zuczek Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tak, wiem. Tak też zostały użyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Chodziło mi o to "odczucie" zaciągniętego ręcznego - przy dołączonym przodzie "na sztywno" w czasie jazdy po łuku to raczej norma ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Dzięki, rozumiem. Powiem koledze tak: ciekawe jaka jest dopuszczalna granica tej normy, kiedy to jest do przyjęcia a kiedy zaczyna być przeszkodą, niedopracowaniem sprawy, itp... jak zwał tak zwał. W D-Max absolutnie nie czuć różnicy bez znaczenia czy jadę prosto czy po łuku. W Ranger poczułem to do tego stopnia (będąc laikiem), że zwróciłem się do siedzącego obok mnie sprzedawcy z pytaniem czy coś się nie zepsuło, czy tak powinno być. Zmiana jest mocno odczuwalna tak w jeździe na wprost jak i po łuku. Wracałem na parking po drodze przełączając do ustawienia 2H, które to z dużym opóźnieniem / problemami wskoczyło. Dodam, że oda auta z manualną skrzynią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 8 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 u mnie w Rangerze prawie natychmiast przelacza naped na 2h, oczywiście zmieniając odpuszczam na chwile gazu, z wcisnietym gazem to tak jakby wyciagac bolec od zaczepu ciagnac przyczepe pod gore. tez mam manual Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Siepet, Kuba M dzięki za odpowiedź. Powiem, że w Dymaksie :-) działa to lepiej. Wczoraj miałem okazję pojeździć Rangerem 2.2 na automacie. Z tym przełączaniem nie ma tragedii, chwili potrzebuje i przechodzi 2H -> 4H, 4H -> 2H. Przy ruszaniu i na łuku z zapiętym 4H czuć opór którego w Dymaksie się nie wyczuwa. Nie można o tym mówić w kategoriach wady, to po prostu różnica versus inne auto. Skłamie każdy, kto powie, że w Fordzie jeździ się źle. Największa zaleta: super wyciszony. Generalnie bardzo fajne auto i dlatego się nim interesuje. UWAGA podzielę się informacją, którą otrzymałem: Ranger na silniku 3.2 to krótka seria. To co jest się wyprzeda w Transitach i Rangerach, potem koniec z uwagi na presję na down sizing (jesli z angielskiego napisałem źle to się nie czepiać !!, co mądrzejszy zakapuje ... :-)). 2.2l montowany w Ranger idzie też do Transitów, ma być w nowym Ranger (plotka bez 100% potwierdzenia), co za tym idzie cena części do Rangera będzie atrakcyjna. JEST KTOŚ, KTO MIAŁ STYCZNOŚĆ Z DYMAKSEM (:-)), WIE COŚ O DOSTĘPNOŚCI CZĘŚCI, ZROBIŁ TROCHĘ KILOMETRÓW, MOŻE COŚ NAPISAĆ NA TAK LUB NA NIE Z SENSEM TO BARDZO POPROSZĘ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 15 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Musze pojeździć Rangerem, bo d-maxa testowałem już przez 3 dni, Hiluxa też, a Rangera nie :-) Oba z automatem, bogate wersje, choc Toyota nie miała skóry. Jak na teraz d-max wygrywa w rankingu. Pełne wyposażenie za mniejszą kasę, długa gwarancja i nowy można kupić za 100 tyś netto ( rocznik 2014). Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 16 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Darek, to ma być traktor do pracy, czy taki lepszy "suv"? Bo jak to drugie, to przetestuj L200 i Amaroka Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 L200 jak dla mnie jest ochydny, a Amarok nie ma nawet reduktora, pomijam cenę z kosmosu za dobrą wersję. [ Dodano: 2015-11-29, 16:06 ] No i zapadła decyzja- kupuję Rangera 3,2 TDCI wersja Limited, skrzynia manual, 6 biegów. Wyposażenie fajne w serii, jedynie chciałem pakiet off road, czyli blokada tylnego mostu i kpl osłon podwozia. Dostałem badzo dobrą cenę i zamówiłem. Miałem dylemat co wybrać, początkowo jeździłem D-maxem, następnie Hiluxem i na końcu Rangera dostałem i po weekendzie jeżdżenia zdecydowałem się na Rangera. Najprzyjemniej sie nim jeździ, dobre wyposażenie, lepsze od Hiluxa (najbardziej brakowało mi reg. wys fotela kierowcy, bo siedzi się bardzo nisko i nie wygodnie), ciut lepsze od D-maxa (grzana przednia szyba, czujnik deszczu, blokada dyfra i osłony podwozia), a cena niższa wyszła. Silnik 3,2 ma 200KM i 470Nm co czuć w czasie jazdy. Brakuje navi, ale fabryczna ma wyświetlacz 5", więc mały. Znalazłem z Chinach dedykowane zestawy 8" z androidem, koszt ok 500$ i takie coś chce zamówić. Do Rangera jest troche fajnych gadżetów, typu grill ala Raptor. :mrgreen: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 No to gratki ;-) Zazdroszczę, ciekawe czy ten wyświetlacz z androidem będzie kompatybilny z innymi androidami :-P Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Zobaczymy. Podobno ma wszystko działać. Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Poczekaj troszke bo wchodzi nowy model Rangera po liftingu i tam juz ma duzy wyswietlacz i nowy przod Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Wiem, że będzie nowy koło marca, ale technicznie jest taki sam, a cena będzie wyższa od tego co kupuję o około 30 tyś, więc biorę obecny model. Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Czas oczekiwania na nowy model może być kilka miesięcy... Też nie widzę sensu kupna nowego modelu jeśli można sporo taniej kupić praktycznie to samo auto. Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kufcio Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 jak wiemy i amarok sie doczekał normalnego silnika (v6 3.0) ale na razie cana jest zabójcza. Zastanawiam sie nad rangerem ale ... 1. Po doświadczeniach z Mondeo / galaxy czy s-max mam odruch wymiotny na te srebrne plastiki w środku. Czy ranger jest inny? bo na zdjęciach to róznie pokazują 2. Gdzie jest produkowany? 3. czy do rangera bez problemu mozna znalexc dokumentacje napraw/ części i innych. Podobnie jak ma to miejsce w VW (etka/elsa) ? dziekuje za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W.W. Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 jak wiemy i amarok sie doczekał normalnego silnika (v6 3.0) ale na razie cana jest zabójcza.Zastanawiam sie nad rangerem ale ... 1. Po doświadczeniach z Mondeo / galaxy czy s-max mam odruch wymiotny na te srebrne plastiki w środku. Czy ranger jest inny? bo na zdjęciach to róznie pokazują Internet Twoim przyjacielem jest. https://www.google.be/search?q=Ford+ranger&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwil85_938XPAhWJuhQKHbMaDLkQsAQIHQ&biw=1344&bih=746#tbm=isch&q=ford+ranger+2015+interior 2. Gdzie jest produkowany? RPA 3. czy do rangera bez problemu mozna znalexc dokumentacje napraw/ części i innych. Podobnie jak ma to miejsce w VW (etka/elsa) ? Nie szukałem, to nie wiem. dziekuje za info Cytuj Pozdrawiam WW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.