nim interesuje.

 

UWAGA podzielę się informacją, którą otrzymałem: Ranger na silniku 3.2 to krótka seria. To co jest się wyprzeda w Transitach i Rangerach, potem koniec z uwagi na presję na down sizing (jesli z angielskiego napisałem źle to się nie czepiać !!, co mądrzejszy zakapuje ... :-)).

 

2.2l montowany w Ranger idzie też do Transitów, ma być w nowym Ranger (plotka bez 100% potwierdzenia), co za tym idzie cena części do Rangera będzie atrakcyjna.

 

JEST KTOŚ, KTO MIAŁ STYCZNOŚĆ Z DYMAKSEM (:-)), WIE COŚ O DOSTĘPNOŚCI CZĘŚCI, ZROBIŁ TROCHĘ KILOMETRÓW, MOŻE COŚ NAPISAĆ NA TAK LUB NA NIE Z SENSEM TO BARDZO POPROSZĘ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Musze pojeździć Rangerem, bo d-maxa testowałem już przez 3 dni, Hiluxa też, a Rangera nie :-)

Oba z automatem, bogate wersje, choc Toyota nie miała skóry.

 

Jak na teraz d-max wygrywa w rankingu.

 

Pełne wyposażenie za mniejszą kasę, długa gwarancja i nowy można kupić za 100 tyś netto ( rocznik 2014).

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

L200 jak dla mnie jest ochydny, a Amarok nie ma nawet reduktora, pomijam cenę z kosmosu za dobrą wersję.

 

[ Dodano: 2015-11-29, 16:06 ]

No i zapadła decyzja- kupuję Rangera 3,2 TDCI wersja Limited, skrzynia manual, 6 biegów.

Wyposażenie fajne w serii, jedynie chciałem pakiet off road, czyli blokada tylnego mostu i kpl osłon podwozia.

Dostałem badzo dobrą cenę i zamówiłem.

 

Miałem dylemat co wybrać, początkowo jeździłem D-maxem, następnie Hiluxem i na końcu Rangera dostałem i po weekendzie jeżdżenia zdecydowałem się na Rangera.

 

Najprzyjemniej sie nim jeździ, dobre wyposażenie, lepsze od Hiluxa (najbardziej brakowało mi reg. wys fotela kierowcy, bo siedzi się bardzo nisko i nie wygodnie), ciut lepsze od D-maxa (grzana przednia szyba, czujnik deszczu, blokada dyfra i osłony podwozia), a cena niższa wyszła. Silnik 3,2 ma 200KM i 470Nm co czuć w czasie jazdy.

 

Brakuje navi, ale fabryczna ma wyświetlacz 5", więc mały.

Znalazłem z Chinach dedykowane zestawy 8" z androidem, koszt ok 500$ i takie coś chce zamówić.

Do Rangera jest troche fajnych gadżetów, typu grill ala Raptor. :mrgreen:

 

2qs05z7.jpg

 

n4imbp.jpg

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że będzie nowy koło marca, ale technicznie jest taki sam, a cena będzie wyższa od tego co kupuję o około 30 tyś, więc biorę obecny model.

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

jak wiemy i amarok sie doczekał normalnego silnika (v6 3.0) ale na razie cana jest zabójcza.

Zastanawiam sie nad rangerem ale ...

1. Po doświadczeniach z Mondeo / galaxy czy s-max mam odruch wymiotny na te srebrne plastiki w środku. Czy ranger jest inny? bo na zdjęciach to róznie pokazują

2. Gdzie jest produkowany?

3. czy do rangera bez problemu mozna znalexc dokumentacje napraw/ części i innych. Podobnie jak ma to miejsce w VW (etka/elsa) ?

 

dziekuje za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wiemy i amarok sie doczekał normalnego silnika (v6 3.0) ale na razie cana jest zabójcza.

Zastanawiam sie nad rangerem ale ...

1. Po doświadczeniach z Mondeo / galaxy czy s-max mam odruch wymiotny na te srebrne plastiki w środku. Czy ranger jest inny? bo na zdjęciach to róznie pokazują

 

 

Internet Twoim przyjacielem jest.

https://www.google.be/search?q=Ford+ranger&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwil85_938XPAhWJuhQKHbMaDLkQsAQIHQ&biw=1344&bih=746#tbm=isch&q=ford+ranger+2015+interior

 

2. Gdzie jest produkowany?

 

RPA

 

 

3. czy do rangera bez problemu mozna znalexc dokumentacje napraw/ części i innych. Podobnie jak ma to miejsce w VW (etka/elsa) ?

 

Nie szukałem, to nie wiem.

 

dziekuje za info

Pozdrawiam

WW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.