Skocz do zawartości

Toyota Tacoma LIFT .


Piter

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki mały problem za który muszę się w końcu zabrać .

Otóż wymieniłem koła w swojej Toyocie roz 265/75/16 aby te koła można było założyć zmieniłem sprężyny z przodu z tyłu dodałem pióro i jakoś to działa .

Ale to tylko taka prowizorka.

Niestety przy skręcie w lewo i jednoczesnym hamowaniu lewe koło delikatnie trze .

,mam tego dosyć i chce to ogarnąć .

Wymienić amory ,sprężyny, jak to zrobić, może ktoś podpowie ,aby było dobrze i nie koniecznie za kosmiczne pieniądze .

Jak dobrać amory sprężyny .???

post-861-15323755973079_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trze o nadkola, czy o wahacze? Jeśli o wahacze, to może wystarczyłyby delikatne dystanse, odstawiające koła. Natomiast jeśli trą o nadkola, to nie mam "taniego" pomysłu.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hhmmm czy warto ? koła już mam ,w terenie i tak nie latam .trudne pytanie ,wkurza mnie to tarcie nic tam nie da się podgiąć już patrzyłem ,musiał bym wyciąć blachę a tego nie chcę robić ,samochód ma 24 tys przebiegu i zamierzam go długo użytkować więc chyba warto .

A na fabrycznych kółkach wyglądał paskudnie i coś musiałem z tym zrobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Może jeszcze takie podkladki

 

http://www.summitracing.com/parts/SJA-TT20MS/

 

Podnies przód za rame do góry o 2 cale , pokrec kierownica i sprawdź czy obciera przy skręcić, jeśli tak to te podkladki ci nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mam taki mały problem za który muszę się w końcu zabrać .

Otóż wymieniłem koła w swojej Toyocie roz 265/75/16 aby te koła można było założyć zmieniłem sprężyny z przodu z tyłu dodałem pióro i jakoś to działa .

Ale to tylko taka prowizorka.

 

Na jakie sprężyny zamieniłeś fabryczne ?? - może zamieniłeś siekierkę na kijek ?? ;-)

 

Sprężyna Old Man Emu która daje lift + 40mm ma wysokość 402mm w stanie wolnym i 10,5 zwoje. Średnica drutu to 17,5mm. Spróbuj zmierzyć te które były - sprawdź ile zwojów i jaką średnicę mają spreżyny które masz zamontowane.

 

[ Dodano: 2012-05-07, 12:38 ]

Może jeszcze takie podkladki

 

http://www.summitracing.com/parts/SJA-TT20MS/

 

Podnies przód za rame do góry o 2 cale , pokrec kierownica i sprawdź czy obciera przy skręcić, jeśli tak to te podkladki ci nie pomogą.

 

Najpierw musimy się dowiedzieć jakie spreżyny zamontował kolega - bo jeśli zamontował sprężynę która daje lift + min 1.5 cala i jeśli do tego dołożymy dystanse + 2 cala to można zapomnieć o geometrii zawieszenia.. :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.